Güzel Sözler Aşk Sözleri Yazıları

27 Mart 2008 Perşembe

Şekilli msn nickleri

şekilli msn nickleri

ßυ αşкıη gözуαşı ∂єηιz σℓυя ∂üηуαуα вєη вιя öмüя нαя¢α∂ıм вυ ραяαмραяçα ѕєν∂αуα.:


Seßepsiz DerdiM oLdun....!


GözüMde damLaLar....

siLeMiyoRsan kaRaLayacaksın..! kağıda yazMaYa sonDan başLayamıyoRSan başTan yazacaKsıN..!


[..bu benDeK! seN Hep yaŞAyaCaK..]


Ne kavgam BiTeRrR Ne S€Vd@M__


HeDeFi oLmaYaN Bi GemiYe HiÇ Bi RüzGaR YaRDıM EtMeZ ...!



ÖNCE GÖZLERİN VURDU BENİ,İÇMEDEN SARHOŞ OLDUM...NE GÜZELLERE GÖNÜL VERDİM SON DURAĞIM;^^SEN OLDUN^



Cümlelerim Bir Ağacın Yaprakları gibi döküldüğü zaman anladım Seni ne çok Sevdiğimi. Ama dü�?üncelerim kararı çıktığı zaman anladım seni ne çok İncittiğimi.


Uçurumun kenarında isem eğer,
elin elimde olsun olur mu...?


içim kıRık dökük ama
kaLbim haLa mağRuR
adım gibi eminimki
sen onada yaLan söLüyosunduR
a$k sonRadan öğReniLmiLyo
yüRekde vaRsa vaRdıR
seven beLLi edeR kendini
ba$ı dik ayakda duRuR

şekilli msn nickleri

Gitme...Bir Terk Edişe Daha Dayanmaz Ömrün. . .


ah yaralm karabahtm boylu düstü dayan(ALIM)
yaralm Karagözlüm gel bu hale
BIZ dayan(ALIM)


sen beni sensiz bırakırken acımıyosun da ben seni bensiz bırakırken mi yanıcam!!!


Sana Bir İhanet BorcuM Vardı..!!!


sevmekse yalnız seni sevdim unutmaksa işte bir onu beceremedim..!!1


Aşkından hatıra dedim gözyaşını silmediM...!!


sakın acıma bana ben sdece sevdim...!!!

ölümle hayat arasında çizebildiğim tek mutluluğumdun..



Artık gitme demicem zaten
iyice hazırsın bu sefer herşeyi yanında götür anılarımızı umutlarımızı belki lazım olur
Tek kelime etmesem diyorum ama etmeliyim sana bilmediğin birşeyden bahsetmeliyim kendimden

HAYAT YALAN OLMUŞ AŞKMI OLMUCAK SANKİ




ÖnCe SeNin GöZlErİN

öNcE sEnİn NeFeSiN

ÖmRüMüN sOnUnA kAdAr

TeK ÖnCeLiĞiM



şekilli msn nickleri

atrık eskide kaLdı haberin oLmasada;
ben o masumca oynadığın oyuncakLardan değiLim
ben öLdüğümde, tekrar oynayamassın




!!!Zaman d!yorsun ya bana.H!ç geçm!york! zaman!!!

Sen! Sens!zl!k B!le unutturamıyor



Bazı şeyleri asla AFFEDEMEM * Yaşanmışlıkları kolay SİLEMEM* Acıyı tanıdığım için kimseye ÇEKTİRMEM * Cesaretsizliği gururla ÖRTEMEM * Dostlarıma laf ETTİRMEM* Tutkularım var VAZGEÇEMEM * Gidiyorsan eğer özlesem bile DÖN DEMEM* Ağır geliyorsa bunlar firar serbest dur demem!!!



gün olur o gökyüzü senin icin ağlar, belki birinin kalbinde,belki bir sehirde...



¿?♥♥♥[...::a$k oYununu Son oyNadıqım $eytanDı oda beNi qünahLaRına saTTı::... ]¿?♥♥♥



dokunma bana(!)
''aşk''
bir kez daha
dokunma bana!!!...



acımasmış kie bnm yüreqim..


Kalbim şimdi bir sokak çocuğu...
yalnız.. çaresizz.. we.. kimsesizzz


Son Yanlızı Benim Bu Kentin Ölürsem Susmaya Razıyım:



séVmioRum kénDimi...!
Sévmém öyLé héRkéSin sévDiqi $éyLéri..!

şekilli msn nickleri

"......Kaç kez gittim senden.
......Kaç kez yine sana döndüm...."



küçükle küçük olurum büyükle büyük insana zaten insanım ama üzgünüm havlayan köpeğe köpek olupta havlamam!!!




adını alçak koydum kaçıp gittiğin için...

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizin de Güzel Aşk Sözleri ile ilgili paylaşımlarınız varsa bize iletin !