Güçlü bir kişilikseniz, bu en güçlü olduğunuz anlarda ortaya çıkmaz, en savunmasız, en güçsüz hissettiğiniz anda gücünüzün farkına varırsınız. Ya siz, güçlü biri misiniz?

Cumartesi, Mayıs 31

Hüzünlü msn nickleri

Bugünkü konumuz Hüzünlü msn nickleri , msn nickleri, nickler

İsterseniz hiç sözü uzatmadan geçelim konuya..



Ona SöYLe...Onu GeRÇeKTeN SeVMeDiM.... Ona SöYLe.. Onu BiRDaHa GöRMeK isTeMiYoRuM... Ona SöYLe... ONSuZDa HeRŞeY GüZeL... Ona SöYLe... Onu ÇoKTaN uNuTTuM.. AmA Ona SaKIN BuNLaRI GöZ YaŞLaRI iÇiNDe SöYLeDiĞiMi SöyLeme...

sAna Olan KiniMe Sakın KıZma ''SEviORmm'' NedE olSa...

yaŞadıkÇa neFes aLdıkça Her Sabah UykuDan uyAndıkÇa yeNiden ÇoğalıOr.. ölMüor.. İçimdeki Bu hAsreT....!!!

N E F R E T İ M S İ N ! Oysa ki ; N E F E S İ M D İ N !

KεşKε hεp ç0cuqk kaLsaЧĐımda sütümü içip ЧatsaЧĐım... xD

//Madem her şey basit bi formül..Mutluluğu söylesin kimya!


Bosversene…Gülüp gececeksin böyle seylere..


HéRKeS AyNıYKeN ßn FarKLıYDıM!..$iMDi HeRKeS FarK Pe$iNDe,ßn AyNıYım...ßuda ßnm FaRKıM

¯`°•ۣۜஜ۩๘۩¤ۣۜ๘İsminiz¤ۣۜ๘۩¤ۣۜஜ۩๘۩•°´


♣▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒♣

^^Artk^^
//Ne Sevmeyi İstioRm\\
=>>Ne SeviLmeyi<<=
..ÇüNkü..
Hüzünlü msn nickleri , msn nickleri, nickler
*:hep yarım kaLDı sevmeLerm:*
"""ve"""
>>hep SAHTEYDİ<<
!!...SeveNLerm...!!

HéR sabah ßir sayfa daha éksiLip qidiYoR ömrümDéN..!!

Arkana biLé bakma, yüréğim sana, gözLérin düşLérimé emanét.

Dün üstündé yürüdüğüm çiménLér, bigün üzerimde ye$erecek_!

Hayatta 3 YanLıs yabdım DoqmaK,ßüümek,Yaşamak ßide Doqru yabdım sewmek ama unuTmuşum ki 3 yanLıs ßir Doqruyu qöTürüyor!

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

saR ßni baŞkaSıNa ySakLa ...
aL ßni aŞqnLa kuCakLa ...
ßiidaa qLSém Şu Dünyayaa

Hüzünlü msn nickleri , msn nickleri, nickler
Ne düşünüyorsun?

12 yorum:

  1. hüzünlü msn nicklerini sewdim diğerleri bes para etmes

    YanıtlaSil
  2. bazı şeyler gerçektir
    katlanılır bensana1deqil 2deqil100defa katlandım

    YanıtlaSil
  3. gizemli rapchi1 Haziran 2008 01:32

    içlerinden bi kaç tanesi güzel daha gzl leri var bence!!...ama yinede ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. çok gzl nikler

    YanıtlaSil
  5. bazıları hariç diğerleri bi halta yaramıyo

    YanıtlaSil
  6. ╔╗ ♥
    ║║╔═╦╦╦═╗
    ║╚╣║║║║╩╣
    ╚═╩═╩═╩═╝

    Harikaymış

    YanıtlaSil
  7. BENCE ÖLÜM NİCKLEİ ÇOK GÜZELLLLLLL

    YanıtlaSil
  8. ŞİMDİ ÇOK İYİ ANLIYORUM NEFES ALMAK DEĞİLMİŞ YAŞAMAK

    YanıtlaSil
  9. ÖĞRENCİMİSİN DERSLER ÇOKMU BASTIRIYOR BİTSİN ARTIK BU ÇİLE Mİ DİYORSUN O ZAMAN BİTSİN ARTIK BU ÇİLE YAZ NAAAHH BİTER ŞARKISI CEBİNE GELSİN

    YanıtlaSil
  10. aaayyy hepssii ccooqq ggüüsseelll yyaa coq begendmmm..:):D

    YanıtlaSil
  11. beNCE heePSigÜzELdi AmA EN GüzEL
    ((HERKES AYNIYKEN BEN FARKLIYDIM ŞİMDİ HERKES FARK PEŞİNDEBEN AYNIYIM BUDA BENİM FARKIM))
    BenCE En GÜzeL bU :D

    YanıtlaSil
  12. HhAHA zhe nickler berbat diil guzel yorumlarda kopmedi..

    YanıtlaSil

Paylaş sen de bizimle ruhundakileri :)