Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ocak 23

Süper

1- Sana Ne Demeliyim Bilmiyorum.Güneşim Desem Güneş Batıyor.Hayatım Desem Hayat Kısa.Gülüm Desem Oda Soluyor.Sana Canım Demeliyim,Çünkü Bu Can seninle Yaşıyor...
2- Sen benim içimde kalan nefes,Anlatamadığım duygularımsın
3- kavuşmak ölüm ise hasretin zulüm, elbet kavuşuruz bekle be gülüm, tek sana aittir kanayan şu gönlüm,ben yolumu çoktan çizdim, ya sen yada ölüm,aşkım
4- Sen dardaysan ben zordayım, sen ateşteysen ben kordayım, bir gün bu dünyadan göçüp gidersen, BiLKi SENDEN ÖNCE ORDAYIM
5- Seni seviyorum! Diyen dillere değil...senin için ağlayan gözlere inan.....
6- Ben seni seçtim sen benim için yalan dünyadaki tek gerçeksin...
7- İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydiler, hepsi gökteydi ama ben seni güneşim seçtim ve bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim.
8- Sen gözümdeki bir damla yas olsaydın seni kaybetmemek için hiç ağlamazdım...
9- Günün 24 saati uyuduğum için bana deli diyorlar ama bu deliler sürekli seni rüyamda gördüğümü bilmiyorlar...
10- Gözlerinden süzülen bir damla yas olmak isterdim. Gözlerinden doğup, yanaklarından süzülüp, dudaklarında ölmek için...
11- Sert rüzgârlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi...
12- Hüzünleri karlara yazdım, güneş çıkınca erisin diye, seni kalbime yazdım oradan hiç silinmeyesin diye...
13- Aşkımız için kan akıt dersen dünyanın atar damarını keserim ille de senin kanın dersen ben seni kara toprakta da severim...
14- En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutma ki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar.
15- Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun
16- Biliyor musun, seni gökyüzündeki yıldızlara benzetiyorum. Ama tek farkın onlardan milyonlarca var. Ama sen bir tanesin.
17- Dün güllerle seni karşılaştırdım. Güller güzel ama sen daha güzelsin. Bütün vücudumu ateşlere at yansın. Ama sadece kalbim kalsın. Çünkü içinde sen varsın bir tanem.
18- Mutluluklar seninle olsun. Yalnızlıklar benimle... Git...Ama bir gün aklına geleceğim!..
19- Hani gözler vardır ya sözleri anlatır, hani sözler vardır ya gözleri ağlatır, hani anılar vardır ya değeri geç anlaşılır; bir de aşk vardır ya seni anlatır...
20- Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştır.Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.
21- Seni yüz kişi seviyorsa bil ki içlerinde ben de varım. Seni 10 kişi seviyorsa onlardan biri benim. Seni bir kişi seviyorsa o benim. Eğer seni hiç kimse sevmiyorsa bil ki aşkından ölmüşümdür!
22- Bırakıp gittin beni..Seni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla...
23- Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
24-Eğer Bir Gün Adını Anarken kısılırsa Sesim Hasretinden, Kapanırsa Gözlerim Aşkından, Durursa Kalbim Bilki Ben Yalnız Seni SEVDİM ...
25- Bana '''' Seni Seviyorum '''' diye yalanda söylesen, bu yalanı dünyanın bütün gerçeklerine değişmeye razıyım..
26- Yalnızların adamıyım uyku yok gözlerimde. Yalnızların adamıyım başkası yok gözümde. Yalnızların adamı seni düşünüyor her gece.
27- Beni sevmiyorsun diye sanma ki kalbim yetimdir. Ölürümde yalvarmam Aşkım Asaletimdir
28-Eğer bir gün gelir beni unutursan,bilgi silahım artik belimde değil elimde,ama içi bos,çünkü kursunu beynimde....!!!
29- Yapraklar dökülür, güller solabilir, seni herkes unutabilir, ben asla
30- sana gelemediğim gün,bil ki öldüğüm gündür....!!!
31- akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğime,varsın deli desinler,dünyalar benim olsun..
32- Deniz kumlardaki izleri siler ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini silemez.
33- Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter.
34- Biliyorum Sen Güneşsin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve etrafımda Bir Tek sen varsın
35- "Acıya "Şikayetsiz "Katlanmak=AŞK
36- Dünya bir gündür, o da bugündür!
37- Sen, sen ol! Asla biz olma.
38- Sakın 30 yıl hukukun olmayan birine, sakın deme!
39- Azdan az, çoktan çok gider.
40- sadece şahlar hamleleri önceden sezer.
41- hayat, ölümle kumar oynama sanatıdır
42- özgürlük, sonu meçhul bir firardır.
43- Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.
44- Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.
45- Asla birilerinin umudunu kırma, belki de sahip oldukları tek şey dur.
46- Bela, kişinin sevdiklerinden gelir.
47- Her gün seni düşünmek ve yokluğunu fark etmek nasıl acı veriyor bana bilirmisin..bir gün sende severmisin
49- Sen varya sevgilim. Avrupa kadar modern. Amerika kadar güzel. Afrika kadar sıcaksın. Ne var ki sevgilim . Antarktika kadar uzaksın..
50- Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur...
51- Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.
52- Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin
53- Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı.
54- insanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim
55- Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır...
56- Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.
57- Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..
58- insanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim
59- Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
60- Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...
61- Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.
62- seni günde bir kez düşünüyorum o da benim 24 saatimi alıyor
63- Eğer geceler uzun geliyorsa, sevgilin arayıp sormuyorsa, bir gün düşlerinde kavuşacağının yeminini vermişsen gönülden, işte o zaman sen deliler gibi seviyorsun arkadaş...
64- Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun`u sevdiği kadar sevebilir misin? Hadi bırak bütün bunları da, Benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin ?
65- Hayati gözyaşlarınla ödüllendireceğine gülücüklerinle cezalandır....
66- Dumanımda o yoktu sigarayı bıraktım kadehimde o yoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda o yoktu uyumayı bıraktım baktım ki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım
67- Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi..
68- Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi Çocukça Sen Gerçekçe , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye..
69- Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler...
70- Yalnızım, yalnızlığım beni dinlemekte, yalanda olsa ne var ki bu şarkıyı söylemekte, yalanda olsa içimden bir bulut akıp geçiyor, yalanda olsa MUTLUYUM bu bana YETER
71- Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum.
72- Sana Ne Demeliyim Bilmiyorum Güneşim Desem Güneş Batıyor, Hayatım Desem Hayat Kısa, Gülüm Desem Oda Soluyor, Sana Canım Demeliyim Çünkü Bu Can Seninle Yaşıyor..
73- Aşkına döksem gözyaşlarımı, elinle bir defa silecek misin? Şu kalbimi sana versem, bir gün gelecek sevecek misin?
74- Sonbahara inat Ağaç Hala Yeşermekte, Geceye inat Gün Hala Ağarmakta, Ben ise Kadere inat Hala Seni Sevmekteyim.
75- Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..
76- Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba
77- Dünyada bir çok insan var.Kimi mutlu kimi mutsuz, Kimi ağlayıp kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var o da su an mesajımı okuyor...
78- Ne Güneşi istiyorum Karanlığıma Ne De Yıldızları istiyorum Gece Yarılarında... Çok Değil Bir Tek Seni istiyorum Yalnızlığıma!!!
79- Gecenin sessizliğini dinle içinde beni bulacaksın.. Karanlığa bak yüzümü göreceksin.. Elini kalbine koy, gözlerini kapa ruhumu yolluyorum birazdan ÖPÜLECEKSİN..
80- Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...
81- Bugünü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir....
82- Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.
83- Bir sevgi diledim gözyaşı buldum. Bir dost diledim sırtımdan vuruldum. Derdime derman diledim derdimin tiryakisi oldum. Bil ki gerçek sevgiyi ben sende buldum!
84- Seven unutmaz unutansa sevmemiştir eğer sevip de unutmuşsa sevmesini bilmemiştir.
85- Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? Bu gözler seni sevdi başkasına bakar mı?
86- Sevgini taşımak değil hasretini çekmek zor gülmeyi unutmak değil ağlamaya alışmak değil ölmekte değil özleyipte görmemek zor...
87- Sev ama yürekten olsun, gel ama ebedi olsun, gidersen beni de götür, gittiğimiz yer kara toprak olsun
88- Kızlar sevgiyi kalplerine,erkekler ise ceplerine koyar! benim ceplerim dolu sevgini bomboş olan kalbime yazıyorum
89- Seviyorum seviyorum haykırarak söylüyorum kimselerden korkmuyorum ölümüne seviyorum
90- bir gün bana soracaksın ben mi dünya mi diye.Ben dünya diyeceğim ve sen küsüp gideceksin ama bilmeyeceksin ki benim bütün dünyam SENSİN!
91- gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır. sakin ağlayayım deme, kim bilir belki bir yerde senin bir tek gülüsün için yasayan biri vardır.
92- Eğer Son Nefesimi Vermeden Önce Mutlu Olacağını Bilirsem Cehenneme Bile Gülerek Giderim.!
93- Seni ben değil gözlerim seçti , onlar sevdi onlar beğendi , bahane gidersen ONLAR AĞLASIN !!!
94- Aşkımız için kan akıt dersen dünyanın atar damarını keserim ille de senin kanın dersen ben seni kara toprakta da severim...
95- Çiçekler bahçesinde gecsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsa da ölüm sen buna değersin be gülüm
96- Düşlerim vardı görmekten korktuğum,hislerim vardı söylemekten korktuğum,şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum,şimdi sen varsın kaybetmekten korktuğum
97- Vücudun otobüs, beynin şofördür kalbin şoför maaline geçerse aşık oldun demektir.
98- Aşık bir insansan mantığını unut, mantıklı bir insansan aşkı unut. Hem aşık hem mantıklıysan kıskanırım seni ben.
99- Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen seni sevende seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur.
100- Gidene kal demeyeceksin.gidene kal demek zavallılar****alana git demek terbiyesizlere.dönmeyene dön demek acizlere yakışır...
101- Sadece çocuklar ağlar ve sadece Allah affeder eğer bir gün gidersen çocuk değilim ağlamam Allah değilim affetmem.
102- Gözlerin dalarsa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM..

0 yorum: