Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ekim 17

Garip Nickler

şu saaттeи soяa кaFaмa aиca тoкa тaкaяıм...

кiмseиiи нaчaтı вeиi iŁGiŁeиDiямez,вeиiмкiDe кiмseчi...!

вu нaчaт вeиiмse eĞeя;ciDDeи чaşaмaчa DeĞeя...

Düи-DüиDüя,вuGüи-вuGüи... Düичa 1 GüиDüя; oDa вuGüиDüя•●●

Sakın bana dokunma taş bastım bağrıma kadehlere merhaba aşkım sana elveda

Tam karşıya geçerken bıraktıgın o el benim!!!!

SeNi TaNiDim - SevMeYi ÖgReTTiN,, seNi SevDim - UnuTaMaMAyi öGreTTiN,, maDeM BiraQaCaQtiN bE ZaLim - NeDEn BaNa $...sizliği ÖgReTMediN...!!?

BeNi UnUtTuRaN bAşKa BiRi mİ yOkSa KaLbİnDeKi SaHtE sEvGi mi?.????

KoPtUğU yErDe BıRaK bU MaSaL bÖyLe BiTsİn BiR zAmAn HeR sEyİmDiN aRtIk UmUrUmDa GeĞiLsİn!!!

Giden Gitmiştir, Gittigi Gün Bitmiştir, Ben Gideni Degil, Giden Beni Kaybetmiştir...

SoN SöZLeRiNi YaqMuR aLTıNDa SöYLe Ki qöZ Ya$LaRıM ßeLLi oLMaSıNnN...!!

Sen benim için biten bir aşktan ibaretsin ne gelecek ne geçmiş inan bana senden daha iyidir.




garip nickler
Ne düşünüyorsun?

88 yorum:

  1. süper olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten garip nickler ama güsel;)

    YanıtlaSil
  3. H_A_Y_A_T_T_A_ _Ö_Y_L_E_ _B_İ_R_İ_N_İ_ _S_E_V_ _K_İ_ _S_E_N_ _Ö_L_Ü_N_C_E_D_E_ O_ _D_A_ _Y_A_Ş_A_M_A_S_I_N_ _B_E_ _G_Ü_Z_E_L_İ_M

    YanıtlaSil
  4. sevmek nedir? sevmek onsuz nefes alamammak demek,sevmek onun uğruna gerekirse can vermektir.AMA NERDE ARTIK O SVDALAR....:-(

    YanıtlaSil
  5. slm
    herkese
    ben
    yusuf

    YanıtlaSil
  6. Erkekler kallestir sevgiden anlamaz sil gözyaslarini be gulum seven agla[t]maz....


    aşк вiттi qöηLмdη addм ßaq Shηi SéηSizLq öLüмм$ Sahтé SєFqiLi qєL qöя ßhηi ßaq $iмdi ßhη ηé haLdéγм Shη $мdi éLLéяη Sahтé SєFqiSi adını "aşк вiттi qöηLмdη addм ßaq Shηi SéηSizLq öLüмм$ Sahтé SєFqiLi qєL qöя ßhηi ßq $мdi ßhη ηé haLdéγм Shη $мdi éLLéяη Sahтé SєFqiSi

    ßéni kayßéDéRsén ßirdâHâ aSLâ ßuLâmâsSın 0 Tâ$ kâLßiné RaHaT ßaTmâsIn

    YanıtlaSil
  7. kalbimle kalbinin FREKANSI tutmadı bu aşkın adresi yok üzgünüm sonuna geldik bu oyunun ikinci perdei yok

    dur.öyle kolay kolay değil beni unutmak önce ağla bakalım geceler boyu zordur kurtulmak ben-den

    YanıtlaSil
  8. kalbimle kalbinin FREKANSI tutmadı bu aşkın adresi yok üzgünüm sonuna geldik bu oyunun ikinci perdei yok

    dur.öyle kolay kolay değil beni unutmak önce ağla bakalım geceler boyu zordur kurtulmak ben-den

    YanıtlaSil
  9. eyvallah birader

    YanıtlaSil
  10. BİR ZMANLAR HAYLİMDİN ŞİMDİ KABUSUM OLDUN ,BEN SENSİZ SANİYELRİME ACIRKEN SEN BAŞKALIRININ OLDUN

    YanıtlaSil
  11. BİR ZMANLAR HAYLİMDİN ŞİMDİ KABUSUM OLDUN ,BEN SENSİZ SANİYELRİME ACIRKEN SEN BAŞKALIRININ OLDUN

    YanıtlaSil
  12. Bak yine iciyorum beraberde icmistik,
    Herzaman serefineydi bu sefer Serefsizliyine iciyorum ..

    YanıtlaSil
  13. ^^°°BeN sEnI sEvDiM yA sEn BeNi?=?°° ^^

    YanıtlaSil
  14. kızların çogu yalancıdır bir erkegi alır öbur erkekelere satarlar kızlar çogu böyle

    YanıtlaSil
  15. bu yorulr bşka br yerde olamaz

    YanıtlaSil
  16. !!!SEN DOĞDUGUNDA AGLAMIŞTIN, HERKES BAYRAM ETMİŞTİ, ÖYLE BİR ÖMRÜN OLSUN Kİ; ÖLDÜĞÜNDE SEN BAYRAM ET, HERKES AĞLASIN!!!!

    YanıtlaSil
  17. ARAMIZDAKİ MESAFELER NE KADAR UZUN OLURSA OLSUN SONSUZLUGA GİDEN TÜM YOLLLARA ADINI YAZDIM.HANGİ YOLDAN GEÇERSEN GEÇ SENİ SEVDİGİMİ OKUYACAKSIN

    YanıtlaSil
  18. HAYAT ÜÇBUÇUK İLE DÖRT ARASINDADIR YA ÜÇBUÇUK ATARSIN YADA DÖRT DÖRTLÜK YAŞARSIN

    YanıtlaSil
  19. (* her şey vatan için (*

    YanıtlaSil
  20. --->>> Mc Nefret<<<---

    YanıtlaSil
  21. GÜL BAHÇESİNDE GEÇSEDE ÖMRÜM SENİN ÜSTÜNE GÜL KOKLAMAM GÜLÜM

    YanıtlaSil
  22. SEİNN İÇİN CANIMI VERECEKKADAR CESUR BİR KALEMDE SİLECEK KADAR YÜREKLİYİM

    YanıtlaSil
  23. bana hava atcam die kendni kasma damarımdaki kanım bile bana hasta

    YanıtlaSil
  24. bana hava atcam diye kendişni kasma damarımdaki kanım bile bana hasta

    YanıtlaSil
  25. acılı_aşık24 Mayıs 2008 16:01

    ben seni sevdim ama acı cekmek için deil acıyı yüreime kazımak için...

    YanıtlaSil
  26. bilinmes diyarların çocoğu güzelmiş !!! nicklerin...

    YanıtlaSil
  27. hayat öyle acımasız ki daha doğrusu sen...senin sevdiğini sanmıştım :(:(:(:(:(:(

    YanıtlaSil
  28. yine seni severdim
    bir kalbim daha olsa
    uğruna akıtırdım kanımı
    bir damla kanım olsa
    seni görmek derdim
    son dileğim sorulsa
    hayatım seninle başladı
    seninle bitecek
    benim içn gelecek ve geçmiş
    yanlız sen demek
    ölsemde üzülmem, çünkü ruhum hep seni SEVECEK
    yazan:saliha:)

    YanıtlaSil
  29. TEK kElİmEylE bNcE sÜpEr olMuŞ DeWaMıNI Da BekLiYOrUZzz!!!

    YanıtlaSil
  30. GİDENE ÜZÜLME BIRAKIP GİTMİŞSE BIRAK GİTSİN,GELENEDE SEVİNME ZATEN O DA BAŞKASININ ALTINDAN KAÇIP GELMEDİMİ

    YanıtlaSil
  31. peh hic gusel olmamis sacama hepsi

    YanıtlaSil
  32. вιzє єƒѕαηє αşкℓαяı уαℓηış öğяєттιℓєя. кєяємℓє αѕℓı ƒєянαтℓα şιяιη ∂є∂ιℓєя σηℓαя ƒєηєявαнçє αşкıηı нιιç вιℓмє∂ιℓєя

    YanıtlaSil
  33. "seni yıldızlara benzetiyorum ama yıldızlar bin tane sen bir tanesin"
    BU SİTE GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  34. кєşкє şıρ ѕєν∂ι σℓѕαу∂ıм ∂α ѕєηι нємєη υηυтѕαу∂ıм!

    YanıtlaSil
  35. şanlıyız paşayız söhretimzi kralız markayız reklamız felanız filanız kralına deil alayına basarız tek farkımız ESENTEPELİ olmamız...

    YanıtlaSil
  36. hic bişey anlamdım

    YanıtlaSil
  37. ben seni asil insanların basit sevgileriyle değil basit insanların asil sevgileriyle sevdim!seni çok seviyorum aşkım...

    YanıtlaSil
  38. Benimle tanışmak isteyen varsa ben burdayım arkadaşalr.

