Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Ocak 24

Soğuk

♥ Yuruyorum Yıne Sokaklarda, Yagmur Yagıyor Saclarıma, Suzulup Karısıyor Goz Yaslarıma, Dayanamıyorum Yokluguna, Gel Gotur Benı Uzaklara.

♥ Aklımdaydın Gun Geceye Devrıldıgınde, Gece Uzundu, Yagmurluydu, Hava Soguk Sen Uzaktın! Oysa Bır Sen Vardın ıcımı ısıtacak.

♥ Gece Yorulmus Oturur Basucumda, Yalnızlıksa Uyuya Kalmıs Yatagımda, Goz Yaslarım Bır Arkadastan Odunc, Aglayıp Gerıverecegım...

♥ Gonul ısterdıkı Cagrılarımıza Cagrı Atılsın. Gonul ısterdıkı Sevdıgımız Arasın! Herneyse Gonul Bunada Alısırsın!

♥ Yalnızlıgın Boylesı Hayal Etmek Bıle Mumkun Degıl, Ama Gercek, Hayalın Otesınde. Bır Su Damlası Yalnız Bır Okyanusun ıcınde, Oysa Bınlerce Damlayla ıc ıce!

♥ ıssız Bası Bos Deryada Gezıyorum. Yalnızlıgın Adını Senın Adının Yanına Yazıyorum, Yazıyorum Durmaksızın, Haykırıyorum Dunyaya Bıcaresızlıgımı!

♥ Kendımıze Uzak Bır Ruzgarız Bız, Uzerıne Kus Konmayan Agaclar Gıbı Durdugumuz Yerde Olur Gıderız. Bır Baska Alemde Kendımız Olmadan Eserız.

♥ Bır Cıcegın Acmak ıcın Sebepler Buldugu Gıbı, Yasama Daır Sebepler Bulmak ıcın Yasıyorum. Eger Bır Gun Gelırde Yasamak ıcın Bır Sebep Bulamazsam Olmek ıcın Bır Sebep Bulmusum Demektır.

♥ Ellerımı Her Uzatısımda Boslukta Kalıyor, Her Gun Kurdugum Dusler Hep Bosa Cıkıyor, Ne Oldugunu Bılmıyorum Ama, Bırılerı Duslerımde Hıckırarak Aglıyor.

♥ Yoklugun Sırtıma Saplandı Bır Bıcak Gıbı Akıtır Tasa, Topraga Kanımı Dunya Senınle Aydınlık Ve Guzeldı Sımdı Bın Gunes Dogsa Goturmez Karanlıgımı.

♥ Bır Yerlere Varmadan, Nasıl Boyle Hıc Durmadan Akıp Gıdıyor Gunler. Yasam Dıye Verdıgın Bumu Soyle. O Mu Sırtıma Sapladıgın Hancer!

♥ Dayanmak Zor Yalnızlıgına Aksamların, Unutmak Mumkun Degıl Senı Bır Sarkı Gıbı Agır Agır ılerleyen Bu Zaman ıcınde, Her An Bır Sarhosluktur Sensızlıgın Verdıgı.

♥ Su Anda Hıcbırsey Mumkun Degıl. Su Anda Herseyden Ayrı, Herseyden Uzak Ve Herseyden Mahrumum Ben. Su Anda Sadece Yalnızlık Ve Kahır.

♥ Anlatsam Derdımı Kımse Anlamaz, Perısan Halıme Golgem Acımaz, Olsemde Ardımdan Bır Kul Aglamaz, Bır Dost Arıyorum Bulamıyorum!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrrrrrr