Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Mart 15

Etkileyen iletiler

ѕυѕκυиℓυğυм
αѕαℓєт
ѕÖζℓєяỉм
κỉуαмєттỉя



aŞk DaMaRLaRıMDa GeZeN Bi eTKi--------
----------- BeN aŞıK oLMaM Ki -------
-----------BeNiMKi SaDeCe eTKiYe TePKi..-------


Acıya Şikayetsiz Katlanmaktır...



ƒαякLı $єнiяdє σLѕαdα уα$αмLαяıмız
αуηı dυуgυуυ уα$αя яυнLαяıмız
özLємєкLє вα$Lαя α¢ıLαяıмız
"ѕєηi ѕєνiуσяυм"Lα вiтєя gözуα$Lαяıмız




Kafay| ¢èkèrkèn Ì¢ínè Ald|ğ|n Èn Vèrímlí Døzdum...

Ne ZaMaN dUraCak biLmem KafaMıN döNMe doLapLarı , İNeCeK vaR durDuruN düNYaYı !!!



Bileğimi Kestim Kan Var Mı Baktım..
Soğuk Bir Beden Var Duyguları Astım...
Ellerimde Darbeler..Ömür Ömrümü Aştı..
İstesem Beni Öldürür Müsün Aşkım...?



yalnızlık benı hıc yalnız bırakmadıgı ıcın artık alıstım acıtmyıor

BuGüN OlmAz iŞim VaR YaRıN OlMaz DeRsİm VaR ÖbÜr GÜn OlMaz BaBaM EwDe UlAn AnLasAna GöNlüM Yok SeNde

bu kadar şeytan arasında nasıl melek kalabilirim ki

tanrım sanada versin karşılıksız sevgiyi sende çek bu çileyi dermansız derde tutul sev sende unutul gel bende bul çareyi

bu gece yıldızlara anlattım seni sordum oda beni severmi diye..denizdeki yakamoz cevap vrdi o sevmese bile sevilmeye değer diee

hayat neşeli olsaydı doğarken ağlamazdımmm

her tesbih çeken delikanlı olsaydıı imamlar mafyaa olurduu

insanoğlu ne gariptir lafa söze darılmaz,ibne dersin kızar,s.kersin hiç aldırmazzz..

ey istanbul seni sen olduğun için değil sevdiğim sende olduğu için seviyorummm

0 yorum: