Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mayıs 13

Nickler

Nickler sitemiz yenileniyor

Sitemiz hakkında birkaç yeni bilgi vermek istedim, sürekli takip ettiğiniz Msn Nickleri sitemiz yakında mükemmel bir revizyona gidecek, bu revizyonlar ne olacak derseniz birkaçını ilerleyen zamanlarda göreceksiniz, şimdi saklamak zorundayız, biliyorsunuz bir çok taklitimiz yapıldı yapılmaya da devam ediyor ama emin olun ki her zaman en doğrusunu en iyisini size ulaştırmaya çalışacağız güzel msn nickleri, nickler sitemizde. Bu konuya ek olarak bugünü de boş geçelim istemedim alltaki en yeni güzel msn iletileri de sizlere gelsin ;)

Sen sev seni seveni dağda çoban olsa bile sevme asla seni sevmeyeni şu gördüğün Türkiye'de kral olsa bile

Hayat benim anlamı sensin, yıldız benim dilek sensin, bulut benim yağmur sensin, güneş benim ışığım sensin, kor benim alev sensin, ben sendeki benim, sen bendeki sensin : ömür denilen meçhul bizimle tükensin...


Kendim için birşey istiyorsam namerdim Allah'ım Anneme güzel bi gelin nasip et!! Aminnnnn

Ne seni unutmak gibi bir çabam var, nede aşkını körükleyen bir rüzgar, ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm nede seni kırmaya dayanacak bir kalbim var...

Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz, serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz

Bana seni tarif etmemi isteseler inan anlatamam çünkü dünyanın tüm dillerini bilsem bile buna gücüm yetmez

Sensiz sabah olmuyor uyanıyorum ansızın sensiz gün doğmuyor yalnızım çok yalnızım

Senin Sevgin Altın olsaydı ,Onu eritip içimde kan diye dolaştırırdım.

Çölün,suya özlemi,benim sana olan Aşkımın yanında HİÇ KALIR

Ne sen bir başkasından böyle bir aşk göreceksin ne de bir başkası benden

Bu iletiler damar ve anlamlı msn nickleri kategorisine dahil edilebilir, bizi takip edin, çok daha iyileriyle buluşacaksınız, isteklerinizi de çekinmeden belirtin ;)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten çok kalitelisiniz devamını dilerim ;)

Adsız dedi ki...

başarılarınızın devamını dilerim ;)

Adsız dedi ki...

çok etkileyici damar nickler süperlerrrr

Adsız dedi ki...

ya lütfen laf sokan nickler irem,elif ve erkan lütfennnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

cok guzeller ellerınıze saglık daha cok beklıyoruz amaaaaaa:D