Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Mart 30

Yeni msn nickleri

Yeni msn nickleri
Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi,
Sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı,
Sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni...




Şu an hayatta olmamın çok güzel bir nedeni var,
Bu nedende yüreğimdeki sensin..




Kuyruklu yıldızlar vardır;
Yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya...
İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç...
Ben gördüm o da sensin Bitanem...


Hafif hafif çiseleyen yağmurda kalırsan;
Saçlarını okşayan her tanede
BENİ HATIRLA !



Ben seni bir nisan yağmurunda,
Ilgıt ılgıt esen rüzgarların gelincikleri okşayıp,
Bir kış günü kar altındaki buğday tanesinin,
Güneşi özlediği gibi seviyorum...








Gözlerimdeki pırıltıyı farkettiğin zaman,
Üşenme sarıl boynuma anlamışımdır mutlaka sevdiğini,
Zaten belli olur gözlerimden hemen,
Alışık değiller öyle parlamaya!




Gecenin en karanlık ve en derin anında,
Kızıl bir ay karşımda karanlığa yükseliyor,
Ve bir yıldız bana göz kırpıyor.
EMİNİM Kİ SENSİN ! !



Bu gece bir yıldız tut,
Ben bu yıldız kadar uzağında olsam bile,
Sevgim heran yanıbaşında!..


Seni düşünür ,seni özlerim,
Sevgilerin özlemlerin derinliğinde ,
Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla,
Bir sonbahar serinliğinde.


FATIHIN ONUNE ISTANBUL'U CIKARAN KADER, GONLUNU FETHEDEYIM DIYE KARSIMA SENI CIKARDI,AMA GEL GORKI SENIN GONLUNU FETHETMEK ISTANBUL'U FETHETMEKTEN DAHADA ZORMUS BILEMEMISIM...


dünyada hiçkimseye güvenme çünkü Beyaz gülün bile gölgesi Siyahtır!....





ALem Oyuncu Olmu$
Sokaklar Sahne
Sevdiqim ßir Kız Vardı
Oda OLmu$ Kahbe..


Yeni msn nickleri


> BanA HaVA AtICaM DiE KeNDiNi kaSMA DaMArInDaKi KaNIn BiLe Bana HasTa >

kenDi canıma kıYacak kaDar saLak, gerçeKLerdeN kaçaCak kaDar korKak değiLim!

Ben seni dünyalara değişmezken, SEN BENİ SATTIN!

üserinde isminin yasıLı øLduqu ßi mesAr ta$ıım ßen..!!

Kimse Anlamasın beni.. ßen kendimi anlarımm ben böyle mutluyumm...




rus ruLeti gibi hayaT, tek hamLede biter işin, sana düşen doğRu hamLeyi yapmaK, şansına kaLmış yaşamak..

YanLışa qereq Yoq !! Zaten bende Af yoq ! Keyfin biLir oqLum..Bize taw oLan çoq..!!

UnUtt beniii UnUttuqUmmm qbiii Seniii : : : ((Hatta unutmaKLa kaLma biiRan öNce siqqtirr oLL qitt hAyAtmDannn))))!!!

aGLatt beNii SaNaDa Bu YaKıŞıR..!!

VarLıqın 5 Para Eder mi Ki YokLuğun Beni Acıtsın...?!

вєη∂єη αуяı ѕєη şιм∂ι мυтℓυмυѕυη؟؟ вєη вöуℓє αğℓαякєη нυzυяℓυмυѕυη؟؟

' Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '

ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!

bitiorum her nfste..NE HALİM VARSA GÖRDÜM!!..çOq kOştum Çoq yoruLdm..Ve simdi bnde dştüm....
Yeni msn nickleri
Ne düşünüyorsun?

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaş sen de bizimle ruhundakileri :)