Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mayıs 2

Üzgün msn nickleri

Üzgün msn nickleri, msn nickleri

*BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM

*BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir....

*Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...

*Hayatta üc seyi sevdim: Seni; Kalbimi; Ümit etmeyi... Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...

*GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır....
Üzgün msn nickleri, msn nickleri
*Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM..
======================================
*Saklarmısın beni göz bebeklerinin haznesinde, mahşere kadar güneşim ayım olurmusun, gökyüzünde usulca damlarmısın yüreğime ve sonsuza dek benim vazgeçilmezim olurmusun ?

3 yorum:

kaksi58 dedi ki...

kaksi58@hotmail.com
emeğe saygı çok güzeller bunlarda bendem eklersenız yardımcı olabilirım yada daha farklı nıkler isteyenler eklesın



ßabaMa DedimKi; "ßeniM DeğeriM Ne KadaR? DünyalaR KadaR" DeDi.. PeKi DünyanıN DeğeRi Ne KadaR? DediM. "ßeŞ PaRa eTmeZ" DeDi..

"aNadaN DoğmaK, öLmeK iÇindiR."

"YaşamıN uZunluĞu DeğiL, NasıL YaşandıĞı öNemlidiR."

"HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne

SaNa oLaN GüveniM SonsuZ, eĞeR YakalarsaM DonsuZ, * SusuZ SabunsuZ

SonuNu DüşüneN KahramaN oLamaZ

SeN iMkansızsıN, SensizliK iMkansıZ, aŞK iMkansıZ..

ÇemberiN eN DışınDa, eN ÇıkmaZ SokaktayıM..

GeceniN eN SiyahınDa, uMuduN BittiĞi YerdeĞiM.. KöşeYi DönseM öLüM, DüZ GitseM HayaT.. GölgeleR iÇindeyiM..

Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde....!!!

Eğer bir gün o kahrolasi gururundan vaz geçip geri dönmek istersen sakin geri dönme çünkü senin gururunun bittiği yerde benimki başlarFaRKıMıZ TaRZıMıZ,kRoLuK iSe KaRiZMaMıZ...Ya KaN KuSTuRuRuZ Ya Da TaM SuSTuRuRuZ,Bu HuSuSTa Ne KuRaL Ne De kRaL TaNıRıZ !!!
YiĞiT DiYe NaMıM VaRDı NaMeRT PaZaRıNa DьŞTь !!!

YaZıMıZ BцYLeYMiŞ,eLdeN GeLeN BiŞeY YoK,SuSKuNuZ HaYaTa KaRŞı,BaBaLaRa GeLeCeKSiNiZ aZ KaLDı !!!

ŞeReFe DeYiP HaYSiYeTiMi iÇTiLeR, o Da YeTMeDi,GuRuRuMu KцPRь YaPıP ьSTьNDeN GeÇTiLeR ....

KaDeRe ReST ÇeKTiM, iSYaNLaRDaYıM!!!
CeSaReTiN BiTTiĞi YeRDe EsArEt BaŞLaR!!..
.
Bir Ateş Olupta Kalbimi Yaktın
Beddua Olupta Dilimde Kaldın
Sarhoşun Oldukзa Beni Ağlattın
Yoluna Dцktьğьm Yaşlara Yazık
Uğrunda Harcanan Zamana Yazık

eĞeR BiRGüN BaNa DöNeCeK oLuRSaN GeTiR EsKi GüNLeRiMi...
MєяT
sєνdαℓαя уαşαмαк içiηdiя,öℓüмdє уαкιşιя вizє!!●кαяαşαяℓι●

...ѕєηi çoк ѕєνiуoяυм...

KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!

"..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı.."

KalaNa GiT, GideNe KaL DemeM..!

SeNi SeviyoruM DiyebilmeK, DünyanıN eN GüzeL eSeridiR..!

eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa..!

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

aSlanlaRa SöZ VerdiM, ÇakallaRa YeM oLmaM..!

DağlarıN TepesiNe, eŞkiyanıN aLnıNa, KızlarıN KalbiNe "öLümsüZ MehmetçiK" YazacağıM..!

oLuR, öLseN Ne oLuR?"

"YaşaM aCı ßiR SoğaNa ßenzeR, SoğaNı KaT KaT SoyarkeN, ZamaN ZamaN aĞlatıR."

"YiğitliK VurmakLa, aĞalıK VermekLe oLuR"

"CeplerDe ResmimiZ aLemDe iSmimiZ


KıR KalbiMi GönlüN oLsuN.. aL HeR ŞeYi GözüN DoysuN.. ŞimDi ßaşKa KollardayıM ßu Da SaNa KapaK oLsuN..!

DünyaDa HiÇ KimseYe GüvenMe ÇünKü ßeyaZ GülüN BiLe GölgeSi SiyahTır

(%) SeNi SeveriM, SeNi SeveniDe SeveriM, SeNi ßeniM KadaR SeveniDe KurşuNa DizeriM (%)

In The ParK’ta GezerkeN, CigarettiYi iÇerkeN.. My FatheR GörDü SuÇ üSTü, I aM DüşTü KıÇ üSTü..

ßiR GüN TitreyereK uYanırsaN ßiL Ki ResmiNi öPtüğüM GündüR.. aMa ßiR GüN SebebsiZ YeRe GözyaşlarıN aKarSa, ßiL Ki öLdüğüM GündüR..
GüneŞe aDıNı ßuzLa YazaN BiRi oLurSa, ßiL Ki o SeNi ßendeN DaHa ÇoK SeviyoR..

ßiZ aĞıR DeğiLiZ MiLLeT HafiF !

ßeN ßüyüK RüzgarLarıN aDamıyıM, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK oLuR öFkeLerimDe.. ßeN SeverseM DestaN, KızarsaM KatLiaM oLur..

kaksi58@hotmail.com

emeğe saygı

Adsız dedi ki...

ben hiç beğenmedm valla ama emeğe saygı klawyene saqLık

Adsız dedi ki...

Şimdi seni güşünüyorum acaba bu gün oLanLardan(22-o4-2o1o) etkiLendinmi?Sana beni kötüLediLermi haLa aynımı düşünceLerin...Sadece bir kereLiğine seni yanLız bıraktım...OLanLar...Bundan sonra herkes ayağını denk aLıcak biri varki hadini aşan o kişi cezasini ığır ödüyecek.Ama bir şey varkı birdaha seni veya sizi yanLız bırakmamaLıyım...Dikkat ed ...L DadLu beLa geLior