Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 15

Duygusal msn nickleri

Duygusal msn nickleri , yeni nickler

Alı$ma ßana Ne Yapacaqim ßeLLi oLmaZ ßenim.ßuqun Varım yaRın ßirden yOk oLurum.Dokunma ßana Kapanmami$ YaraLarLa DoLuYuM


UZUN BİR UÇURUMUN TAM KENARINDAYIM.YUKARIDA HAYALLERİM AŞAĞIDA SEN VARSIN.ŞİMDİ SANA SORUYORUM SEN BENİM YERİMDE OLSAN napardın??

ѕєνєη ιηѕαη gιтмєуι вιℓє gєçιямєz αкℓıη∂αη..gι∂єη ιηѕαη ѕєνмємιşтιя вєη вυηυ öğяєη∂ιм вαвαм∂αη...вαкѕαηα gι∂ιуσя ѕєηι ѕєνιуσяυм ∂ιуєη ιηѕαη....


)§IrLãr ΢Îndé ßÎr Dûnyãm vãr BÎrdé §én Vãr§In ΢Îmdé Né §énÎ KãyßédéCék Kãdãr Cé§urum Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr Gû¢Lû!!..

Biraz Kül, Biraz Duman, o benim işte




Ben beni bildim bileli ne ben beni buldu kendimde Ne de kendim beni buldu bende...


Tam KarsiYa GéÇéRKéN BirakTiğin ''O'' éL BéNim ..

Duygusal msn nickleri , yeni nickler
yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!


HAYAT BIR DAMLA SU ISE ASK BIR DAMLA GÖZYASIDIR


уαℓηızıм, уαℓηızℓığıм вєηι ∂ιηℓємєктє, уαℓαη∂α σℓѕα ηє ναякι вυ şαякıуı ѕöуℓємєктє, уαℓαη∂α σℓѕα ιçιм∂єη вιя вυℓυт αкıρ gєçιуσя, уαℓαη∂α σℓѕα мυтℓυуυм вυ вαηα уєтєя


нαηgι göηüℓ∂є уαη∂ıη вöуℓє уαηgıηℓα ѕєη,
уα вєηιм gözℓєяιм∂ι ѕєηι вαмвαşкα göяєη,
уα вαşкαѕı вıяαкıρтα gєçмιş ѕєηι göямє∂єη.

Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere
Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense..

Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...]
Duygusal msn nickleri , yeni nickler

sustum avaz avaz yokLuğuna!!!...

Bu gözler seni gördü.Bu yürek seni sevdi.Bu ten seni hissetti. Ömrüm ise askim ugruna bitti


κalbiмde καηaγαη γaяαмsιη«

D!KEN OLMAZSA KAN AKMAZ KAN AKMAZSA GÜLÜN KIYMET! KALMAZ!!!...


Bugünü yaşıyorsam eğer,
Gelecek günlerin seni getireceğine inandığım içindir.


Duygusal msn nickleri , yeni nickler
DUSLERIM VARDI GORMEKTEN KORKTUGUM,HISLERIM VARDI SOGLEMEKTEN KORKTUGUM,SIIRLERIM VARDI YAZMAKTAN KORKTUGUM,SIMDI SEN VARSIN KAYBETMEKTEN KORKTUGUM...



GULU SEVKI DIKENI BATMASIN,OYLE BIRINI SEVKI,SENI ALDATMASIN.SEV AMA ALDANMA SEVIL AMA ALDATMA,BILMIYORSAN SEVMEYI TASIMA O YUREGI...


Seni Birakiyorum Bir Elveda Bile Diyemeden, Seni Seviyorum, Seni Bile Goremeden...


Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun belki de hatirlamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

Duygusal msn nickleri , yeni nickler

0 yorum: