Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 13

Msn Nickleri

DaLqA GeCeRiM AmA KırıLmAm , cIdDiYe aLıRıM AmA KaPıLmAm , hUzUr vErIrIm aMa sÖz vErMeM , SaHiP OlUrUm aMa aIt oLmAm.

Ya ßéN FaZlAyIm ßu dÜnYaDa Ya Da ßU DüNyA SénSiZ FaZlA ßaNa

PaRçALArI kAyBoLmUŞ PuZzLe gİbİsİnİz.kİmİNiZiN akLı,kİmİnİzİn KaLbİ,kİmİNizİN RuHu YoK

Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Çünkü Nefretin Sahtesi Olmaz

ѕєηιηℓє вαşℓα∂ι ѕєνмєк ѕєηιηℓє вιтєя ηє кα∂αя ∂ιяєηѕє∂є вυ уüяєк ѕєηι özℓєя

Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere.Hele o beklenenler
vazgeçilmezlerdense..

ѕαнιℓℓєя ∂αℓgαуı ηαѕıℓ вєкℓєяѕє,göкуüzü мєнтαвı ηαѕıℓ özℓєяѕє,кυяυ тσρяαк ѕυуα ηαѕıℓ нαѕяєтѕє,ѕєη ∂є вєηιм нαѕяєтιмѕιη!

ßiZ aĞıR DeğiLiZ MiLLeT HafiF !

ßumuydu Hayat Dédiqléri Hayat a$LınDa KoSKocamaN ßir Rüya Uyan Artıq ßiTTi Rüya

SeNi uNuTMaMi BeKLiYoRSaN ,,BoSuNa BeKLeMe BeNDeKi SeVGi BiTmeZ... ILLeDe BeKliCeKSeN,, BeKLeMEyE oMRuN YeTMeZ..!!

SevgiLer Sahte..İnsanLar Kahpe..Hayatınız Plan .. aLayınız YALAN!!

£ski Foto ' Lar qißisin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!

Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz .

SeNDeN NeFReT eTmeMi SaGLaMaK iSTiYoRSaN.. SeNin SaDeCe YaSaMaN YeTeRLi

HéRKés Kéndini AR†iS† saniOr.Ama ßiLmiOrLArqi Yöné†mén ßénim.isDéDiqimé RoL wéRiRim isDéDiqimé YoL.!.
.
ßasiTLEr iftira EdeR ! AcizLeR ŞikayeT EdeR.! AsiLLEr De İdare EdeR..!

TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!

séRt RüzqaRLaR KaRanLıK qéceLéRi séwéRmi$ş..aynéN ßéniMm séNi séwDiqim qißii..!..

*Yalan söleme yalanım olursun oyun oynama oyuncağım olursun

Sevmeye €ngel değiL mesafeLer.. Geçici ßu ayrıLık…. ßir rüya farzet.. Sonunda zafer bizim oLacak Saßr€T..*

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!
*dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq*

oh ne güzel oLdu içimde ßir huzur war giden gitti kaLan sağLarla gündeLik a$kLara dewam*

a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR*

Seni seviyorum demek marifet değildir..Önemli olan o kelimenin tüm sorumluluklarını alabilmek..

Bir yazar demiş ya’’sen git aşk bana kalsın..bende diorumki”BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!
*ßizi satanLarı ßiz ßeLe$e veririz…..!!!!

*Vicdanla ßirlikte Şerefte Ararım Sevdiklerimde Herzaman Doğru Değildir Elbet Seçimlerim Zaman Gelir Şerefsizleride Severim!!!*

ßen ßurdaım koLpa a$kın sende kaLsın..*

Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır,yolun aCık oLsun git güLe güLe

*Her zaman doğru değiLdir eLßet seçimLerim gün geLir $erefsizLeride severim…

*Gecnın 1 Yarısı Başlıyrsa Çığlıgım Duyulsun Diye Dgl Duyulmdnda Sevmeyı Bılıyorsa Bu Yürek Görmdn’de Svmeyi Blr

*pişmalık ßile bazen insana acı verebilio*gidene yoL yakı$ırr

*ßêÿâzıñ kâdêrï kïr£êñmêk $ïÿâhıñ kâdêrï $µç£âñmâktır

*geriye ßakıLarak anLaşıLırım iLeriye ßakıLarak ya$anırım

*geçmişde keşke içime savas açıp yenmeye çalışmasaydım belki o zaman toprak olup yok olucaktm…

=((*pa$a gönLüm isterse severim zorLama istersem sevdiririm uğra$ma.diceksinki nereye kadar ßu havaLar kim takarrr devran dönene kadar

HeR sEçiM Bi kAyBedişTiR…bENi kAybEtmEyi sEçeNi bEn kAzANmAk içiN uğRAşmAm aRtıK…bEN hEp oLduĞum yERdeYim vE oLduĞuM giBiyiM…!!! _YANLIŞ YAPANI ASLA AFFETMEM, FAZLASINI YAŞATIRIM_->

*yanLı$ yapanı asLa affetmem fazLasını ya$atırım..

*ßazıLarı kendini artis sanıyo ama ßiLmiyoLarki onLarın artis oLduğu yerde yönetmen ßenim

*Kaçırdığın her$ey için pi$manLık duyarsın..pi$manLık duyduğun hiç ßir$ey için sana acımam..!!!

*nEefrEt’e sEevGİdEN fAzLA GüVeİRrİm Dedİ şŞeEYTanN; ÇüNnkİ NeFReTİnN sAhtEsİ oLmASs..

*…$èyTañín Tek gùnahì MèLèğe øLan A$kìymî$…

*Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi????*karanlıkta ağladım ışıkta boyadım gözlerimi kanlı yazılarla süsledim sensizliği

*Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya…»

*seni ßi arkadaş ßi dostum gißi sevdim sen oturmu$ ßana a$ktan dem vuruyosun

*DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM…*


ÜzüLmem Veya mutLu oLmam için kimseye İhtiyAcım yOq kuraLLar deği$ti Oyuna dewam..!

*SeNi SevMeYi AğıR ÖdÜyoRuM..* SênînLê întîhâRîn e$îqîndê jîLêtLê dâmâr mêSâfêSindêyiz..

*duaLarınLa doğmadımki ßedduaLarınLa öLeyimm

*zannetmeki her susan konu$maktan acizdir ve kırıLan gurur ßir hiçtir…suskunLuktan anLıyorsan çok $ey anLatmı$tır..

*her gidişine ayrı anLam yükLüyorum*

19 yorum:

Adsız dedi ki...

harbiden manyak msn nickleri sitesi bayıldım usta sitene başarılarının devamını dilerim ;)

Adsız dedi ki...

msn üzerine kurulmuş google'ında en çok sevdiği msn nickleri sitesi ne hoşgeldiniz.

Adsız dedi ki...

bilgilendirici msn nickleri yazınız için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

elinize sağlık gerçekten çok manyak msn nickleri olmuş!

Adsız dedi ki...

elinize sağlık helal olsun ;) süper msn nickleri bunlar

Adsız dedi ki...

süper ötesi bu ileti ve nickler ;)

Adsız dedi ki...

süper sözler bunlar bayıldım her birine ;) (;

Adsız dedi ki...

süper msn nickleri bunlar teşekkürler ;)

Adsız dedi ki...

bayıldım bu nicklere teşekkürler dostlar

Adsız dedi ki...

süper bunlar ya süper.rrrr...

Adsız dedi ki...

güzel nickler..

Adsız dedi ki...

harbiden manyak bunlar..

Adsız dedi ki...

gerçekten kaliteli nickler bunlarr

Adsız dedi ki...

hoş ve en etkili nickler ;)

Adsız dedi ki...

süper etkileyici nick ve sözler helal olsun.

Adsız dedi ki...

bayıldım ya, buarada ben bir tane erkek arkadaş arıyorum yok mu hiç?

Adsız dedi ki...

gerçekten çok etkileyiciler ;)

Adsız dedi ki...

‘ BaZéN sOnLaR Ba$LanGıÇTR KaÇı$Larsa KuRtuLu$..GéRiDe kALnLaRı çÖp Dİé Atmı$M KöPeq oLan bUyuRSN KaRı$tıRSın.!

Adsız dedi ki...

mükemmel olmuş