Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Mayıs 4

Aşk nickleri

Aşk nickleri , msn nickleri
Askin kalbindeyse, Mutlulugun elindeyse, istedigin iki kelimeyse SENI SEVIYORUM..
Dayanmak çok zor hadi gel
Seni içeren Masallarim anLaticak kadar Kisa degiLLer
SeviiLdigini biLmeden ölesiye sevme
1' damLa gözya$inin Hakki Ödenmez
Yaki$tiramadim doGrusu ben Sana agLamayi
G*tüne güVenen $öyLe geLsin :]
Bi ev vardı..Küçüktü beLki ve bizimdi..OdaLarında ışık yüzerdi..Bir gün hiç doğmadı güne$..Ve bitti..
KaLbimde KırıkLar YoLa Devam Etsemde Canımı AcıtıR..!
Güzel günler bizi bekler eywallah Dersin olur bitEr…
GeLeceksin...BeLki çok seveceksin...Zamanı geLince gideceksin...
Bakışına kanmam artık söz ver...BirLikte öLecek miyiz?
Bir [Keşke]'ye daha yer yok kaLbimde..!
HayaLine daLıp gittim bir anda...Unutmuştum ben seNi asLında...
Kim bu ben..?Kim bu susan..?
...Wazgeçtim rüyaLardan...
Ama biL başarırım...Sen oLmadan da yaşatırım ben bu AŞK'ı...!
..DuyguLarım çoK hasta..
Aşk nickleri , msn nickleri
Kimse kusura bakmasın..!Yanımda kimse kaLmasın ve kimse de surat asmasıN..!
SiL baştan yaşamaK gereK bazen...Hayatı sıfırLamak..!
UnutmuştuN HatırLarsın beLki ismimi...
Şuçum neydi..?Neden böyLe oLdu..?
Bu sabah bir umut var içimde nasıL oLsa geri geLirsin diye...
AnLadım birqün bitermiş herşey...Ve bitti..!
Yaslanmak her dökülen yapragin arkasindan aglamak gibidir..
Nargilenin dumanina benzer hayallerim, sadece beni zehirler ve ucup gider ..
Zimmetimde kaldi Rap,Ceza sinirdaki sosyete..

Afrodizat etkisi bak bu rap te çok mu azdın al bu mikrafon senin bu ter benim sıkıca kavra ..
Dövündük her ölümün her yenilginin ardından alınan ders ne kader bela başımdan..
Çok konuşma rezil oldun hepsi mutsuz bence anahtar olmuş her bakışta kara para pençe..

Aşk nickleri , msn nickleri

2 yorum:

Adsız dedi ki...

BU NİCKLER NE BEA.

Adsız dedi ki...

süper nickler bunlar yaww arkadaşlar tavsiye ederim