Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 14

Hayırsız iletiler

yaralarımı sarmak isterken karşıma cıktın kapanmaya başlandığını hissetdiğim anda daha beter yaraladın beni şimdi git bişey söleme anlamsız kelimeleri kulanmaya kalkma o kadar küçülme gözümde bari ŞİMDİ SADECE GİT ama benden aldıklarını geri vererek
------
sana bir teşekkür borçluyum.çünkü sen bana aşkı,aşkın yanında da nefreti öğrettin.keşke öğretmeseydin,keşke seni öldü bilseydimde senden nefret etmeseydim.elveda eski aşkım yeni nefretim...
------
Sevdim seni sanma kalbim yetimdir...Ölsemde yalvarmam aşkım asaletimdir.......
------
meçhul olmuş lakabım gittiğinden beri.kaybettim kendimi gel güzel gözlüm.bulayım yine benliğimi...
------
Sevgilim değil ama sevdiğimdin.artık nefret ettiğim bile değilsin.
------
SENİ SEVDİĞİM GÜNE LANET OLSUN... SANA VERDİĞİM DEĞERE YAZIKLAR OLSUN... SENİ TUTAN ELLERİM KIRILSIN... SENİ SEVEN KALBİM DURSUN... SENİ GÖREN GÖZLERİM KÖR OLSUN... EN ÖNEMLİSİ BU HAYATTA SENİ TANIDIM YA BU HAYATA LANET OLSUN... SENDEN NEFREEEET EDİYORUM.........
-------
İÇİMDEKİ NEFRETİ KİMSE ALAMAZ İSTERSE ÖLÜM GELSİN HALA SENİ SEVİYORUM ALLAH BELANI VERİN
-------
ne sen engin bir deniz nede ben kırık bir tekne yapayanlız dünyanda başka birini bekle ne sana acırım ne kendime sadece birtek kişiye acırım o da yerime geçecek insana
-------
Gelme bana canın sağolsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka kalplerdeyim. bUdA SaNa KaPaK oLsUn..
-------
NANKÖRE AŞKI ÖGRETEMEZSİN
-------
Cesedimi arap şükrünün karanlık sokaklarında bulmuslar esim dostumdurmamıs gece gündüz aglamıslar Cesedimi su yerıne Rakıyla yıkamıslar..Cenazeme Dua yerıne Ferdi Babadan Okumuslar Ne Müslüm Ne Ferdi Kimse Bilmez derdimi Sen Söyle Güllü Abla ..Nereden SEVDİM O ZALİMİ
-------
SEVME BİR YALANCIYI, ÇEKERSİN SONRA AŞK ACISINI...
-------
bende hakkin kaldiysa eger sevildigin gunlere say
-------
kaderimi sen mi çizdinki ölümüm elinden olsun
-------
Dünyami kararttin, canimdan can aldin.Askin adi batsin , birak sevdan yüregimde kalsin.Sen orada nefretimle yan
-------
NEDEN BUNU BANA YAPTIN NEDEN SENDEN BEKLEMEZDiM SEN DÜNYANIN EN ASAGILIK iNSANISIN Bi DAHA SAKIN KARSIMA ÇIKMA
-------
Çiçekler rüzgarın siddeti ile kızlar erkeklerin ihaneti ile solarar........
-------
NE AŞKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞANMAYI BEKLEYEN....NE AŞIKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞADIKLARINA NEFRET EDEN
-------
ÖZÜR DİLERİM SENİ SEVDİGİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM GÖZLERİNE BAKTIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM ELLERİNİ TUTTUĞUM İÇİN ÖZÜR DİLERİM SENİ \'\'ADAM\'\' SANDIĞIM İÇİN
-------
BENi ARADIGIN GÜN GÖZLERiN YASLA DOLSUN BENSíZ GECEN GÜNLERiN HARAM OLSUN DEMi$TiN Ki SENi COK AMA COOOOK SEViYORUM EGER BU SÖZÜN YALANSA A$KA LANET OLSUN
-------
senin askinada sanada lanet olsun ... karanlik gecemdekii tek mumu söndüren düsmanimsin bir zamanlar askim dedigim seytan...

нαηι ѕєνмєктι αуяıℓıк...؟؟؟

gιт gι∂є¢єкѕєη вєкℓємє вαşкα вιяşєу ѕöуℓємє...!!

Kimse ßir $eyler İma £tmesin, Kininiz Varsa Suratıma Kusun, Kusamıosanız Susun.!!

Nefret.. Nefret ediorum sndn!! Nefret edeceğim ismini söyLeyenLerden, senden bahsedenLerden.!!

SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!

SnnLe ßen ßu Öykünün Kaybeden iki kahramanıyız.. SnnLe ßen Dünya Denen Cehennemde İki Garip YaLancıyız..!

öLdrecktm sni.. İncitecektim.. Unutacaktım.. Ama Lanet oLsn !! Kı-ya-ma-dım!! Oysa ben seni sewmeLere doyamadım ...

Ndn insanlar bu kdr acımasız, ndn dostun dşmanndn farksz, ndn kybdnce değrler anlaşlr, ndn güçLü hep duyguLrLa oynaşr?!

Elimde Bir Kitap Sayfası İse Hayat, Tek Tek Çeviriyorum Hepsi Bayat !!

Kurtar Ne Olur beni Bu Kahrolası Dibini bile Göremediğim ßoşluktan !!

şiddeti sevmem;ama kullanmayı iyi bilirim!


Karanlık Gecenin Hayırsız Zalim Erkeği .. Sorgusuz SuaLsiz Asigim saNaaa uLannn


SöyLesene kaç kur$un eder senin gözLerin, kaç kur$una bedeL sewgin, kaç şehri yakmaya yeter... Kaç wedaya engeL ? Hiç !!!:


seni ben deil gözlerim sewdi onlar seçti onlar beyendi sen benim deil
onlarınsın banane gittiysen onlar ağlasıın



elimden tutunca sewdin sandım


sewsende sewmesende sewmek nedir bilmesende bn seni çok sewiyorum sen beni sewmesende


SEWİPTE AĞLAMAYANLAR BEN SEWDİM DEMESİN



hergün doğru değildir elbet seçimlerim gün gelir ********leride sewerim


onu bana wermiyorsan benide al anlatamadığım çok şey war anlatamam tek bildiğim ben onusz nefes bile alamam


aşk bumu? aşk acımı? incitirmi?aşk bunu bana yapmaya mecburmu??

sewdiğini sewmeye dewam ederken sewmediklerinden nefret etmeyi unutmaa

bu ara ihtiyacım war sna ellerimi SAKIN bırkma!



Aşkımızı istemeyenler bizi çekemeyenler, ayrılın artık diyenler, hey siz! siz kazandınız


Kalbe yazılan yazı silinmiyor, sildim desende bir iz kalıyor, senden kalan anılar aklıma geldiğinde, kalbimde uyuyan dev uykudan kalkıyor.


Unuttuklarını anımsa, Kaybettiysen ara, Özlediysen git bul, Kırdıysan af dile, Kırıldıysan affet. Çünkü hayat çok kısa...

0 yorum: