Güzel Sözler Aşk Sözleri Yazıları

28 Ocak 2008 Pazartesi

Komik

ZincirlemeIsimTamlamasi
Kafayi yemis dusler
bi de chuQ var.. kisayiz ya ondan
aysecigin alpellaya doydugu an
hepööleolurzaten
atla gel
inleyen beygir
oramakomaburamako
teyyarrrrrr
zamazingo
fatrix....
suni tenefüs
en harbi erkek
yahavlevelaguvvetillabillaazim
Durbunsuz Kemal
Mahmud abey
Kac Lan Kac
Eceline Susamis Cilgin Counter
Biçagimi Unuttum
Gidikla Beni
Vuramadi ki Vuramadi ki
Kil TüyYün Holding 2004
Eceli gelen Terorist Dust Duvarina Isermis
Kirmanco
Kiss my_awp
Tabana Kuvvet
MuzunIcindeAfrikadanGelenBocek
Canak comlek patladi
Biber Dolmasi
Bi Bakip Cikicam
DamsizDaGirebilenAdam
Balaban Yanbakan
.
abbas zamansiz
zücvettin
burnumdan akan düsler
ayak parmaklarim 30 cm....
iktidarsiz bereket tanrisi
darvinizkim
PaPua YeNi GiNeDeN aDaM CiKMaZ
di mi john
felan diil falan
essegins2
okeyin aranan dorduncusu
sokratesla
"1000 atli akinlarda sen olmayan cocuk"
can_cekisen_sanat

suursuz manda
poset çay
shitlembik
çöp kovasi
kavanozdaki adam
Asiri_Yakis.kli
Kedimi 7 m
Bal10cuk
Endoplazmikredikulum
yesil ninca (nami diger= uçan depik)
Manyetik Karpuz
.
Digital Portakal
Kanatli Orkid Takmis Örgüçsüz Deve
Kumsalda_Koshan_Beyaz_Benekli_Kopek
küresellestirebildiklerimizdenmisiniz yoksa küresellestiremediklerimizden mi?
bögüren_kertenkele
AmasYaLEE
Sonunda_Tezkereyi_Aldim
ZiçiRTmA
KerTeMEyeN_KeLe
KörtiK
Baymakli Dondurma
debelenen haman böceği
devlet bize yardim etsin
üzüm yerken boguluyordum
ortaya yanarli dönerli bisheyler
erkek adam nick mick anlamaz
anne yemekte ne var
istedigimiz sorudan baslayabilirmiyiz
sersem kertenkele
karamurat benim hayir benim
essek gozlu sevgilim
pilipis marka_ elevizyon
incitmiycem
BokatasatmasicraR
kedi yiyen satanist_fare
arabenibensibel
HeY____KeL
koprudenoncekisoncikis
bisurusoruunlemi
evlenbenimle
Sev Beni Seveyim Seni
Nick mick yok
Nickimi Kaybettim
.
Nicksiz

1 yorum:

  1. DGGDGGDGGDGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    YanıtlaSil

Sizin de Güzel Aşk Sözleri ile ilgili paylaşımlarınız varsa bize iletin !