Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Nisan 21

Farklı msn nickleri

Farklı msn nickleri , güzel nickler , etkileyici msn sözleri
197. Hep beni kimse sevmiyor ki derdin! Usulcacık sokulup yüreğine ...ben seviyorum demek isterdim.
198. Hep kalanlara gidenleri kattım! Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler. Zor geldi ayrılık alışamadım.
199. Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi Çocukça Sen Gerçekçe , Hepsi öylesine Sen ölesiye..
200. Her seven adsız bir kahramandır ve insan sevebildiği kadar insandır.
201. Her su bir yol bulur kendine her dağ bir toprak,her gökyüzü bir bulut ama sen benim gibi bir dost bulamazsın... Seğmenden saray gözlüsüne...
202. Her şey yalan dolan bir SEN hariç SENİ düşününce tüm benliğim yok oluyor işte o zaman aşkımın uğruna kurduğum cümleler bile devrik oluyor.
203. Her zaman gül, hayata gülücük saç, gülmeyi benimse, Çünkü senin bir gülüşün için, Koca dünyada yaşayan biri mutlaka biri vardır.
204. Hissetmediğin hisleri hissettiğin zaman hissettiğin his aşktır.
205. Hiç sönmeyecek olan sevgimiz yavaş yavaş başlamıştı, Solmayacak bir gül olarak hafifçe açılmıştı, Gezdik,dolaştık çocukça oyunlar oynadık, Ama birbirimizden hiçbir zaman bıkmadık, Hatırlar misin ilk çıkışımızı,yüzünde hep o tatlı gülüsün, Keşke dakikaları geçmeseydi bitmesini istemediğim o günün..
Farklı msn nickleri , güzel nickler , etkileyici msn sözleri
206. Hüsranı bir tek yerde kabul ediyorum, yasamak varken yasayamamış olmakta.
207. İnsanlar gelmeleriyle yanlizliklarini dağıtanları severler, gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.
208. İnsanlar tanıdım ıyldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin ıyldızdan vazgeçtim. Sevgililer günümüz kutlu olsun!
209. İstemem sevmeni artık unutulsun bu fasıl...Küllenir gün gelecek,yoksa bu ateş benide....Çok zamandan berridir özlediğim buydu asıl...göremezsin ben uzaklarda iken gölgemize...elveda aşkım
210. İçine düsen her hüzün damlası sana seni ne kadar çok sevdiğimi hatırlatsın.
211. ask sözleri | aradıiğın güzel söz bizde
212. Kalbim kopsa yerinden avucuna atacağım elimden gelse ömrüne ömür katacağım yemin olsun toprakta bile meleklere seni anlatacağım
213. Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.
214. Kalbimde arama eski yerini sen gözümden akan sele karıştın.
215. Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan göz yaşlarıma, yalnızca sen laiksin.. Çünkü benim için çok özelsin aşkım..
216. Kalbimi kırmak denize yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek ise gece güneşe dokunmak kadar zordur.sen denize yazı yazdın simdi gece günesin dogmasını bekleeeeeeeee
217. Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Ş imdi güneşin doğmasını bekle.
218. Kalmışsa...Aşıklara sor,aşığın artar değeri..Artar,fakat insana değer kalmışsa.
219. Kalem olsa dünyadaki bütün ağaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin şiirini yazamam yinede...
220. Kapatıyorum gözlerimi karanlığa doğru bakıyorum, seni görüyorum karanlıkta, açıyorum gözlerimi birden kayboluyorsun, işte o zaman ben gidiyorum karanlığa doğru, sessiz ve sensiz..
221. Kapının önünde aşk yapma aşkın gözü kördür ama komşularınki asla.
222. Karanlık gecede önemli değildir ıyldızları görmek. Gündüzleri ıyldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet.

Farklı msn nickleri , güzel nickler , etkileyici msn sözleri

0 yorum: