Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Mart 15

İnatçı nickler

*sna canımdan can werdim daha n yapacaktım! bizi yaratan dururken sna mı tapacaktımm!!!


*Lay Lay Lom qaLißa sna qöre sewmeLeer!!!


*sni unutmak için and içtim.. qözLérin qéLdi akLıma wazqéçtim..


*her sözümüz dudakLarda qüLü$ oLdu.. dönme ihtimaLi yoq artıq, o qüLü$Lér dü$ oLduu!!!


*qidén déiL, kaLandr térkédén.. qidén dé ßu yüsdén qitmi$tir zatéénNn..


*ßir tanrı kuLuna bén dé kuL oLdumMm..


*öL dé öLürüm sénin için.. ama séén ßunu anLamıorsn!!!


*snn için akacak ßir damLa qözya$ım ßiLé kaLmadı..


*bna unut diorsn.. peqi söLér misin.. sén hatırLanmaya déğér misin..!


*ßuqünü ya$ıorsm, yarının séni ßna qétirécéiné inandıım içindir..


*ßa$kasına aitsin ßiLiorm.. inadına hér qéçén qün séni daha da séwiormMm..


*hérkési séwébiLirdim,séwméyé séndén ba$Lamasaydım...


*én qüséL a$k bénim a$kım.. séwmiorm, ama hér zmn séwiLiorm..

*uyu melek yüzlümm uyu bu dünya dipsiz bir kuyu!

*kendine iyi bak veda değil elveda cümlesidir çoqu zaman..

0 yorum: