Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mayıs 2

Sevgi nickleri

Sevgi nickleri , msn nickleri
Uçurumun kenarında tutunduğum son dal sen olsan bile seni kırmaktansa kendimi uçurumdan aşağı bırakmayı tercih ederim..

Başını cama yaslama öyle, düşünme derin derin, aşk bu; mahfeder insanı mesutken bak ben ağlıyormuyum her şeyimi kaybetmişken

Gecemidir insanı hüzünlendiren yoksa insanmıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen. Gecemidir bana seni düşündüren yoksa benmiyim seni düşünmek için geceyi bekleyen..

Umudum bitince umudum olurmusun? Sevgim yetmediği anda sevgime destek olurmusun? Seni kaybettiğim anda yine benim olurmusun? Sonsuz aşkım

Nereden bilecektin seni sevdiğimi Hiç fısıldamadım ki kulaklarına aşkımı Senin için Günlerce gecelerce ağladım Nereden bilecektin Hiç silmedim ki yanında gözyaşlarımı..
Sevgi nickleri , msn nickleri
Bir deniz düşün 'susuz', bir gece düşün 'uykusuz', bir insan düşün 'sevgisiz', bir bahar düşün 'çiçeksiz', bir de beni düşün 'sensiz'...

Yar ben kendimi bildim bileli hep sana aşığım hep sana deli.....

Son defa bebeğim gözlerinde öleyim. Son defa birtanem yüreğinde kalayım. Son defa meleğim kollarında öleyim! Son defa Son defa

Gül nedir ki ? Solup gider. Gün nedir ki ? Gelip geçer. Ateş nedir ki ? Söner biter. Sana olan sevgim sonsuzdur ancak mezarda biter...

Tatlı Biri Vardır Sevilmeye Değer, Güzel Biri Vardır Görülmeye Değer, Dostlar Vardır özlenmeye Değer ama Biri Vardır Can Vermeye Değer; Mesajımı Okuyorsa Eger...

Eğer geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı dünya güneş'e hasret kalırdı...

Bir deniz düşün suzu, bir gece düşün uykusuz, bir insan düşün sevgisiz, bir bahar düşün çiçeksiz, birden beni düşün sensiz...
Güllere özenme güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin. Sevgi kadar masum sevilecek kadar özelsin...

Bir gün gözlerin bir noktaya dalarsa, bilki o gün seni düşündüğüm gündür. Bir gece yarısı tireyerek uyanırsa, bilki o gün resmini öptüğüm gündür.

Hayatta umudun hep gülmek olsun, birgün ağlarsan oda mutluluktan olsun, yaşayan bir kez ölür ölen bir kez gömülür benim sana olan sevdam ne ölür nede gömülür..

Sevgi nickleri , msn nickleri

5 yorum:

Adsız dedi ki...

çok süper şeyler var saolun

Adsız dedi ki...

çok süper saolun duygularımı belirtmişsiniz ya resmen saolun

Adsız dedi ki...

walla süper yapmışsınız emeğinize saygı hepinize çok teşekkürler anlatıcak bişey yok gerçek neyse o

Adsız dedi ki...

güsell

Adsız dedi ki...

çok güzellermiş