Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mayıs 20

Güzel msn nickleri

Güzel msn nickleri , msn nickleri , nickler
§IrLãr ΢Îndé ßÎr Dûnyãm vãr BÎrdé §én Vãr§In ΢Îmdé Né §énÎ KãyßédéCék Kãdãr Cé§urum Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr Gû¢Lû!!..

bén né zamaN tahttAn indim Ki..?siZz kraL 0LdunuzZ...??

€N BÜYÜK HATAM S€N! $€VM€K D€!!L $€N!N ߀N! $€VM€N! ߀KL€M€KT!..!!

gİtTiN,SeN ZaTeN BaNa GiTmEk iÇiN GeLmİşTiN







gÖtÜrÜn bEnİ yAğMuRa HaPsEdDiN...kElEpÇeLeYiN ElLeRiMi GöZ yAşLaRıMLa


ZAmAn DuRDu,BuRAya GelEn BiR DAha GiTmEdi vE HiÇ GiDemEYeCek SenDE HoŞ GelDin

SeNi ArAdIm Her yErDE BulAmIyoRum SoN nEFeSİm SenDe kAlMıŞ ÖLEMİYORUM
Güzel msn nickleri , msn nickleri , nickler
BiR_GüN_BeNiMDe_KaRŞıMa_CıKaCaK_iYi_BiR_SeVGiLi_(

qönLümüN yıKınTıLarınDa caN çekişiyor umuTLarıM...

BeKLemEkte Güzel GerIYE DönEn sEn olUNCA..

oYuNuN eN güSeL YeriNde ziL çaLıNca üzüLürdüK Ya öLeYiM..

[Ctrl+ALT+delete] [Bİle Yaramıor Artık] [Kalbime]:P[ALT+F4] le Kapandı Tüm [uMuTLaRım bAşArDın] [Güzelim Kutlarım].

Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git ,Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler,Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin ,


.......ZaMaNsIz OlDu....HaTtA bİrAzDa GeÇ.........

kOyVeRdİM hAyAtı...

Güzel msn nickleri , msn nickleri , nickler

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ne sagopaya dikat mi senenin varya nasıl söz ceza hiç güsel sölemio ama sagopa öle deil şarkıları çok güsel ne diosun sen be

seda dedi ki...

yaaaa süper bu nicklerr

Adsız dedi ki...

offff yaaaaaa bunlar süper olmuşşşş
tam benlıkkkkkkkkkk:d:D:d:d:d

Adsız dedi ki...

manyak nickler bunlarrrr

Adsız dedi ki...

özge gayet güzel biras da ayrılık nickleri olsa tam olur

Adsız dedi ki...

nikler süper yaa...

Adsız dedi ki...

nikler süper yaa...