Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Ocak 24

kraL

Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz... Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sen yokken bile seni yürekte yasatabilmektir...

Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?

Oradasin biliyorum ama ulasamiyorum... Var oldugunu biliyorum ama dokunamiyorum... Konusuyorsun biliyorum ama duyamiyorum...Uzaktaki sevdigim seni çok özlüyorum !

Gözlerinin içinde karadeniz olup kaybolmak isterdim ama yoklugunda kayboluyorum sen bunun farkinda bile degilsin seni çok özledim canim benim.

Ben her gece sen uyurken deniz olup vuruyorum sahillere, rüzgar olup esiyorum sessizce, sen uyurken yüregim geliyor üstünü örtmeye, bensizken üsümeyesin diye !

Titrer durur ellerim yanında. Vücudum ürpermeyle dolar. Üşüyorum ben yanında. Çünkü varlığın içime serinlik veriyor

Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak...

Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.

Seni düşünür , seni özlerim , Sevgilerin özlemlerin derinliğinde .Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , Bir sonbahar serinliğinde

1) ßugün Sen!n için ß!r Kurßan Kest!m ß!LekLer!m HaLa Kanıyor Ve Acıyor.

2)Kapat GozLérini Vé Bana Bak Bén! Diyé Né varsa Gordugun i$té O Sénin Yoklugun..

3)Fani Dunyanin Baki Padisahi Dégiliz Biz parcaLAnmis Gonul HirkaLarini Yamar Dikeriz Biz DostLarLA agLAr DostLarLa GuLEriz.

4)GozLérDé Yas Yoksa Ruh Gok KusagiNa SaHiP oLaMaz!

5)Gozun Aydin Artik Ozgursun . .Artik ßaGimsizzsin SabaHa Butun uCakLAr Vé KucakLAr Sénin.

6) Seni Hayatın Kurallarına Göre Değil Kafama Göre Yaşadim

7) Hãsrêtîm'd!ñ $îmdî îsê Ñêfrêt!m'sîñ, duy bunlãrî; kãlbîñê î$lêsîñ, sêñ ñãsîl bîrîsîñ?

8)Sen Benim Hem var oluş ; Hemde Yok Oluş Sebebimsin .

9)ßéni kãybetmeyi Gözé ãLãnı, kãzãnmãk için AsLã uğrãşmãm

10)§!L~~ ÂdImI~~ ßã$tãn~~ ¥ãSs~~ kãLßiné , ßã$~~ hÂrf!~~ ßü¥ük~~ QLSuN.

11) Tek Yürek Tek Bilek!Kralına Tek Kurşun..

12) kéLam yétér mi sandIn ka¢ pakét tütün ßitérdé dérdi ßitméz insanIn .

13)b1r hayat sectim ! hayat'larin icinden. sebebsizce ya$iyorum õLmek isterken deLice .

14) RüzgarLarı ßekLerim Penceremde, GeLmiceğini ßiLe ßiLe..GeLsede Deva OLmaz Kokunu Getiren RüzgarLar, GözLerimdeki Yaşı SiLmeye

15) yıllar önceydi cokta güzeldi simdi düsününce. Benimsin demistin bende Senin renkli RENKLI RUYALAR Oteli'nde . .. .

16)Paylaşmanın Asaletini Hiç Bir zaman ßenciLLiğin ÇirkinLiqine Tercih Etme & Öyle ßir SevqiLi Seçki Sen Onun İçin Ölümü Düşünürken O Senin İçin Çoktan Ölmüş Olsun..

17) Bir Oyun Deilmi Hayat Sahnelenmeyen Oyuncu Olmak Dururken Seyretmek Neden? Herşey Boş Dünyada Herşey Boş Hayatta Yaşadığım Kar Yanıma.... .

18)YAŞAMAK ANLAMAKSA ANLADIĞIN KADAR YAŞARSIN...ANLAYANA

19)DuyguLarı açığa veren gözLer oLmaSa kaLp hisLerin Mezar taşı oLurdu..
20) hêpsí gídící sên kâLıcı,hêpsí ânLık sên hâyât døLu,hêpsí çøcukçâ sên gêrçêkçê,hêpsí ôyLêsíne sên ôLêsíyê..

21)iStediğimi verin tøzLu rAfLarImdA ge¢mi$im yAnar ßenim gözLerim daLar derin ßenim hisLerim ßöyLedir yerLi yersiz söyLenir sözLerin ßana ßi simgedir i¢imde mimLenir

22)GençLigimizi yakanLara , Sevdiqimizi eLimizden aLanLara , Kolumuza jilet attıranLara , Kadehi eLimize tutuşturanLara,her Kuytu köşede esrarı cektirip üçlüyü tersten yaktıranLara isYanım aLLah'a degiL Tüm aLLah'sızLara..! Günahkar SokakLarın tövbekar DelikanLısı

23)İnanıyorsan savunduklarına, arkasında duracaksın..gerek yok cellada cıkarıldığında darağacına, tabureye sen vuracaksın !

24) ßëDëñîM |{å®åñ£ı|{£å®Då ø£åñ §ëñ§îZ£îğë ®µ]¬[µM §åñå åî±

25) NØk†ayı kØyduğum æN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kæLæjæk . . ..

26) Aklımı kaybetmekten değil, bulmaktan korkuyorum..

27) Sanma ßiLékLér!mdék! jiLét kéSigi 10Lar aŞkImIzIn bédéLi 10Lar zaLim!n diŞ !zLer!

2 Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm , ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm , vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm ..

29)ÇıKaR YoL hAnGiSi?SeVmEk Mi SeViLmEk Mi,SaRhOşLuK mU İçKi Mi,AnLaMaDıM GiTTİ..ÇıKaR YoL HaNgİsİ ?SeN mİ SeNsİzLiK mİ,YaŞaMaK mI öLmEk Mi???

0 yorum: