Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ocak 23

Renkli nickler

SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR.!!!
Alı$tık Dost Kazığına Heryer Kanky Mabedi.!!!
Ama bEn Çocuk KaLmak İsterdim İnsanoğlunu Tanımamak.!!
Bıçağı iLk Gördüğümde ßi Tek Ekmek Keser Sanmı$tım...Okumayı Öğrendiğimde AnLadım Ki Yanmı$ız.!!!
ArTık Dü$Ler SiLikon Hayallerse Protez!!!
GeCe GeLince Yastığa Kafamı Koyduğumda Üst Kirpiklerimin Altakilerle BirLe$mesinin Tek Sebebi sEn oLduN.!!!
Birgün Beni Ararsan Bulamıyıcağın Bir Yerdeyim Bazen Bastığın Toprak Bazen Gözüne Perdeyim.!!!
Kendimi tanıyamıyorum artık nerdeyim, sen beni hiç anlamadın sırla dolu bir perdeyim
Güne$i Görmek İstiyorsanız Ampulleri Söndürün.!!!
HaYaT YaLaNLaRa iNaNMaYı ßiLMe SaNaTıYMıŞ
Ya Da GeLdiğiN Gißi oL...Ya Da GeLdiğiN Gißi KayßoL!!!
Kaybettiklerim Meğerse Kurtulduklarımmış!!!
GüLmek Senin ßir Tutkun oLsun, ßigün AğLarsan O Da Mutluluktan oLsun!!!
Siz Hayatta Fazlasıyla MutLusunuz, Biz DrAM.!!!
hiç kimseye taşıyamayacağından fazla değer yükleme, yoksa o değerin altında sende ezilirsin!!!!!
Gitmek Kolay KaLıpta Sevmek oLay.!!!
Yanımda Yokken Durur Hayata Dair FonksiyonLarıM!!!
ηαѕıнє¢єℓєяѕєηнє¢єℓєнєραуηı вιçιм∂єуαıуσяαуяııк
GideN YoLunu KaLan yeRini Çok iYi BiLir..
Gidene YoL Ver Ki, GeLeNiN öNü AçıLsıN.!!
ßeNi KuLağınLa DeğiL, KaLßinLe DinLerseN HissedersiN.!!!
Ellerimden Uçtun Gittin bEnim Sevgim Kar$ıLıksız...
bEn ßiLirim SensizLik Ne Demek bEn ßiLirim SensizLik öLüMe Denk.!!!
Hanginiz iLgi Gösterdi Ki bEnden BekLediniz.!!
GÖZÜM ARTIK KİMSEYİ GÖRMEZ AĞLARIM YOKLUĞUNDA...
' Gidene YoL Yakı$ır, GeLeNe bEn Yakı$ırıM.!!!
YokLuğuna Alışmadım sEn HaLa ßurdasın...
Şimdi Düşmanım Zamanında TaşıdıkLarım...
Evet bEn ßi Günahkarım Ama Hanginiz DeğiLsiniz!!!
Siz Bu Hayat Çemberinde DoLaşırken Biz Size Tur Bindiriyoduk!!!
İstediğimden YoL aLır, İstediğime YoL Veririm.!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi olmasada comik ya manyaq olmuş