Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Mart 9

Aşıklara msn iletileri

Gece vakitleri genelde eski sevgililer aşklar düşünülür bırakıp gidenler yada bırakıp gitmişseniz pişmanlıklarınızı ama elinizden fayda gelmez alttaki sözler belki acınızı dindirir aşıklar a gelsin bu nickler..

ZAMAN AKIP GİTTİKÇE GÖZLERİM DAHA ÇOK DOLUYOR VAKİT GİDER GELMEZ İŞTE BU CANIMI ÇOK SIKIYOR.....



sevmeyi seven ama severkende acı ceken biriyimdir...

TERCİHİMDE HAKKIM YATAR ...


UMRUMDA DEĞİLSİNİZ DENKLEMİ KURDUM ANLAMIYORSUNUZ


HEPİMİZ SORUMLUYUZ HERKESİN BİR SUÇU VAR ZAMAN AŞIMINA UĞRAR YADA HIŞIMA RASTLAR BUNUN İÇİN GÖZÜN AĞLAR KAFAN DUVARADA TOSLAR YAZIK OKADAR DOST VAR, İNANDIKLARIMIZIN ARASINDA ÇOK FARK VAR


feиα ħeмđe иe feиα


Bugün aklımda bir tek sevgili var.
Diğer insanlar nerdeler?
Ne önemi var..
Benim aklımda sevdiğim,
Onun aklında ben?
Yeteriz birbirimize,
Yaşarız yaşadıklarımızda birbirimizi...


*__her kuLun hakkını, bahtını, şansını werene bi şükür iiki wrSn!*




*ѕєуιяℓιк ∂єğιℓ öмüяℓüк σℓѕυη! ..!*

Ayağını yorganına göre uzatma,az ye boyuna göre bi yorgan al...



KalBim Nasır aMa Taşş deĞil...;)



UMURSAMAZ TAWRIMIN HASTASI OLUN...
Benim şuurum bir facia atmosferi içinde doğdu!"

Hayal dünyanız o kadar geniş ki,ne sonunu bulabiliyorsunuz ne de normale dönebiliyorsunuz.


Ask benim için bundan böyle geçici dövme!!!


★AFFETMEK KOLAY MI BU YANLISINI
ELİNLE SİL SAHTE GÖZYA$LARINI!
BÖYLE Mİ YA$ARSIN SEN A$KLARINI!

sahip olduklarımı yok eden kurtarıcı,ruhumu korumak için savaşıyor.önüme çıkan servetleri temizleyen öğretici beni özgürlüğe kavuşturacak...

öyle bir gönül sığmışki içime
ben ne diyorum o ne yapıyor
yine dönüp dolaşıp en çok Sevdiğine takıyor aklını
ya ben kendimi kandırıyorum
yada bendeki gönül acı çekmekten hoşlanıyo
söylesene GÖNÜL kimden yanasın
benden mi Yoksa O çok Sevdiğinden mi!!!!!!

YaLnIzLıK bİr iLaÇ mIdIr,YoKsA hAsTaLıĞıN tA kEnDiSi mİ???

1 yorum:

Adsız dedi ki...

insan hayatta yüz defada aşık olsa sadecene bir tanesini gerçekten sever