    YanıtlaSil
  39. tanışalım nilgün :)

    YanıtlaSil
  40. nilgün tanısmak isterim
    firari_sewdam_06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. (l)(c/154)SeNiSeWdİğİm KaDaR yAsAyDıM... öLüMsÜzLüĞüN aDıNı AsK kOyArDıM(c/154)(l)

    YanıtlaSil
  42. γağaη γağмuя daмLaSıηda Sєη waяSıη ηє iSтiγσяuм aşкıм вiLiγσямuSuη hєя zaмaη γağмuя γağSıη.

    YanıtlaSil
  43. ben seni eşşek gibi sevdim sende katır gibi teptin

    YanıtlaSil
  44. coooook teşekkürler sayenizde 1. sınıftan beri deliler gibi sevdiim cocuk bana cıkma teklifi etti ve şimdi 9.sınıftayım

    YanıtlaSil
  45. kimse yalann söylemesin canlarımmmmmmmmmmmm olduğunuz gibi oolun sözüm bazılarına

    YanıtlaSil
  46. birgün yanına gelicem bir elimde gül bir elimde silah ya gülü alır benim olurusun ya silahı alıp beni vurursun (ela gözlüm)

    YanıtlaSil
  47. καсιгdιqιи негsеч ісіи ріsмαиlικ duчαгѕи,ріsмαиlικ duчduquи ніс віг ѕеч ісіи ѕαиα αсιмαм...


    вuqüиIєЯdє γєиі новім ѕєиі ϋzмєк кєиdіиі вuиа аIışтıЯ zоЯuм аЯтıк...


    Cok GüzeL OlMuŞŞ!!T$K..!!!

    YanıtlaSil
  48. mine ve zeki herkes duysun bunlar birbirlerini çokkkkkkkkkkkkkkk seviyolarrrr

    YanıtlaSil
  49. zeki ve mine bunlar varyaa birbirlerini çokkkkkkkk seviyolar ayrılmıycklar diye söz verdiler:

    YanıtlaSil
  50. zeki ve mine bunlar varyaa birbirlerini çokkkkkkkk seviyolar ayrılmıycklar diye söz verdiler:

    YanıtlaSil
  51. [= † =] gİdEn qİtSiNn yAnqInLaRdA sÖnEr..ArKaMa BiLé bAkMaM bEn çÜnkÜ kRaLLaR öNdE qİdér..!!.. [= † =]




    qeLen qiDen ßeNi YoRmazz ! ßiTen Hic BirSeY ßaNa koYmaz..



    [c=#0080FF][b]DiLim VaRmıyoR '' ßiTTi '' Demeye ..SözcüKLerDe '' ßiTTin '' De qeL anLaT HaDi YüReqiMe ! [/b][/c=#FF80FF]



    Şanlıyız Şöhretliyiz Paşayız Kralız Reklamız Mark@yız Falanız Filanız Kralına Deil Alayına BASARIZ!

    ZǺLiмiή ZuLмu VǺґگǺ گẽvẽήiή Ǻllah'I VǺґ


    [b]' ιкιη¢ι αуяıℓıк zσя qєℓ∂ι вαηα ѕєηѕιz σℓмα∂ı αηℓα∂ıм qєç σℓѕα∂α...[/b]

    YanıtlaSil
  52. NİCKLER ÇOK MANYAK YAA SEVDİM BU ARADA NİLGÜN TANIŞMAK İSTERİM


    iskelet95@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. sen yalanlarla aşk satanların efendisi bense son sattığın aşkın ta kendisi

    YanıtlaSil
  54. bu gün yine gördüm seni gözlerine bakamamak için zor tuttum kendimi ama biliyorum kabullenmeliyim sen benim için artık bittin

    YanıtlaSil
  55. yha arqlar slm peen aslı yeniim yani aranızda penide alırsanıs sefinrm nicklernizi harbiden zzpprr:D

    YanıtlaSil
  56. sevmek yurek ister be gulum

    YanıtlaSil
  57. yha arq lar bn aslı yeniim nicklerniz zzpr

    YanıtlaSil
  58. BİR GÜN KIRMIZIGİYEVE BİR GÜN BEYAZ GİYER BEİM OLURSUN
    R GÜL OLURSUN

    YanıtlaSil
  59. BaKmAkLa AşIk OlUnSaYdI ÖkÜz TrEnE AşIk OlUrDuu !!!

    YanıtlaSil
  60. 74552841

    ÇLŞÖKLHGFJMNJB56UJNHMB UH

    YanıtlaSil
  61. GİZEMLİ_PRENSES27 Mayıs 2008 17:25

    §êñĐęñ ƒǻŽĻǻ ßĪŗşêŷ Ĩ§ŦèмīŶơřưм ƯžǻķŤǻŅ Ưžǻģǻ ßĩŖ ĢůĻ§ěń ŶęŤęŘ...

    §ęω∂ιм ßĪяĨηι §ęßęߧĨZ §ęωмęĐĨ ßêηι Şêяęƒ§ĨZ :< (L) (K)

    YanıtlaSil
  62. ÇıLgIn DeRsAnE27 Mayıs 2008 17:33

    gerçekten süper bu arada nilgün tanışmak isterim esila_yusuf@hotmail.com : x_fancy_man_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. aşkım_dedin_bana_başka_gün_dedin_başkasına
    yalanmıydı_aşkın_yoksa_başkasınamıydı_doğru_aşkın_hani_bana_demiştin_hayatımdasenden_başakası_yok_diye_yoksa_başkasınadamı_demiştin_
    hayatımda_başkası_yok_diye...dedin biliyorumçünkü seni artık hayatımda istemiyorum....aşıkherkeze

    YanıtlaSil
  64. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ssüperrrrrrrrrrrr dur bide ben yazayımmmmm


    §ęω∂ιм ßĪяĨηι §ęßęߧĨZ §ęωмęĐĨ ßêηι Şêяęƒ§ĨZ :< (L) (K)

    √ڪےкαℓвιм ѕєηι ιѕтιуσяѕα ѕöℓє вєη ηє уαριм єℓιм∂єη gєℓмισякι ѕєηι ѕöкüρ αтıуıм.нαяaвєує ∂öη∂üя∂üη gαяιρ göηℓümü...√ڪے :



    BisS Yüzsüs P**Lér Gibi Hér GüséLé AsıKK OLmayısS Ama OLdukmuda AsLa UnuTmaYısS



    (%)(%)(%)SENI SEVIYORUM! DIYEN DILLERE DEGIL...SENIN ICIN AGLAYAN GOZLERE INAN...(%)(%)(%)


    нαуαттα єη çσк ѕєω∂ιgιη вιℓє кαℓкıρ вιяgüη уαℓαηℓαяα вσgυℓυуσяѕα вιℓкι σ кιşι şєяєƒѕιzιη тαα кєη∂ιѕι∂ιя!!



    bendende bu kadar arasıra yazarım bu siteyi hazırlayanlara çok tşk ederim yani daha değişiklerini bekleriz

    YanıtlaSil
  65. ALEMİ ALEM YAPAN ÜÇ BEŞ ÇAKALSA....KRALLIK BİZE YAKIŞMAZ...!!!

    YanıtlaSil
  66. Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir

    YanıtlaSil
  67. cok mutışş şikk olmuss yafff

    YanıtlaSil
  68. manyak nickler var burda okuduğum zaman anlamıorum bari düzgünce bişe yazında okumaya değsin lenn

    YanıtlaSil
  69. sevmek çay sevilmek şeker bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer

    YanıtlaSil
  70. herkese slm bu arada nickler manyakmış

    YanıtlaSil
  71. AŞKA THANKYOU KAVGAYA FUCK YOU

    YanıtlaSil
  72. ÇoK GüZeL OyNaDıN Ya aLKıŞLaRLa YıKılDı İşDe SaHNeN!!! bu nicki çoq sebiorum çünkü çoq agır herkese koyuyor...(a):(

    YanıtlaSil
  73. kır kalbimi gönlün olsun al gönlüm senin olsun şimdi başka kollardayım bu da sana kapak olsun!..

    YanıtlaSil
  74. ben volkan demirel aşığıyım yaaa onu çok seviyorumm adım rebel gizlisevda

    YanıtlaSil
  75. вιя güη вιя кιzι ѕєνєяѕєη αηℓαяѕιη σzαмαη кşαя ιη ηє σℓ∂υηυ

    YanıtlaSil
  76. Ey İsTaNßuL! sEnİ sEn OlDuĞuN iÇiN dEğİl İçİnDe BiRiCiK sEvGiLiM oLdUğU iÇiN sEvİyOrUm...

    YanıtlaSil
  77. benimle tanışmak isteyen varsa bana bir mesaj atın yeter..

    YanıtlaSil
  78. 1. YüZ YıLDaYıZ SoNuÇTa...(H)SeWMeK Ve SeWiLMeK YaLaN...(N)Bu YüZDeN SeWMeK Ve SeWiLMeK YASAK!!!(U)-             :

    YanıtlaSil
  79.            21. YüZ YıLDaYıZ SoNuÇTa...(H)SeWMeK Ve SeWiLMeK YaLaN...(N)Bu YüZDeN SeWMeK Ve SeWiLMeK YASAK!!!(U)-             :

    YanıtlaSil
  80. Keep working ,great job!

    rH3uYcBX

    YanıtlaSil
  81. You are a very smart person!

    YanıtlaSil
  82. Super-Duper site! I am loving it!! Will come back again - taking you feeds also, Thanks.

    YanıtlaSil

Paylaş sen de bizimle ruhundakileri :)