Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 27

farkli msn sozleri

уαℓναяιяιм ∂öη{∂ι¢єğιмι мι ѕαη∂ιη} ;ѕєηѕιz уαραмαм{gιвι мι gєℓισ ѕαηα} ;ѕєηѕιz
öℓüям{∂ѕєм уαℓαη σℓυя} ;çüηкü ѕєηι ѕєνмιуσяυм!!!

ÇoK FaRK VaR ßeN-$eN-O RaP FaRKı VaR $eN-ßeN-O GüÇ FaRKı VaR $eN O !S!M FaRKı VaR ßeN !!.. ..!!

farklı msn sözleri

вηα ηє к∂я ѕυяєя α¢вα ∂ιє ѕямα ѕηα ηαѕℓ αηℓтαвℓям σℓєηє к∂я ∂є∂м уα вσ$νєя ѕηı σℓ∂ктη ѕηяα∂α ѕνєвℓям


Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek...Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı...

. ҳ̸Ҳ̸ҳ || ßeN HaYaTı CeVrIm Dı$ı Ya$ıoRuM HaYat ßeNi £nGeLlese NoLuR || ҳ̸Ҳ̸ҳ


вιzι вσℓмк ιѕтуη ναя вzι вσℓєвıℓ¢к уσк вzι gσммк ιѕтуη νяѕα вυ ıмкѕηѕız уѕαѕıη вαяıѕ уαѕѕη σzgяℓк ѕιz вσѕνєяıη яαρмıкı ѕяυηυηυz..

öℓüмη öηüηє gєçмк σℓмαz уσк ιѕуαη αη¢к вηα кαℓρ ∂уηмαz αη¢к ƒякıηα νямαк gякıякı нєянηgι вιя ѕυ¢ℓυ αяηмαz

вη ѕαηα мє¢вυям ∂ιzℓєяιη∂η σℓυşη вιя ѕякı ∂єıℓ вυ нıѕѕт ѕηı вgηισям αмα вıкмα σℓαѕıℓığıм тякıує∂кι i$ѕz σяαηη∂η укѕєк ..

мαнкυмѕυη уαρтığıη ѕυçα кαяşı ραямαкℓıкℓαяα кαçα νυяgυη αмα ѕєηιη ∂є ∂öηєкѕє яυнυη вяι вєηι ѕυѕтяѕη

farklı msn sözleri

KaNkA DuR BuRdA KaLbImI DeŞiYoLaR BeNi sEvDıGıMe pI$MaN EdEr oNlAr



[c=47]HaDi bZi bO$VeR OzNtI GnCtIk sErSrI De bNa bIz bNu sEcTk hKlI SzUmU AkLn aLmAyCk sN BnI DuRdR RaP DrMaYcK[/c]


Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!


^ ҳ̸Ҳ̸ҳ AyAGa dU$tUk G.T OldUk! bU sEFeR yEn!Ld!K ߀ KaNkY...!!!^ ҳ̸Ҳ̸ҳ


||......... aH ßµ Â$|{ σIÃh €¯|¯mëz ßeñ¡, ØÑuñ§a Um®|_|nd dêğÏI!.... ..........||


۰۪۪۫۫B۰۰۪۪۫۫I۪۫۰۰۪۪۫R۪۫۰۰۪۪۫۫T۰۰۪۪۫۫A۪۫۰۰۪۪۫۫N۪۫۰۰۪۪۫۫E۪۫۰۰۪۪۫۫M۪۫۰۰۪۪۫۫S۪۫۰۰۪۪۫I۪۫۰۰۪۪۫۫N

farklı msn sözleri

ßu track te SeVg!M PatLaR HePsi YaLan SeNi KaDeRiMe YaZmI$LaR ß! SeN ßİ! BeN G!ß! BuLDuN HeR ßiRi En KıYaK OyUnCuLaR


Son track bu sna kos bensız uzaga bana askım deme aynısı olmasn hayır ıstemem serefine serefsiz sana bu disstir..!!!!!!!

Ben hepsini çok beyendim ama şu aklıma geldi aşağıdakini arkadaşım kendi aklınd an uydurmuş :

0 yorum: