Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 3

Serseri

sarhosluk kotu dıyolar ben herseyımı ayıken kaybettım

ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...

siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

BeNDeYDiN NeFeS GiBi, SeNDeYDiM HeVeS GiBi, ALLAH KaHReTSiN SeNiN GiBi SeVeNLeRi!!!!!!!!!

….En yakın bildiğim vefasız çıktı, beni DÜŞMAN değilde dostlarım yıktı….

Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi????

Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya...»

£y AvRuPa ! Sana yeniLdim bir günahkar yüzünden... Verme istemem!.. ßırak!.. Üstü kalsın!.. aLacağım yok senden...

asLa özénMé aLTımda kaLıRsınxD

||**ßenim Hαkkımdα Düşüqünüz Kötü ŞeyLéri içinizdé Tutmαyın..DışαRı çıkαRın ki Tekrαr Üstüné OtuRup içinizé αLαbiLesiniz ||

Sımarık sayıLırım ÖvüLürsem kasıLırım ÜzüLürsem zırLarım ama hiç bakma basit oLmayanLardanım

Hér ZamaN ßénim Gibi Mütéwazi oLun.. ßén MüKémméLLiğimi Buna BorçLuyum..=)

Resmini Baş Ucuma Koydum.. Bakıp Bakıp Tükürdüm

muzur kedi nedense senin nicklerin hemen ilgimi cekiyo ve hemen msnime yapistiryom..

mesela beni elestircegine beynini gelistir cok guzel..


Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum...

> Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. Güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.

> Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.

> Sen benim içimde kalan nefes,Anlatamadıgım duygularımsın..

> Mutluluklar seninle olsun. Yanlızlıklar benimle... Git...Ama birgün aklına geleceğim!..

> Bırakıp gittin beni..Seni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla...

> Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam hep yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim..

Söyle! Aşkını kaça sattın? Kaç kere görücüye çıktı, Uzun saçların !

Kaç pazarlığa teslim oldun, Söyle! Kaç kere gerçekten aşık oldun ?

Zaten herşey para olmuş, Ve para pul.. Bir de sen aşkı satsan ne yazar...

Para, En kral delikanlıyı bile bozar!

Neredeyim nerede zamansız dilimler var, Başlangıç mı son mu hep aynı yollar!

Siz entel dantel işlerle uğraşırken biz arka sokaklarda racon kesiyorduk

Dudaklarımda kalan kabulsüz bir dilekse.. İstemem sevme beni, sevilmek sensizlikse.

Her son başlangıç, her başlangıç yeni bir heyecan demektir Son işimi hallettim, bekle geliyorum.

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN

ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla, buraya tikla. Erkek adam tiklamaz .

Seviyorsan yanımda kal sevmiyorsan ufaktan ufaktan yol al

Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!

Bunlarda deli kanli nickleri imis bakin bakalim begencekmisniz...

öyLe koLay değiL benDen kopmaK! Ben sevdimi adam giBi seveRim!

Ne ondan, ne bundan, ne şundan! ALLAH'tan başka kimseden KorkMaM!

a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtaç étmés!n.. ‘

Gel KaLBiMDe YaŞa KiRa iSTeMeM

нιç кιмѕєує нαкєттιğιη∂єη ƒαzℓα ∂єğєя νєямє уα σηυ кαувє∂єяѕιη уα ∂α кєη∂ιηι mαнνє∂єяѕιη

Вιяâkмâk ỌkâDâя kоℓâỳмι Ŝєпι ŜєωDιkтєп Sọпяâ


recep ivedik


gonuşma nan
asabiyim kompleksliyim
yaaşak..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

BİZ DOSTLARIMIZI GÖRMEYEDE GÖMMEYEDE GİDERİZ