Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Ocak 13

Kapak Olan Sözler

Allah' M yqmrr yaqdır Yeryüzünde pisliqq coqq..!!


..SöyLénmémi$ sözLéRim vaR

Dalma... Düşünme... Ağlama... Hayat bu!.. mahfeder insanı mesutken... Bak ben ağlıyormuyum?.. herşeyimi kaybetmişken ..


Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı_?


sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..


YaRınıMı bRaqTm .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!

' Yeni bir krize giriyorum
ellerim titriyor
üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..!


İstanbul sana susamalı
Benim sana susadığım kadar
Bu hasret İstanbul’a da koymalı bana koyduğu kadar...

El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..


sefioRum yaLan yoqh !.. umutLaNma aşq biTTi !..

yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !..


hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun...döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..!


...oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalı...bir türlü üzemiyorum onları...Elinde sonunda mutlu oluyorlar..bir türlü bana benzemiyorlar...


YaLnızLıktan Midem BuLanır GeL desem GeLir Misin?


'nefess aLma efess aL'


Ey,iKi AdımLık YérKüré
Sénin ßütün aRka ßahçéLérini
Gördüm ßén .. .


Hayat Né Garip öküzLér FaLan...


ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık...(L)

"ßén séni séviyorum ama..."Larına kar$ıLık, "...ama ßén séni séviyorum"Larım vardı..
qittikcé dévrikLé$ti..
SiLdim héßsini..


fasLa özénMé aLTında kaLıRsın (,


Hépimiz sorumLuLuk sahiBi oLamayacak kadar ßénciLiz


kaLBim saBrımı durdurur vé diLimidé $éytan doLdurur

вιяçσк кιşι gιя∂ι σ кαℓвє,вιяçσк кιşι çιкмαк ιѕтє∂ι,кιмѕєуι ηє gιямєѕι ιçιη ηє∂є çιкмαѕι ιçιη zσяℓα∂ι..gι∂єηє нσşçαкαℓ ∂ємєуι вιℓє¢єк кα∂αя кιвαя,gєяι ∂öηєηє нαуιя ∂ιуєвιℓє¢єк кα∂αя кαвα вιя кαℓρ σ..σ кαℓρ çσк ιуι вιℓιуσя, gι∂єηℓєяιη çσgυ σηυ υzαктαη тαкιρ є∂ιуσя..νє σ кαℓвιη мιηιк вιя мєѕαנι ναя gι∂єηℓєяє;нєя gι∂єη вιℓιуσяυмкι вєηι υzαктαη ѕєуяєтмєктє , σηℓαяα кσ¢αмαη мυтℓυℓυкℓαя ∂ιℓιуσяυм νє ιуι ѕєуιяℓєя ∂ιуσяυм...вєη∂єη υzαк, ѕєν∂ιкℓєяιηє уαкιη σℓѕυηℓαя..вєηιм кαℓвιмє gιямєѕι кσℓαу, çιкмαѕι∂α кσℓαу αмα вιя кєяє çιктιмι кαℓвιм∂єη, gєяι gιяєвιℓмєѕι ιмкαηѕιz..!!



Giт gidebildigiи кadar ne чapsam degismezsiи. .
вeиiм gibi seveяsiи aмa
Senin kadaя sevilmezsiи

Uиutma. . .



HİÇKİMSE SEVGİME SENİN KADAR YAKIŞMADI...
VE SEVGİM HİÇKİMSEYİ SENİN KADAR YAŞATMADI....



Nèfrètè sevgidèn daha çøk güvènirim demiş Şeytan . . . Çünkü nèfrètin sahtèsi øLmaz!



┼anrı yara┼ırken öylesine unu┼muşki beni..
┼üm kö┼ülükleri ve karanlıkları
çekemicemi biLe biLe üstüme yüklemiş sanki
karanLıklar içinde uyur oLmuşum
┼üm kötü rüyalarıma ina┼.







kardan adamLar yaptIm
hepsini kahRamanIm sandIm
avuçLarImda eridiLer..
teLLi duvakLar taktIm
her defa sanki akLadIm
çok çaßk kirLendiLer..
ruHum ezeLden yasakLarI sevdi..!





...Ve şimdi o vadide gezinenler
Görüyor kırmızı ışıklı pencelerin ardında
Devasa formların tuhaf bir şekilde
Hareket ettiğini,ahenksiz bir melodi eşliğinde.
Bu arada,akıntısı hızlı korkunc bir nehir gibi
O solgun kapıdan içeri
İğrenç bir kalabalık sonsuzca akıyor
Ve kahkaha atıyor-ama artık gülmüyor-





BaZıLaRı BeNİm KorkUnÇ bİr İnSan OldUğUmU SöyLÜyOr HiÇtE BiLe BeNdE bİR ÇoÇUk KaLbİ VaR MaSamDA vE bİr KaVaNOzUn İçİNdE...





Her şey bir hayal gibi uzaklarda öyle yalnızım
Ruhum kanatlanıp uçuverdi sanki ansızın
Her gün biraz daha unutulmak nasıl zor gelir
Ben hiç unutmadım unutmayı kalbim ne bilir




Mühürlendin sen benim ömrüme
Darmadağın yorgun gönlüme






Kalplerde son yangınız
İki yaralıyız şimdi ayrıyız
Biz seninle masum günahsız
Başkasında sürgün aşkımızzzz!
'





Aradigini Buldugunda Iki Elle Saril... Kaybetmek Kolay ama Kazanmak Cok Zordur...





insan kendinin en güzel aynasıdır hiç yansımanıza baktınız mı? görüntünüzden öte ruhunuzda neler var?






guneşin ufka değdiği yer oraya git ama yine gel
döneceksin die söz ver..
böylesi hepsinden güsel git oslet kendini yine gel döneceksın dıe soz ver..
dinle uzaktan çalan şarkı hicazdan
yaktık senınle biz bir yangını yeni baştan
dınle uzaktan küllerın arasından madem herşey biter yine başlar yeni baştan
bana nolur ellerını ver gideceksın ama yıne gel doneceksın dıe soz ver...





Düşkünsém, Kötüysém, Déliysém Kimé Né ßundan ?







Gecelere Sor Beni Ruhumun Öksüz , Sessiz Yürüyüşünü Onlar Bilir. Kimsesiz Hayallerimi Satılığa Çıkarttım Sahininden SATILIK !




Gecenin En Sarhoş Vaktinde Sana Son Bir Şiir Yazacağım, İçinde Sana, Sahte Göz Yaşlarına, Masum Bakışlarına Ve Yalan Aşkına Lanet Okuyacağım.




Erkek kandırdığını sanır, kadınsa herşeyin farkında kendini kendini kandırır. Hep böyledir.. Ve belkide bu yüzdendir beyaz yatak örtülerinin gözümüze hoş gelmesi..

____________________________


BeLki birgün bir araya geLiriz Kırmızı Kar yağdığı zaman





Ağırdır ßenim Sevmelerim, Her Yürek Kaldıramaz...!!!




ßeni Sevmek İçin Programlanma,,
Devrelerini Yakarım



Özenen DeğiL Özendiren oLun,ALayına Gitmeyin KeNDiNiZe GeLiN




BANA BİLMEDİĞİM ŞEYLER SÖYLEYİN..?.....





Geceye yeni şiirler gerek,
Gemiye yeni fırtına
Her eylüle başka yağmur
Kalana taze baharlar lazım
Ve gidene biraz yürek
Kaçanlar pişman şimdi
Kalanlar, sevmeye devam edecek.....






яüzgαя тєяѕ уöη∂є єѕιуσя, уαναşℓıуσяυz...
нαуαттα уαηℓış кöşєℓєя∂є ∂υяυуσяυz, σℓαвιℓιя...
нєяşєуι вıяαкıρ gιтмєк вєη¢є çözüм ∂єğιℓ...
ѕαναşıρ ∂σğяυ кöşєує gєçмєк gєяєк...
çєкιρ gιтмєк ∂σğяυ ∂єğιℓ...
кαувєтмє∂ιğιм вιя υмυ∂υм ναя, вєηι уαşαмα вαğℓαуαη...




вιя ∂є кöşєм ναя, кαувє∂ιℓмιş υмυтℓαяıη нєρѕιηι вυℓυρ ѕαкℓα∂ığıм ...
ιѕтєуєη gєℓιρ αℓαвιℓιя...




Gözℓєя yaℓaи söyℓємєz...Gєçєи güиℓєя gєяi gєℓмєz...





Dönüp bi an geçmişi anımsadığında canın çok acır.. Ama nafile "Geçmiş olsun"lafı binlerce kez kulaklarında yankılanır...



Hiç tanımaz tenim ellerini,

Bilmez yüreğim bilmez yüreğini

Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş

Ah bu delilik sarsar bedenimi

YOK OLMA ZAMANI ŞİMDİ!!!.



yalanı sevmem ama gerektiginde söleyenlerdenim.
Aldatmayı hiç sevmen ama hakedeni bin kez aldatabilirim.
kin duymam duyarsam zaptedilmezim.
Aşkı severim ama aptal aşık degilim.
Aşkım için canımı veririm gerektiginde almasınıda bilirim...




Yeminler etsen allah biliyor desen.... içini görüyorum
sana güvenmiyorum... Yağmur bu, yağar diner.. Gücenen varsa gider... Sebebim aynı... Sana guvenmiorum!!!



Tαηяι AѕLα Dσğяυ zαмαηdα dσğяυ ιηѕαηı çıкαямαz кαяşιηα!!!уα zαмαη уαηLışтιя... уα dα ιηѕαη...





kafayı düzelttim senden sonra
kendime yararım bundan sonra
ister gelirim ister gelmemm
hesapmı werices bundan sonra!!!...




KALBİM SÖZ VERDİ BANA GURURLU OLUCAK,HAKETMEYENİN GÖTÜNÜ KALDIRMICAK!!!


HERKES AYNI HAYATTA KENDİNİ Bİ$EY SANMA!!!

14 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden guzel valla

Adsız dedi ki...

Cok GuZel Olmus :d:D:D:D:D :S:S:S

Adsız dedi ki...

ya süper olmuş bunlar ya hangisini yazıcam ben şimdi:)biri bana uçuk msn nicki söyleyebilirmi?

Adsız dedi ki...

çok işime yaradı walla kısn tekne iice kapak oldu laflar direk götüne yedi wlaa

Adsız dedi ki...

elinize sağlık çok sağolun çok işime yaradı

yaren dedi ki...

en kral söz en sonuncusu bence ama yüreinize sağlık çok güzel sözler

oquz dedi ki...

bence gönderecekseniz bunu gönderin tam kapak yapıyor bn bunu gönderdim :;!!!!! KALBİM SÖZ VERDİ BANA GURURLU OLUCAK,HAKETMEYENİN GÖTÜNÜ KALDIRMICAK!!!

Adsız dedi ki...

aşkımmmm seni çook sewiyorum mithatım canım =) xD xD

eksik_etek_99 dedi ki...

nasıl buraya yazı ekleniyo

varsa sözlerden güzeli ... dedi ki...

harika ama ben de bir söz söyleleyim;
bir çığlık bulsam hiç susmayan ya da bir cümle beni anlatan.......(beni bizi,sizi,onları,onu,seni olabilir.)
HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER ni ye diye bilmiyorum ama.....İÇİMDEN GELDİ BE AGALAR...
VAROĞULUN SAĞOLUN
VE A.S
S.A

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZELMİŞŞŞŞ

rüzgarr dedi ki...

vallah kapak söz heaa ellerinize saglık!!!!

Adsız dedi ki...

hepsi çok güzel

Adsız dedi ki...

sprdi tşkkürler (: