Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ocak 7

Acılı Sevgi

Varmı daha ağır yük, hasreti çekmek kadar. yaşama sebebimsin, ekmek kadar su kadar. Ayrılığın, hasretin her şeyin bir hazzı var. seni anmak da güzel seni özlemek kadar.
» Hasret kapımda nöbetler tutuyor.. Sevgilim uzak bir $ehirde gözlerim onu arıyor.. Bir ku$ olup gitsem a$sam $u enginleri varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam..
DudakLarın'Da A$kıN YankıSı var SevDan'a KapıLaN BiR KaLBiM var.. Beni Sana BağLayaN BüyüK üMiTLeRim var.. YıkMa DunyaMı SaNa VeRecek SON Bir CaNıM Var!!!
Korkma!Sakın sevmekten korkma.Kurşun sesi kadar hızlı geçer yaşamak ama öylesine zor ki kurşunu havada sevdayı sıcacık yürekte tutmak
Bilinmeyen diyarlarda yürüyorum. Unutulmak korkusuyla her an ağlıyorum. Rüyalarımda gördüğüm tarifi zor kız, beni vursunlar ama sana dokunmasınlar.Umut iklimine seni yazsınlar
» Yıllar Sonra Düş Kırıklıkları İle Geldin Ve Düşlerle Gidiyorsun.. Aslında Ben Sana Türkçeyi Konuşmaya Mecbur Olduğum Kadarından Fazla Mecbur Oldum
» Yalnızım, yalnızlığım beni dinlemekte, yalanda olsa ne varki bu şarkıyı söylemekte, yalanda olsa içimden bir bulut akıp geçiyor, yalanda olsa MUTLUYUM bu bana YeTeR
» Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum.
» biliyorum okuduğun kitaplar gibiyim senin için yeri gelince hatırlanacaK SENSE YAKTIĞIM ŞİİRLER GİBİSİN HİÇ AKLIMDAN ÇIKMAYACAK
ağLaT ßeNi SaNaDa Bu YaKı$ıR, iNSaN ßu eLßet ßuNaDa aLı$ıR, 'BeLa' oLDuN ZaTeN Ba$ıMa, GiT GiDi$iN aSLıNDa ßeniM KuRTuLu$uMDuR..
ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!
DOĞUŞTAN ÇARESİ OLMAYAN BİR HASTALIĞIM VAR HER GÖRDÜĞÜMÜ İNSAN ZANNEDİYORUM
TaMaM YeTer HerSey isTeDiğin GiBi oLsun
TaMaM BeN ZaTen ÖLdüm , KaLan SağLar SeNin olsun...
OyuNun En GüZeL YeRinDe ZiL ÇaLınCa ÜzüLürDük Ya...ÖyLeYiM..
ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya

Çok sevdim suç sayıldı... Hiç sevmedim kabahat.... içimden bir ses diyor kı...ÖLDE KENDiNi ARAT.....


|rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|

heRşey öyLe çabuq oLduqi sanqi yaşaDığıM haYat bNm diiL !...

[ aRKamdaN koRkup kaçTı demesiNLeR diYe yaşıoRum !... ]

qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...

seNdeydi haTa !.. şeRefsizliqTi soN moDa !..

hade qeL ßir oyun oynayaLım ? SeN ßNm hayLLeRimLe ßeN seNiN hayatınLa !. . vaRmısıN ?. .

TaM Her$eY GsL OLuYo DerqeNnN...Y.o.K Yaa Ya$aMaK isTemioRum BeNnN...!!!!...

biR güN oLacaqh biR güN kaLacaqh işte o qüN güNeş bNm içiN doğucaqh!..

SênînLê întîhâRîn e$îqîndê jîLêtLê dâmâr mêSâfêSindêyiz.

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta "Ödünçtün" !!

heRqese yaLan söLe qeNdine saqıN söLeme sefiosuN yinede !.

oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .

umudumda kaL umRumda oL !..

pLatoniqh oLma yasıq sana deqmes ona !..

qözün aLıoRsa Beny Hady Kendini SevdiR... aLmıoRsa Hady SiktiR qit Kendini GezdiR...

süsLü aşqh KeLimLeRi yoqh bisDe baqışıMıs yeteR geRçeqteN sefeNe!....

Kimine KimiNe ßurda Yoqh! . .

kaLmak ağıR geLdiğiNde qitMeLi iNsan.

öLüoRum soN biR kez seNi sevioRum deseNe !

aRtıqh qiTme demiYcem iYice hazıRsıN bu seFeR.

yaqLaşabiLeceğini saNdıqıN kdR uzaqıMdasıN hass*qtiR..saNamı kaLdım ?

boş KoNuşaNa söLüceq sözüM boş iNsaNa haRcıycaqh zamaNım yoqhhh bNm.

yoqLuumLa eii qeçiNmeye baqh vaRLıım biR daHa asLa senLe oLmuyacaqhh..
beN seNsiz biR hiçseM seNde beNsiz biR pi*hsiN..

seNiN HawaNıN oLduqu yeRDe ßeNiM rüsqaRıM YeTeR SeNiN cıRPıNıP WaR oLmaYa caLıştıqıN yeRDe ßeNiM $eKLiM yeTeR.

ßu aşk bitti burda ARtık elveda..
beni merak edipte sakın kafana Taqma mutluum snden uzaqlarda
Adı VijdansıZ qerisini sorma...

uNutaMadıM sanMa - çoqtaN uNuttuM koRqMa.

mutluluq yürekli olana yakıŞır ben sewdiysem buna kiM karı$Ir...

SEN GİDERKEN BEN DÖNÜYODUM DİYENLERLE BERABER GİDELİM BAKALIM HANGIMIZ ÖNCE DÖnÜjEK ...

Ödünç aldm qeleceqımı qeçmişmden koparken ..

KoPtUğU yErDe BıRaK bU MaSaL bÖyLe BiTsİn BiR zAmAn HeR sEyİmDiN aRtIk UmUrUmDa GeĞiLsİn!!!

Bir kez olsun gelmez misin? Görmemezlikten...

Uyan! Uyumak için önünde sonsuzluk var.
Ne düşünüyorsun?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlar çok güzel