Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 11

Duygusuz sözler

*Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak...

*Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

*1 Gün 1 çılgınlık edio seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoqsa sende sewer misin?


*Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor.!!

Hayatta iki kör tanıyorum; 1.'si senden başkasını görmeyen ben, 2.'si beni göremeyen sen...

Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı...

İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar...

Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir...

Güzelsin, şirinsin, şahanesin. Çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi, şeytan mı bilmem ki nesin...?

Allah'ım canımı bir sonbahar günü al ki, o vefasız aşkım getirecek bir gül bile bulamasın...

Tek başıma değilim, ben ve ümitsiz aşkım var...

Seni Seviyorum! Diyen Dillere Deil...Senin İçin Ağlayan Gözlere İnan...

yeryüzünde biten her aşk için gökyüzünde bir melek ağlar...

Senin Olan Herşeyi Sensizliği Bile Seni Hatırlattığı İçin Seviyorum...

Gül Öylesine Sevmelisin Ki; Soranlara Dikeni Yok Diyebilesin...

Sevgide fedakarlık yolunu bulamayanları asla gönül kapınızdan içeri sokmayın....

İkimizde cehennemde yanacağız,sen kalbimi çaldığın için bense tanrıyı bırakıp sana taptığım için...

hüsranı bir tek yerde kabul ediyorum, yaşamak varken yaşayamamıs olmakta...

aşkımı dağlara yazacaktım ama aşkımdan büyük dağ bulamadım...

kül olmuş ateş yanar mı?Buz tutmuş su akar mı?Bu gözler seni sevdi başkasına bakar mı...?

hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun icin aşığım sana!...

Kız Dediğin İstanbul Gibi Olmalı, Fethi Zor Fatihi Bitane Olmalı...

0 yorum: