Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Mart 2

Rockçı

Sil baştan başlamak gerek bazen,hayatı sıfırlamak sil baştan sevmek gerek bazen herşeyi unutmak…

Sen korktukça sen kaçtıkça zorba da gelir üstüne
Dursun zaman dursun diyorsun da oyun değil ki yaşamak.
Bana hiç birşey söyleme ateş kül oldu içimde

Yalan dostum aşk diye birşey yok,aşk dediğin üç günlük eğlence,bilemedin beş gün
sürsün kapılıp da sürünen çok

Çoban oldum gidiyorum yapayalnız bu diyardan
Yolum uzun gör güzelim,vakit doldu ben gideyim küçük yaşta ağlar oldum fırtınamsın benim

Bu kez pek bi afili yalnızlık ağlayan bir kadın kadar düşman

Yok olup gitsem de sonumu bilsem,ölümü tatsam da yenilmem yine de senin için bütün zaferlerim

Bir ben anlar severim, gözlerinden öperim
Altındaki arabayı , sat sonra görüşelim

Denize açıldım sevmeye sevilmeye anladım sevmek gibisi yok,yağmura soyundum
yavaş yavaş yağar diye damlalarda yüzmek gibisi yok.
Gömdün sandın gittiğinde
Bir demet çiçeğim bile yok
Toprak kaldım gittiğinde
Filiz verdim de suyu yok

Altı üstü 5 metreydi ,dertlerinin birikimi
Belki biter dedin ama sen kaparsan gözlerini
Bertaraf et her şeyini kıymetini kısmetini
Belki yarın gelir ama bugün seni sevmedi ki

Git gideceksen bekleme farklı değilsin sen de

Hani benim hani benim hani benim olacaktın iki bahar önce okulun bitince bana varacaktın

Ben sevmek,sevmek isterdim nerden bilirdim,sevenler ağlarmış!!!!

Aşkın mapushane içinde ben mahkum,saçların parmaklık gözlerin gardiyan olmuş.

Düşündürdü yine beni gözlerin bir bakışın içimde ateş olur.
Aşkınla yandım yandım dayandım da küllere döndüm

кιι мüмqüη ∂єgιℓ νє αѕнℓα∂α σℓмα∂ı αѕнℓα gєя¢нєğι уαşнαηмα∂ı нєρѕι αѕнℓıη∂α вıя яüуαу∂ı...

кıмℓєя уαℓαηѕız кı σηℓαя αgℓαѕıη уαℓαη∂αη кıм öℓмüş zαмαη∂αη кıм кσякмυѕ
кєуƒıη кαℓмαмıѕѕα ѕυѕαя вυ ѕαякıℓαя ∂ıѕαя∂α gєzѕєη∂є яєηкℓєя ѕσℓαя ѕєвєвıη кαℓмα∂ıуѕα αgαя σℓмαк ız∂ıяαρѕα уυzυη∂є мαѕкєуℓє gє¢єη уıℓℓαя
кαувєттıк ѕєνєякєη уσяυℓ∂υgυм ∂єηєякєη вαηα ѕαвıяℓαя ∂ıℓєя∂ıη ѕєη ρєѕ єттıη вєη∂єη єякєη

вιяя ¢σк ѕıкıℓ∂ıм ıкııı уєяıм ¢σк ναя σσσσ ѕєη∂єη ¢σк ναя вєηıмı вυℓ∂υη ѕıм∂ı ¢σк ıѕıм ναя

яυуααℓαя gєя¢єq σℓѕα ѕєηнı нєяqυη gσяυя∂υм...
αкℓıм нαуαтα вıя уαη∂αη уσяgυη ∂üşмüş ιηѕαηℓαя ∂αgıηıк σ∂αм∂α ¢σк ∂üşтüм уαяαℓαη∂ıм αмα ѕαяıℓ∂ıм нαуαтα

тüм нαуαℓℓєяıм ѕσηѕυzℓυgα νє ѕσηα єяєвıℓ∂ıℓ∂ıgı уєя∂єуıм

вιя кαℓρ кıяıℓ∂ıgıη∂α ∂єηızℓєя кσяυяυ тσρяαк кüѕєя вıя уєяℓєя∂є уσℓ¢υℓυк вαѕℓαя мανı яєηктєη ѕıуαнℓıgα



∂üşℓєяιм вαşкα ѕєуℓєя αğℓαяıм нιç вıкмα∂αη gı∂єяıм ¢σк υzαкℓαяα αя∂ıмα нıç вαкмα∂αη,


уєηємєѕѕιη σηℓαяı кıуαмєтє кα∂я єzєя ∂υяυя ѕєηι ιηѕαηℓığıη α∂ıηα

koskocaman bı palavra kım ıster senı defol buralardan

∂σуα ∂σуα уαşα уαşαяѕıη вı ∂αнα ∂σкυηмαѕıη ∂єgмєѕıη нαуαт ѕαηα

уüяü∂üğüм уσσℓℓαя нєρ υzυη ıη¢є ѕıяαуα ∂ızıη¢є ѕєη уıηє∂є ѕєη ѕєη вαѕкαѕıη

уαяıηα кα∂αя вıяαк нєяѕєуı υηυт вıтѕє вıℓє нαуαт öℓüм gιвι ѕєν вєηι

gєℓ göя вєηι αşq ηєуℓє∂ı

ѕєѕιмι ∂υумυуσямυѕυη ѕєηı ѕєνıσяυм ∂ıσяυм ѕєѕıмı ∂υумυσѕυη ѕαηα αşıgıм ∂ıσяυм ѕєѕıмı ∂υумυσямυѕυη

özℓє∂ıм ѕєηı ѕöℓєує¢єк ¢σк ѕözüм ναя∂ı нєρѕı уαяıм кαℓ∂ı кıяıℓєη кαℓвıммıу∂ı уσкѕα кαℓвıм∂єкı вυ ѕαη¢ıуℓα кüƒℓєηмιş яυнυм υηυтмα∂ı ѕєηı нαℓα


ѕєν∂ιм нєякєѕтєη υzαк ¢σк уσяυℓ∂υм αηℓα∂ıмкı υηυтυℓмυѕυм


яєηкℓєяıη ı¢ıη∂є ∂üşℓєяιη ιçιη∂є ∂σgмαк ѕєѕѕız¢є ¢єηηєтıη ιçιη∂є

0 yorum: