Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ocak 28

Liseli

gÖtÜrÜn bEnİ yAğMuRa HaPsEdDiN...kElEpÇeLeYiN ElLeRiMi GöZ yAşLaRıMLa


ZAmAn DuRDu,BuRAya GelEn BiR DAha GiTmEdi vE HiÇ GiDemEYeCek SenDE HoŞ GelDin

SeNi ArAdIm Her yErDE BulAmIyoRum SoN nEFeSİm SenDe kAlMıŞ ÖLEMİYORUM

BiR_GüN_BeNiMDe_KaRŞıMa_CıKaCaK_iYi_BiR_SeVGiLi_(

qönLümüN yıKınTıLarınDa caN çekişiyor umuTLarıM...

BeKLemEkte Güzel GerIYE DönEn sEn olUNCA..

oYuNuN eN güSeL YeriNde ziL çaLıNca üzüLürdüK Ya öLeYiM..

[Ctrl+ALT+delete] [Bİle Yaramıor Artık] [Kalbime]:P[ALT+F4] le Kapandı Tüm [uMuTLaRım bAşArDın] [Güzelim Kutlarım]..

Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git ,Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler,Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin ,


.......ZaMaNsIz OlDu....HaTtA bİrAzDa GeÇ.........

kOyVeRdİM hAyAtı...

sEwMiŞtİr yÜrEğİm Bu SeSsiZ hAlİ!!!

gecenin karanlığında yalnızsan ışığın olabilirim.

bitmez dediğin sewda buraya kadarmış.meğer mewsim yaz değil yalancı baharmış...

BiR mUm IşIğI bİlE gÖrEmİyOrUm İlErİdE..

yok hükmünde olacaksın,yaşamamış sayılcaksın.hele hele aşkla beraber,hiç anılmayacaksın!!!

köle olur mu sandın benim güzel gururum!!!

sığmıyor kabına taşıyor sanki.sakin olsa da bu yürek...

DAHA GöRMEDiğiM KAç YüZüN, KAç RENGiN VAR BE HAYATTT !!!

Şey.. Acaba fazLadan 2 kanadın varsa verebLrmsn ? BenmkiLeri kırdıLarda.


Ne__PİŞMANLIK,___ne__DE__isyan__DERİNDEN__bir__'KE ŞKE'dir___İNSAN.....

YANLIZLIK___gerçek___DEMEK....gerçek___BİZİ___çeke cek....

HeRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn..!!!!

CoCa CoLayım Hayatın tadıyıM.Roccoyum choq $ekeriM.aLbeniyim ßahanem cook.çikoLataLı qofretim arkadaŞLAr beni sewmeyeN warMı..?
kOyVeRdİM hAyAtı...aCaBa dAhA GöReMeDiĞiM kAç YüZüN.kAÇ rEnGiN vAR bE HaYaT..

Anne Sevgisi Gibi KARŞILIKSIZ Seviyoruz Seni !! GaLaTaSaRaY !!

*****SaHiPSiZ BaKıŞLaRıNıN SaHiBi oLMaK iSTeRDiM*****

€g€я $€νg!η ß!я н€ν€$$€ g€яç€к ∂€1ℓ нαуαℓ$€ η!¥€т!η $€ν!ρ α¢1 ν€ям€к$€ $€νм€ ß€η1 αякα∂4$...

' Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM!.

' ' h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi…! ' '

' Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM! Gİtmem gerek bu şehirden... dayanamıyorum nefes alamıyorum ARTIKKKK..

[sEn BeNiM hAyAtIm pİyOnSuN sEni KaYbEdErSeM pUaNIm GiDeR aMa BeN sEnİn HaYaTıNdA şAh'ıM bEnİ kaYbEdErSeN oYuN bİtEr]

HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !

' ...ҳ̸Ҳ̸ҳ[̲̅e][̲̅s][̲̅r][̲̅a]ҳ̸Ҳ̸ҳ...Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..
*Yüreğim Küçük DeğiLde YaLNızLıĞıM BüYüK BeniM

anlatamadıgım hikayelerimin kırıntıları gözbebeklerşme hapsoldu ele avuca sıgmayacak hayallerim bir kuş kanadında artık uçtu

Ama tabi ki sen sana yakışanı yaptın.BENİ BIRAKTIN: (Bu gidişi daha önce birçok kez izlemiştim.Her şeye alıştım ama aynı şey çok defa yaşanmasına rağmen hala alışamadım.Yokluğunu kaldıramadım..

' ...ҳ̸Ҳ̸ҳ[̲̅e][̲̅s][̲̅r][̲̅a]ҳ̸Ҳ̸ҳ...HeRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn..!!!!

H£®k£S AyNıyk£N ߣN Fa®kLıydıM. $iMdi H£®k£S Fa®k Pe$iNd£ ߣN Yin£ AyNıyıM!

SeN GüzeL BiR KızSıN LiseLi,BeN isE AcıMa DuYguSu oLmaYaN BiR SeRSeRi,SeNiN eLinde EsKiSi GiBi kaLEm kağıT,BeniM VucüDuMda jiLeT izLeRi...

HaYaT BiR TiYaTrO DeDiLeR BaNa BiR RoL VeRdİlEr,En AcIsI BeNiMkİ İdİ;ÖnCe SeV SoNrA TeRk Et DeDiLeR...
Ne düşünüyorsun?

4 yorum:

  1. yha gerçekten çog sekerler bunlar abi yha çok tesekkürlerr

    YanıtlaSil
  2. HARBİ MÜKEMMEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  3. yalnızlık nede kötütüki bunu kimse anlayamaz bende yalnısım isin verirseniz seninle arkas olmak isterdim tovbekar_67_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. 000zzzqqqnn seni çok seviyorum
    bu arada gerçekten nickler güzel olmuş eyvallah 5. sınıfa geçtik b şubesi c.t.ilköğretim

    YanıtlaSil

Paylaş sen de bizimle ruhundakileri :)