Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ocak 25

Komik

*Bebeğinizin altına yapmasını istemiorsanız çevirin üstüne yapsın.

*Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.

*Bu erikson, başka erik yok.

*Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.

*En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.

*Allah''ım kendim için birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.

*Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.

*Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!

*Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.

*Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.

*Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.

*Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi

*Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim

*Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa... Ben de Dünyadan Neil Armstrong

*Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!

*Ilahi Azrail sen adami öldürürsün

*Oglumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!

*Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet....Peki deplasmanda yedin mi?
*Bataryası zayıf rüyalarımıza şebeke hatası nedeniyle 1 süre ulaşılamadı. Şimdi full çeken hattımla seninleyim.
Aşık Olup Izdırap Çekeceğime, Nezle Olup Burun Çekerim.


Derdini Söylemeyen iyi Yapar Birde Onun Derdiyle Uğraşamam.


Dünya Delikanlı Olsaydı Yuvarlak Olmazdı.


Boks Sporsa Savaş Olimpiyattır.


Bebeğiniz Oldu Gözünüz Aydın! Kulaklarınız Manisa.


Medyum Memiş Kaç Kardeştir? 4 Kardeş; Small Memiş, Medium Memiş, Large Memiş, Xlarge Memiş.


Biliyormusun Sen Yüzme Bilmesen ve Denize Girsen Bile Batmazsın. Çünkü Tipin Kayık.


Allah'ım Kendim İçin Hiçbirşey İstemiyorum. Sadece Anneme Elma Yanaklı, Kiraz Dudaklı, Sütun Bacaklı Bir Gelin Nasip Eyle.


Bir Adam Yatmış Karısı Feribot.


Ara Sıra Ameliyat Olun İçiniz Açılır.


Solucanlar Bağırsakta Yaşar... Bağırmasakta.


Kadın Hakkı Yoktur. Çünkü Hakkı Erkek Adıdır.


Deli Gibi Sevdim Manyak Gibi Evlendim.


Delikanlı Pokemon Toptan Çıkmaz.


Adamın Biri Yemek Yemeye Bayılıyormuş, Yemiş Bayılmış.


Hi-men Bankaya Gidip Kimin Adına Hesap Açtırır?... Gölgelerin Gücü Adına.


8 Dil Bilen Adam Öldürüldü, Zanlısı Toplu Katliam Suçundan Yargılandı.

0 yorum: