Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Mart 8

Etkileyici iletiler

Ve karşınızda özenle hazırladığım beklediğiniz etkileyici nickler..
Her zamanki gibi öneri soru ve görüşleriniz için benimle gerek yorumlar gerek msn gerekse mail yoluyla iletişime geçebilirsiniz, 7/24 açığım :)


Su aLaN ßir Gemi GBi HeR geçEn GüN YaVa$ yaVa$ ßatıoRm. taYfaM yoq. . YoLcuM Yoq. GemimLe ßirLiktE ßaTıcaK hiÇ ßi$eyiM yoq.

Sen bilmesen de ben biliyorum.
Sen sevmeden de ben seviyorum.

Her Sabah Uyandığımda Yaşadığımı Fark Etmeden Seni Sevdiğimi Fark Ediyorum.. Eğer Sensiz Bir Güne Uyanacaksam, Hiç Uyanmak İstemiyorum..

benı suclarken işaret parmagınla benı gösterıyosun.Ama dıkkat et dıger üç parmagında senı gösterıyor...!

cehennemin dibine kadar senınım...!



Benİm AŞkim Susmayi Bİlecek Kadar Asİl Ancak İhanetİnİ Sİndİrecek Kadar Soysuz DeĞİldİr...

Ruhum Ruhunuzu Selamlar..


kaLbimi eLma sandıLar ,, her defasında 12'den vurduLar !!!


Yok iŞté béni sévmé ihtimaLi faLan KahrétSin!...


Sevdik mi Allahına Kadar Vurduk mu Sallamayı Damarına Kadar Şimdi Diyeceksin Lan Piskopat Sen Sevmeyi Nerde Öğrendin Şunu Unutmaki Kahbelere Sevmeyi ßiz Öğrettik.


herşey bitti mutlu musn şimdi...


Bu evin içine yaLnızLık qirdiqinden beri ..
Her odası darmadaqın, tıpkı ruhum qibi..
Ya a$k bitti, ya zaman..
İkisinden biri…


çok su verilince ölür ya çiçekler,çok ağlarım çürür gözlerim gidersen eğer...


Ben sana kıyarmıyım o kadar hiyarmiyim?


"Gidenler yokluklarıyla değil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler!"


Senin kanadın olmak isterdim
Ben olmadan uçma diye


Sevdim Sevilmedim Seveni Sevemedim İşte Ben Canımdan Böyle Bezdim...!!!


hayat bi oyunsa bizde jeton cok


Senin icin öLür[d]üm....


YANGINLAR YAKMADI GÖZLERİN KADAR

hayat gözLeriN kadar güzeL oLsaydı yaşanmaya değerdi!'!!!



βεήίм оŁλи βαиα қαŁıЯ , ĢєЯίуε καŁαи үоŁ αŁιЯ

Ne Bulduysan İhanette Sen Sen Devam Et Oyununa,Daglarında Sesi Çıkmaz Bakma Suskun Durduguma...............(-(

SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!


Düşlerimde Puslu Bi intikam,Bileklerimde Bayat Bir İntihar!.Oysa Ölünecek Bişey yokmuş,Sen gidince Yaşanacak Bişey Olmadıgı kadar!..


___ eLveda , demeye bile kiyamiyoruM ___ ....


3 kişi ağladık sana;
ben
kalbim ve gözlerim...
Ne düşünüyorsun?

1 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL BİR MSN NİCKİ VAR BENCE UYUMLU OLMUŞ TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil

Paylaş sen de bizimle ruhundakileri :)