Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 13

Kolera msn nickleri

Metin ol, yağmur yağsa benim kafama düşer kor
emeklerimiz ziyan ettin koş toz ol.
üzme beni beni ben en bahtı kara şanssızım
geleceğime meraksızım, ben yalansızım
ışıktan rahatsızım

Adm olsa marazi, doğru benim terazi,
bitene deniz mazi. Kolo tek bacaklı gazi
durma se de al bir shot, çok perişan gidişat
şaklabanla doldu taştı camiam artık et berat

Deneme rapim edilmez alt
oldu denedin ettin halt
Critical mürettebat
1 dişi 2 irtibat, hergün değil senede bir
içten güldüm bunu da bil, oldum bende yerle bir
adım sözlerime kefil
içerdikleri e tekil değil, çuvalın ağzını iple boğ
sen yaralı ben ölü hayli ağır bilanço
bu hızla viraj alınmaz, kes gazını, çek elfo
bir verse de atayım da ordan gel ve
sen de rapime doy.

Öğüdüm ağır omuzlarımda inler durur habire
mecburen yağtığım her işi yaptım şeytan şerrine
bu ne yorgunluk dinlen kolo çek bir tabure
Celaleddin der dışına o sızar ne varsa testide

Teptili mekana gün terbiyecisi
Açarım kafesini öde diyetini
Özetini temize çektimli temkinli sevin nereden çıktı bu
Yosmalık eğilimin kelebek beslerim bana sövecekseniz
Terleyim patla torpilim avuçları deşelim
Hadi diyelim kaza süsünü de serelim
Gücüne de bakalım sert adelelerin
Acıyor mu mide kesiklerin ben dikerim
Çok severim hadi halledelim
Çek silahını vur beni
Hepinizin inkarıyım irtifa kaybıyım
Doğum hatasıyım paylaşamam ben seni bu yılda aynıyım ne yapalım
Devrilip dök içini malumatımız hatırınız yapayalnızız
Tabanımı yağlayınız bana baba yaraladınız
Mama bankamız define haritamız arkçınız
Ben giderim süt koksun limanınız
Radarıma yakalanınız emek harcamazsınız
Bahçivansınız aynı malsınız arakçı evveliyasınız
Temelimin hocası zayıf
Yası bildiğiniz şen tayfanız
Kafada mı tasalarımız tartaklanırız
Kör topal kalırız
Tek sırtımız demiş atalarımız
Valaler kraliçeler hadi söyleyin
Güvenimin eseri kimin
Tehlikede miyim ben mülayimim
Şehzademe yakışır tek sevgim ölebilirim
Bu ne nefret bu ne şiddet bu ne mana
Vietnam'dan mı aldın kara kuşağı geç arkaya çıkalım ava
Paralarım var mısın iddasına teşhisim allerji
Kalbim seferi çizgi film dipçik izleri
Tek geçerim SAGO K vitaminim ben anfi zerafetim
İlk körfezm üzülme yenisini alırız
Aşkın üstünü sayarak alınız hasmın idare ediniz
Şerit ihlali sandallarım sultani hanmış takibi.

0 yorum: