Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 27

Yeni msn nickleri

yeni msn nickleri

deRinLeRde yüReğim..öyLe deRinLeRde Ki hoyRatÇa SewmeLeRden uzaK...öyLe uzaKLaRda Ki Sığ doKunuŞLaRa KüSkün


Bu gün sen bir başkaydın
Sesin bir başka,
Can gibi, canan gibi,
Yürekte güllerin şahı gibi...




...kalan degil miydi o giden?
gitmek icin kalmamis miydi zaten...





gel desem de kalbin buz tutmus çözülmüyor
kal desem gururum incinmiş söz geçmiyor
al götür beni gururun olmadığı bir yere
yoksa bu hayat çekilmiyor
aşkın böylesi gücüme gidiyor


sevgi bir tohumdur,
onu ekmelisin!
onu ekeceğin yerin adı da aşktır!
çünkü oraya ekersen inan o büyür,büyür ve büyür...



Notaları Kurşunlanmış Bir Şarkıdır Y.A.L.N.I.Z.L.I.K...!!!


Keşke çoCuk olsaM yENiden saDece düştüqüm için içim aCısa, çOk KoşTuğum için çarpSa KaLBim.

yeni msn nickleri


Kalamazsın Bu Hayatta Bakire En azından Hayat Koyar 1 Kere



- kalbim söz verdi bana gururlu olcak haketmeyenin götünü kaldırmıycacak...




Unutum Sanma Her Köpek Havladıqında Aklımdasın . . .


Kendi kurduğum düşLerimin mitoLojisini yaşıyorum.! kime N3?

yeni msn nickleri


Birgün pişman olup dönerse büyük yanLış!


bnden uzakLara gitmek bazen kaR bazen zarar...


Sewgim öLene kadaR sürer
düşmanım elbet birgün bana diz Çöker.
Ben akLı geL git oLanLardanım
Nekadr sewmedim deseleRde bn O diyenleriN eski "aşkLarıyım.."
Yinede gün geLir herkezin akLında sabahLarım..
OnLarı geLdikleri gibi geRi yoLLarım


ben yaLana karışıp asLında doqRu oLanlardanım.



yeni msn nickleri


Bir a$k'i payLa$mak icin cøk qec ßir payLa$ýma a$ik øLmak icinSe eRken.ßeni Sevda yeRimden vurdu yine zaMan..$imdi Sana SøyLenecek Tek CümLe : BENDE-SANAYETECEK-KADAR-BEN-KALMADI



Bitti buraya kadarm$ dedim
Unuttum biLe dedim.
Avuttum kendimi sözde
Ama yinede akıô gözyaşLarım
IsLatıô yastıımı..
Seni özlediim geceLrde




önce çok güvenmeyi öğrendim,
sonra çok ağlamayı...
sonra affetmeyi öğrendim içten içe,
sonra yeniden güvenebileceğimi..
yeninden güvenebileceğimi,
yanılgılarımın beni büyütebilceğini.
teşekkürler!!!
büyümemde payınız olduğu için...


yeni msn nickleri




Çocukluğumu özlüorumm....
Yara bere içindeki dizlerimi....
Elma şekerine bulaşmış ağzımı...
Yaramazlık yaptığımda annem görmesin die saklandığım kapı arkalarını
Oysa.... çokdan sobeledi hayat beni....!




Silip baştan başlamak gerekirmiş bazen, işe de yararmış... Bambaşka bir hayata en baştan başlarmış insan...





ßazıLarıyLa aramdaki Fark
ßen qiderken ßo$Luğum KaLpte KaLır
Yerimide çok az ki$i aLr
Daha doğrusu aLmaya çaLı$ır
ßen hayatında VarLığımLa KaLßini ısıtırken!
ßazı kızLarsa ben çekip qittiğimde
ßedenLeriyLe Yatağını ısıtır!!!.....




Güveniyorsan kendine, inandir beni askin varligina... Sonucunda öyle bir ask yasatirim ki, vazgecemezsin tutkun olurum !!!

0 yorum: