Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Ocak 20

Hayat nickleri

hayat bo$ eğLen co$$

yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek
sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben
neyLeyim...
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..


sana deLi gißi a$ıkken tükettiin bu kaLße yan...

istersen aL canımıda kurtuLayım..zaten kaLßim oLmadan ne kadar ya$arım..???

korkuorum geLen günden her gün daha fazLa..eLimde deiL nefretim ßüyüyor insanLara......

yüxsek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


geçer demek inan Zzor çünkü a$k senin adın.!!!

ßana seni sewen 1kaLp biLe bırakmadın..



*yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!


*gözümün yasını sildim bn.. kosmam kmsenin pesnden..


*gülüslerim vrdı bnm.. bn kmm bn nerdeim?? tm krsya gcrkn bıraktıın o el bnm!

*asıksan korkuyrsn kyp.. sewpte susuyrsn ayıp!!

*dünyayı ateşe versem bütün kasarlar erise..

*bn artq vazgectm.. yalnızlıı sectm.! hersy btti anlsna dknma bna ..!!

*simdi eskiye dönermi ..? dönsede buna deermi.. cevaplasna..

*senden adam olms adamım sensizde olmss...!

*insn aynı drr mu ayrlk kly oyunmu?

*son kez.. gölgmden gölgn koptu.. hmde cook dernden..

*sesin yook tenin yook sessizliik.. son kez.. tüm o sewgilerimii geri ver..!!

*bakma bna öyle dern.. işm olms snle bnm.. hiic bu kdr sewilmednn gzlrnden okuyorumm.. haberin yookk ÖLÜYORUMM=(

*şarkını sec gell bnmle beraber baaralımm.!!

*sevemedim bn bu gnüü.. sewemedm bsndan. kovaladım sewdiimi yanıbasmdann..

*biLinki rap bnm tek sewglm..!!

*silemiyorsan.. karalayacaksnn!!

Şimdi başlıorum sni unutmaya.. Nsl oLsa aLışkınım bn unutmalara.?!

SuskunLuum yeniLgimden deiL!! Güç topLuorum ben.. ßoynumun bükük oLduuna aLdanma.. Pusuda bekLiorum benn.!!

'öLümün eLimden oLacak..' diorsun, canı cehemnneme öLümün!! yaLvarırım ynmda kalll !!!

£rken dü$tü masken yüzünden.. Demek sen içimde büyüttüğüm 1 dew deiL 1 hiçtin!! Görüorsun i$te Gittin we ßittin.!!

YürekLer aLınmz puLLa parayLa.. Kim yenmi$ kaderi duayLa..?!?

Dayanamam göz ya$larına, ağLama ne oLursun!! Gidi$in gibi her damLam huzur ßuLsun..

Sen ßeni aLıpta gittin kendine.. $imdi nerdeim söLesene?! ßir sokak Lambasının aLtında ısLandım göslerindee..

~ Yürüorm kendi yoLumda başka hiç kimsei düşünmeden umursamadan, istemeden.. Kendi hytmn efendisi oLdum yenidnn! ~


Sevmeye NiyetLiysen İyi Düsünmelisin, AgLamayı Ögrenip GüLmeyi ßiLmeLisin, Ask Kumar Gibidir Dikkat EtmeLisin, Oynadığın Zar DeiL ßiLmeLisin


-$izofrence yaşa----- yoLda$ oLsun ßu nefret doLu keLimeLerim.ßir tokat oLsun..!!!


-h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi...!


-eğEr iNtiKam aLmIş oLsAydım sEnİ affEdeRdim



-BeyNimdeKi Tek Güc oLan NefretiME Thank yoU… NefretiMi cekeMeyeN HerkeSe f*ck yoU


-˙·٠٠•● aNLam vErEMeDim vErEmiyORuM iNsaNLar yapıyOr hEp roL !●•٠


-ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!


-ï¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü .!!


-ölüm ċıqlıklärını dïnlëmëk käpıdän öbür täräfın ïnän ö kädär ëqlënċëlï bïr sëÿ dëqïl bëbëïm


-karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi


-Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !


-öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım..



-bИy yaИLı$ áИLá¥áИ heR$e¥dЭИ ИèfRèt èđioRuМ...


-SÖZ Bizde øRTAM Bizde TAKLİT yøk Bizde MEVZUDA Takmıyøruz Geri VİTESE ! KømaLardayıZ efkarLIyIZ


-Sevme ßeni Kızım Toz Toprak Kokarım, Sarkı Türkü ßiLmem Siir yazarım, Elini Uzatma Sakın Silah Diye Tutarım, Girme Rüyama Kızım Kafana Sıkarım, Cünkü ßen Allahına Kadar deLikanLiyim


-§ìmdí Âglíyø®µm Kéñdì HãLímé ßèñ â$kìñ Kãh®íñî ¢èkém£z OLdµm..



-вєηι уıρяαтмα ¢αηıмıη ιçι вєηι αgℓαтмα...уıℓℓαя zαтєη вöуℓє gє¢єя вαяι ѕєη уıкмαααα


-HücreLerimi yerine koy ! şakası yok savunmasızlığın




-SekLin YoKtu gUZELim Seklin olsun...ii OTuRDu OLe dursun..hadi cAnim ikiLE YoLun aCIk olsn.Bari buDa SaNa kapak oLsUn


-BaK Ne kAdAr KOLaY OLdU BeN ÇkIncA İşİn iÇiNdeN GöRüNmEyEn yArAlArıN Da kPaNıR BLki AnİdEn



-ßenim köyLü kaLßim senin $ehirLİ a$kına yenik dü$tü..


-MustiC bu Damardaki tokSin Beni Her gördüğün Yerde tiSKin Bu Aramızda Aşk başlamadan Bitsin... Ştt Lan Arkana Bakmadan yaylan:



-Taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!



-kalbime gömerim o zaman unutupda silerim o zaman alt tarafı aşk buda işte vazgeçilmezmisin amann


-qönüL kims€siz yapamaz s€veßiLeceqi ßir dost arar,ta$ın kaLßi y0ktur ama Onu ßiLe y0sun Sarar...


-Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!



---ßéN AdI YaLaNa KaRıŞıP AsLıNDa DoĞrU oLaNLaRDaNıM_!!


-Dalgalar Kumsallarda Mutluluk Masallarda Eridi ßitti Ömrüm $u Yalnız Masalarda...!!!



-ßazn uzn cümlelern noktasdr a$k seßepsz akan yaşlarn şahidi kimi zamn zarafetidr güzelliğn kimi zamnda kalbn akla ihaneti!!!



-SoytarıLar KraL OLmuş Kahpeler SuLtan.. Dost ßiLdiğimiz Herkes YaLan OLmuş YALANNN!!!!



-GeceLeri geLme jiLet tutarIm.. Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm..


-HaYaT BoŞtUr eĞlEnMek hOşTuR SeWmE YaWrUm sEwMe pŞiNdEn kOşTuR!!!



-GöZlEriMdEn yÜzÜnÜ ÇıKaR Da aL Aşq yaLaNsA HeR MewSiM SoNbAhAr YaşNcAk dAhA BİR ÖmÜr wAr yIkIlCk kAlIn bR DvArR!!



DéTayLAr AynaDir Fark'i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim


-ArTik SanDaLYéMDéN Son DéFa DuSuYorum


-Seni ben kendime KADER saymi$tim, Ugruna her$eyi góze almi$tim. Yúregin ta$tanmi$ ¢øk ge¢ anladim. Bir damla góz ya$i DEGMEzMİŞ SnA



-CocukLArin Bir MaSaLa KanDiği Gibi BéNDé SéNin GozLéRiNé Kanmsim GuNésin YéR Yuzunu Yaktiği Gibi Gulum SéNin GozLérinDé yanmisim


-GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..



-oLüm GéLdiği Zaman YaniMa GéLMé.. Bén AzRaiLLé'Dé HéSap KiTap Yaparim !!



-- / DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ../ --


LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!


Siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..


ßu kadar kaLpsiz oLamazsın.. ama YanLış YoLdasın ...!


% - YaLnızıM ELmA ŞekeriM SensiN ßeniM TeK NefesiM..- %


Gün gelir için yanar.. ELin Gider Mektuplara.. GüN GeliR ßeni AnarsıN GözüN DalaR UzaklarA..


[- - SatanisT KeseN PsikopaT Kedİ - -]


Vurdun gittin insafsız hiçmi için yanmıyor ..! =(


=- O ArtıK BuZ KaLpLi =( Ne yapthıysam Erimedi ..-=


GitmedeN Şunu KaLbinE YaZ ÇiçeğiM.. -> Kimseyi Sevemem ArtıK..!


ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!


RüzgaR Aşkımı Kucağına ALsa DağLarı TepeLeri Aşsa SaçLarına ULaşsa..


CanıN ÇıksıN İnsafsıZ.. Beni VurduN ZamansıZ..!


KiM ßiLeßiLir AşkI AşktaN ÖLenE KadaR..(L)


Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA.. Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara..



AvriL'in de Dediği Gibi --> [ Don'T TeLL Me..]


- 2sohßeT AraLı Bizim MesafemiZ { 0 Derece } (K) -


Love İs NoThinG..


Maybe one Day..(L)



[ - - SatanisT KeseN PsikopaT Kedİ -- ]


SusuN ..! :S / KonuşmayıN / :S / Don'T SpeaK :S / DIDIDI yapmayın be! yeter! :S ( bu bnm en sık kullandığım nicklerden biri )


Ya Sev Ya Terket Ama AsLa ALdatma..! ( Yoksa...)


NicK Şuan MeşguL..


- Geçer Demek İnan Zor Çünkü Aşk Senin Adın...-


Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı.. Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..


[ - thïs ïs lätër not lovë ïs cÿbër - ]






Ben beni bildim bileli ne ben beni buldu kendimde Ne de kendim beni buldu bende...

Ask kivilcimla baslar,aciyla sürer,yanginla söner...

Ben küçücük bir bebektim sen kocaman bir sevda..."ben" senin ellerinde büyüdüm "sen" benim yüregimde...

Öyle huzurluyum ki senin yaninda . Sen dertlerin bittigi nokta . kusku Bulutlarini dagitan huzur meltemi . Sefkatin sonsuz ufku . Ruhumun sükun limani Yasam kaynagimsin ...

En buyuk okyanusta bir su damlasi olmak,ucsuz bucaksiz sahilde bir kum tanesi olmak ama en onemlisi milyonlarca insanin icinden senin sevgilin olmak...

Gözlerini kapat en büyük hayallerini düsün.Sonrada hepsinin gerçeklestigini...O zaman anlarsin senin için neler düsündügümü!

kolaymi ayrilmak canima can olmussun askinin esiriyim herseyim sen olmussun

bugün yine aklimdaydin saatlerce.önce sensizligi sonra ölümü düsündün.ölümmü daha korkunçtu yoksa sensizlik mi.ölüm..sensizlik...sensizlikzaten ölümdü

Ayrilik bile aglardi,ayriligi yasasaydi.Utanirdi ettiginden felek, Eger bu aski tanisaydi...

bazi kelimeler vardir konusamaz ama bazi cümleler vardir hiç mi hiç susamaz..

Yine yanliz biraktin iste,yine tek basima düsüyorum,kar tanesiyim ama sen yoksan üsüyorum

Bis Sosyetenin Mini Etekli Kirmizi Papuçlu Kizlariyla Dolasmaktansa Ayakkabimizi Boyayan Çocugun Alnindan Öpen Garibana Ceket Giydiren Yere Düseni Kaldiran Zulmedene Karsi Mazlumun Yaninda Duran Efendi Dürüst Agirbasli Delikanlilariz Biz Ölene Kadar Delikanliyiz

"Caresiz kaldiginizda bilin ki tek care yine kendinizsiniz...!"

"Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz...!"

"Ayakta olmek diz ustu yasamaktan daha cok onur vericidir...!"

"Akilli olanlar sebepler konusunda tartisirlar.Ama nihai karari sonucta surekli ¤¤¤¤¤lar verir...!"

"Kelimelerin gucunu bilmiyorsan insanlarin kuvvetini asla tahmin bile edemezsin...!"

"Hayatta en aci sey ;Insanoglunun yasam surecindeki kacirmis oldugu firsatlardir...!"

"Kucuk seylere gereginden cok onem verenler , elinden buyuk is gelmeyenlerdir"

"Hepimiz hayatin kisaligindan söz ederiz de, bos geçen zamanimizi
nasil kullanacagimizi bilmeyiz"

"Böcek olmayi kabullenenler, ezilince sikayet etmemelidirler."

"Askin ilk solugu mantigin son solugudur."

"Düsünceniz ne ise yasaminizda odur, yasaminizin gidisini
degistirmek istiyorsaniz düsüncelerinizi degistiriniz."

"Yasamimizda isledigimiz hatalarin cogu dusunmemiz gereken yerde
hissetmekten,hissetmemiz gereken yerde dusunmekten ileri gelmektedir."

"Eger çok kisa bir süre sonra öleceginizi biliyorsaniz ve tek bir telefon konusmasi
yapmaya zamaniniz varsa, kimi arar ve ona
neler söylerdiniz? Öyleyse neyi bekliyorsunuz ?"

"Konusmak ihtiyac olabilir, ama susmak bir sanattir..."

"Yerinde söz söylemesini bilen, özür dilemek zorunda kalmaz..."

"Karanliklara sitem edecegimize hepimiz bir mum yaksak, karanliklar aydinliga donerdi.."

"Gomlegin ilk dugmesi yanlis iliklenince digerleri de yanlis gider. "

"Yarin bambaska bir insan olacagim diyorsun. Niye bugunden baslamiyorsun? "

"Felaketin bir iyiligi varsa oda hakiki dostlarimizi tanitmasidir..!"

"Eger bir yerde küçük insanlarin büyük gölgeleri olusuyorsa orada günes batiyor demektir"

"Geçmise dönük keskelerle yasamaktansa, gelecege dönük belkilerle yasamayi tercih ederim."

"Nefsini sabretmeye alistirabildiysen ona zaferlerini müjdele..."

"Gerçek ilerleme ilerici olmaktan degil, ilerliyor olmaktan meydana gelir? "

"Insanlar sizden elestiri isterler; ama duymak istedikleri övgüdür."

"Akýl susunca düsünce durur, düsünce durunca, hareket durur, hareketsizlik, çürümenin
esigidir."

"Hayati seviyorsaniz, zamaninizi bosa geçirmeyin. Çünkü zaman hayatin
ta kendisidir."

"Her zaman dogruyu söyle; ne dedigini hatirlamak zorunda kalmazsin."

"Bugün halledemedigimiz bir sorunun nedeni, dün onu dogru yapmak için zaman ayirmamis
olmamizdir."

"Yasam geriye bakarak anlasilir, ileriye bakarak yasanir."

"Yetenek denen armagan, ihtiras, yani basari arzusu ile birlestiginde öyle bir yogunluk
kazanir
ki, dünyada hiçbir güç onu durduramaz."

0 yorum: