Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 31

sekilli msn nickleri

Şekilli msn nickleri , msn nickleri

∂üη gє¢є ѕєηι göя∂üм яüуαм∂α αğℓαуαяαк υуαη∂ığıм тєк нαтıяℓα∂ığıм ηєяє∂єѕιη νє ηє уαρмαктαѕıη ѕöуℓє вєη нαℓα ѕєηι ѕöуℓüуσяυм....!!!

нαкℓıу∂ıη нєρ ѕєη , α¢ıℓαя вє∂ανα , мє¢вυя∂υк нєρ υzαктαη вαкмαуα...

göкℓєя∂є мαѕмανι нєρ ѕєηιηℓєуιм ѕєνgιℓιм υzαк ∂ιуαяℓαяα єѕтιяєℓιм...

нαуαℓιη уαкѕα∂α вєηι ѕανυяѕα ∂α кüℓℓєяιмι öℓѕєм∂є ∂öηмєм уσℓυм∂αη(seninleyim)

нαηι ѕєνмєктι αуяıℓıк...؟؟؟

gözüмüη уαşıηı ѕιℓ∂ιм вєη кσşαмαм кιмѕєηιη ρєşιη∂єη ναяѕıη σℓмαѕıη вυ αşкℓαя çєктιкℓєяιм уєтєя вαηα...!!

güℓü ѕυѕυz ѕєηι αşкѕız вıяαкмαм...!!

üşü∂üм ∂ιуσяѕαη güηєş σℓυяυм уαηαяıм ѕєνgιηℓє αтєş σℓυяυм ∂σℓαяıм нαναуα ηєƒєѕ σℓυяυм

вєℓкι уαşαηαη нєяşєу gєяçєк,αмα ιηαη αятıк çσк gєç

güηαнıη özü ιѕє ѕєηι ѕєνмєк ¢єzαм ¢єнєηηєм σℓѕυη...!!!!.....!!!!
нєηυz вα$ℓαмı$тıм ѕαηα.. ναρυя αℓ∂ı göтüя∂ü..!

Dü$erken birle$mezLermi$ ya kar taneLeri... Deği$tirmek imkansız mı bu kaderi ?!

ßırakıp gittin beni yaraLı, ah gittin de kime yaradı ?! ßuldun mu söLe bndn iisini.. Hala gösLerinde hüzün, bırak gerisini !!

ßa$ardın.. ßu kim bilir senin kaçıncı zaferin.. SöyLe; doyurdun mu ruhunu?!

Her a$kın sonunda hazırLadığım idam sehpasında, kaçıncı tekmem bu yaLnızlığa..? ßu aşktaki intiharına $imdi kocaman bir “ELveda”.....
Şekilli msn nickleri , msn nickleri
Di$i köpek hep kuyruk saLLamz.. ßzn itLr istei bağLamas!! Taciz hakkı eLinde sanır Laf atr, snnde aiLen war en basit örnek; annen.

1zamanlar arkandan bakıp ağlardım şimdi dönüp bakmam!!1zamanlar uğruna dünyaları yakardım,şimdi kibrit bile çakmam!!

Aşk her yaşta var bebekken mamana gençken sevgiline yaşlıyken bastonuna aşık olursun ama önemli olan aşık olmak deil onu yürütmek...

Sen üzülme die satır aralarına ördüm yokluğunun sancılarını=(

Ruhunu bir kan damlasında boğacak kadar ucuz boğulana dayan diyecek kadar anlamsız hayat...

Melek bir yandan..Şeytan bir yandan...

кαℓкαη göт єℓвєт ιηєя!!

ѕєη ηє ιℓктιη ηє ѕσηѕυη ѕєνgιуℓє ∂σğ∂υη ηєƒяєтℓє уσк σℓ∂υη υzgυηυм єzιк ιηѕαη ѕσηυη∂α υηυтυℓ∂υη!!

ѕєηıη gıвı вєηι кιмѕє ѕєνмє∂ι вєкℓє∂ιм gιттιğιη güη∂єη вєяι...

уσℓυ уσк вüкüℓємє∂ι вυ ∂ιℓ кαяαℓαηαмα∂ı 'яαριм' нєя ∂αιм ∂ιℓℓєяє ρєℓєѕєηк σℓ∂υм αмα уıкıℓαмα∂ıм нιç ѕυѕтυяυℓαмα∂ıм вυ вιя gєя¢єк!!
Şekilli msn nickleri , msn nickleri
gözümü açıyorum sen kapıyorum sen..hiç bitmeyen serüven..günümün en keyifli anı ..uykumun en tatlı rüyası...

sndn önce ne yapardım bn bunu hatırlamaya çalışıyorum Hatırlamaya çalıştıkça boşluun içinde yuvarlanmış gibi oluorum

bir zmnlar el ele idik gönlümüz birdi kalbimiz birdi şimdi nerelerdesin ah özledim seni!

sen olmadıında yanımda şarkılar çok boş çok anlamsız

seni özlemek canıma tak etti bir tanem özlemek izlemek yollarını gözlemek...HEP SEVECEĞİM SENİ ÖMRÜM SONUNA DEK

düşlerinle yetinmek bana yetmiyor!

sendn başkasını sevemem deemem başka bi ele seni seviorum snde bni öle ayrılmayalım

EFsaNE OLmuştu 2 günlük sevdamız mevsimler geçti bak bitti aşk masalımız ..

yalan yalan yalan dolan sevdanın yolu bu aşkı kim icat ettiyse bana getirin banan getirin onu

vuruldum kaç kere yalancı aşklara yüreğim alışır sensiz dayanmaya...

Şekilli msn nickleri , msn nickleri

0 yorum: