Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 15

Nefret nickleri

Nefret nickleri , msn nickleri , aşk nickleri

KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!

"..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı.."

KalaNa GiT, GideNe KaL DemeM..!

SeNi SeviyoruM DiyebilmeK, DünyanıN eN GüzeL eSeridiR..!

eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa..!

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

aSlanlaRa SöZ VerdiM, ÇakallaRa YeM oLmaM..!

DağlarıN TepesiNe, eŞkiyanıN aLnıNa, KızlarıN KalbiNe "öLümsüZ MehmetçiK" YazacağıM..!

öYLe MasuM DurduğuMa KanMa SakıN ŞafaK 295 oLsaDa "FiRaRıM" YakıN..!

aKıLLı oLupTa DünyanıN KahrıNı ÇekeceğiMe DeLi oLurum DünYa ßeniM KahrıMı ÇekeR..!

SeN SeN oL ßiR iNsaNa HattindeN FazLa DeğeR VerMe, eĞeR HattindeN FazLa DeğeR VerirseN o iNsaNı ÇoK ÇabuK KaybedersiN..!

ßakMa ßaNa öYLe ! NefretLe DoluyuM..!

TıpKı ŞairiN DediĞi GiBi eVlaT, ßiZ Ki uStasıyıZ VataN SevmeniN..!

KolaY oLmıcaK SeNi uNutmaK... ßelKi GeCe GündüZ aĞlıcaM... Ne oLurSa oLsuN ßirtaneM, SensiZ YaşamaYa aLışcaM...
Nefret nickleri , msn nickleri , aşk nickleri
öLüM, öLüM DediğiN NediR Ki GülüM ßeN SeniN iÇiN YaşamaYı GöZe aLmışıM..!

DerT SofrasındaN ßaL YediK BaŞ VerdiK ßaş eĞmediK..!

iNsanlaRı TanıdıkCa SevdiM, SevdikCe De TanıdıM (aYNı SeNi SeviP TanıdığıM GiBi)

HayaT YaşandıĞı KadardıR, GeriSi Ya HatıralarDa BiR iZ YaDa HayallerDe BiR uMuttuR..!

eRkekleriN "SeNi SeviyoruM" DemeSi ßiR MumuN "aSLa SönmeyeceğiM" DemesiNe ßenzeR..!

"..ÇaY ßardağınDa ßırakılaN DudaK PaYı KadaR ßiLe uZaK KalamaM GözleriNe.."

iÇiNe DerT oLacaK SaNa SoN ßakışıM..!

"..KıZ DediğiN iStanbuL GiBi oLmaLı; FetiH'i ZoR, FatiH'i TeK oLmaLı.."

uNutmayıN; HeR aŞK ßiR ßitKi iSmiyLe ßaşlaR aMa HayvaN iSmiyLe SoN ßuluR..!

aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!

Nefret nickleri , msn nickleri , aşk nickleri

21 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten güsell hepsi..sağol

Adsız dedi ki...

süper olmuşşşş

Adsız dedi ki...

güsel olmus güsel aferin size

Adsız dedi ki...

yha taaam cok güsel de bn nefret nıckler yasdımn ama burda nefret yerıne ask nicklerı bn anlamıs deilim ama yıne de cok gsl nıckler kım koduysa ellerıne saglık dogrusu bnm işime yaramadı ama olsun emege saygı duyak:D

Adsız dedi ki...

güzelllllll=)

Adsız dedi ki...

iğrenç kob gibi olmuş mango

Adsız dedi ki...

tşk ederim çok güzeller

Adsız dedi ki...

hiç biri de nefretti anımsatmıyo kiii:s

Adsız dedi ki...

çok gzL yazaanın emeqine saLıkkk (:

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEĞENDİNİZMİ BEN YAPTIMMMM !!!!

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEĞENDİGİNİZE SEWİNDİM !!! GZL OLMUS DİMİİ ???? XD XDXD

Adsız dedi ki...

tşk güsel olmus =)))

yokki dedi ki...

harika müthiş muhteşem olmuş saolun

Adsız dedi ki...

bence çok harika tam şu yıl nefret duyduğum insanlar var bundan sonra bu nefret kelimeleriyle onlarisinir edicem

Adsız dedi ki...

hiçbiri nefret ile ilgili değil ki.hepsi sevmek ile ilgili.

Adsız dedi ki...

hepsi başka sitelerden alma laflar bn size bi laf söliim etkisinden çıkamassınıs
şErEfSiZiM Bi cİnNeT HeRşEyİ HalLEdEr!!..

Adsız dedi ki...

aslainda en guzel nickler bular NEFRET HAYATIMDA 25% YER ALIYOR

Adsız dedi ki...

NEFRET HAYATIMDA 25% YER ALIOR

Adsız dedi ki...

hic begenmedim guzel diilll:S:S:Sdaha guze olabilirdi.............incredible kotu yaniiii

Adsız dedi ki...

İçine Dert Olucak Sana Bu Son Bakışım..

Bu güzelmiş..

Adsız dedi ki...

bu ne böyle ya bir tane içinden nefreti anımsatan bir söz bulamadım