Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ocak 23

Özlü Nickler

> •Tekbaşinalik ayni zamanda yalniz olmaktir. Lüks içinde, yalnizca kendi> seçtiginiz işlere gömülmek, başkalarinin yoklugunun yarattigi boşlugu> degil, kendi varliginizin doldurdugu zamani yaşamak... Tekbaşinalik bir> başaridir.> > Alice Koller> > > > •İki şeye hakkım olduğuna karar verdim: Özgürlük ve ölüm. Birine sahip> olamazsam ötekini isterim çünkü hiç kimse beni canlı tutsak edemez.> > Harriet Tubman> > > > •Yaşamda asla geriye bakmamayi ve pişmanlik duymamayi bir kural> olarak benimseyin. Her gün her saat bilinmezlikler içinde yaşiyoruz. Kendi> öykümüzün kahramanlariyiz.> > Mary McCarthy> > > > •Hâlâ korkuyorum, ama artık korkunun beni denetlemesine izin vermiyorum.> Korkuyu yaşamımın bir parçası olarak kabul ettim, özellikle değişim> korkusunu, bilinmeyene duyulan korkuyu. “Geri dön, geri dön, daha öteye> gidersen ölürsün” diye uyaran yüreğimin sesine karşın ileri gittim.> > Erica Jong> > > > •Hiçbir şey beklemeyin. Sürprizlerle yaşayin.> > Alice Walker> > •Değişmezsek büyüyemeyiz. Büyümezsek gerçekten yaşıyor olamayız.> > Gail Sheehy> > > > •Patikanın sizi götürdüğü yere gitmeyin. Bir patika olmayan yerde yürüyün> ve iz bırakın.> > Muriel Strode> > > > •Yaşaminiz sona erecek diye korkmayin, hiç başlamamasindan korkun.> > Grace Hansen> > > > •Bir köşeye sikiştiginizda, artik daha fazla asilamayacaginizi> duyumsayacak denli herşeyin sizin aleyhinize oldugunu düşündügünüz anda> asla vazgeçmeyin. Çünkü o an, rüzgarin yönünü degiştirecegi andir...> > H. Beecher Stowe> > > > •Başaramadiginiz zaman düş kirikligina ugrayabilirsiniz ancak, yeniden> denemezseniz işte o zaman sizin için herşey bitmiş demektir.> > Beverly Sills> > > > •Tek bir kalbin bile kırılmasını önleyebilirsem, boşuna yaşamamış olurum.> Tek bir yaşamın sızısını dindirir ya da ateşini indirirsem, ya da yuvadan> düşmüş tek bir kuşu yuvasına koyarsam, boşuna yaşamamış olurum.> > Emily Dickinson>

0 yorum: