Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 11

Super Msn Nickleri

Bén DostLarimi Né KalbimLé SéVérim. . NéDé akLimLa oLurYa ! Kalp durur.. aKil uNuTur Ben sadece Ruhumla SéVérim o Né.Durur Ne De unutur

Béni SévmiYorsun DiYé SanmaKi KaLbim Yétimdir. oLuRumDé Yalvarmam Askım ASéLéTimDir

DisConnect OLurSam ßeni Yine Ararmısın? MaSa Üstünde ßuLamazsan ßeLgeLerime ßakarmıSın? YokLuğumda erişim Paketi TeseLLi oLmasada DeğiŞikLikLeri KaydediP Yeniden ßağLanırmıSın? ßütün ProgramLar Hata verSede ßu AşkI KeS KopyaLa Yapıştır iLe TaŞıyabiLirmiSin?

YaSaDigim éN BüYük MutLuLuk CékTigim éN BüYük aCiSin! . .


Hépsi AyRi aYri ! YaRaLaDiLAr DértLéRi GonLuMé SiRaLaDiLar YazDiLar CizDiLér KaRaLaDiLar DéNéMé TahTaSi oLdu BU GONLUMM! ..

SatmadIk doStumuzu, ßiLdik Hasmımızı..KapatmadIk eskiLerdEn kaLmış Yaramızı. Akıtırız KardEs Uqruna Kanımızı..ßiLsinLer ki : KraLLar öLmedEn ßırakmaz TaCıNı...

ßir Gun Béni uNut! HéR YaLan Gibi AdiMi SoKakTa Tukur KAN ! Gibi .

1 2'den 1 Cıkınca 1 kaLıyomuş yaLan ! Sen benden qidince ben kalırmıyım sanıyorsun.......

1'S£wdaySa yaşadıqınız, 2'd£m£t qüLL£ q£LmişS£ Kapına, 3'diL£k diL£diyS£, 4'dönüyorSa P£şind£, 5'Saattir qitm£diyS£n, 6'ında kaLmak iSt£m£ Sakın, 7'rm£ qururuna, 8'd£n Sonra, 9'q£LS£d£, 10'Suz ßırakma K£ndini..

¢ésédímí Yıllanmı$ Pasaklı SokakLarda Bulmu$Lar Bunu Duyan É$ím Dostum Günler¢e Ağlamış Césédímí Su Yéríné Rakıyla Yıkamı$lar Mezarımın Ba$ında Dua Yéríné Férdídén Okumu$Lar Né Férdi Né Orhan Bílmézkí Dérdimi Sén Söylé Müslüm Baba Néréden Sévdím O Zalímí..


Arama aŞKın CiLveSinDe BBaHaNe ßenim GönLüm SerSeriySe ßunDan SananE ßen GezeRim KumarHane MeyHaNe ßi ßiLSen SerSeriLiK Ne ŞaHaNe

*ћаηgi яüzgaя aттι sєηі, ηіує đöηđüη кі gєяі? кімѕєℓєя ѕєηі ѕєvмєđімі, uмđυğυη giвi đєℓi đєℓі? ыℓđіğiη giві sєviyσяυм ѕєηі

*ℓοℓιрοр ςικοℓαтαγα đεмιş: αнн καняετѕιи иεκđαя τατℓιγιz! ςικοℓατα đα сεναр νεямιş: ѕεиđε вιzι τατℓι мι ѕαиιγοяѕυи ѕεи вιđε şυ мѕј’ι οκυγαиι gόяѕεи... !!!

bırakıp gittiğin kalbinse elbet geri döneceksinn


Ne göründüğüm kadar kelimelere sahibim bu satırlarda, Ne de kelimelerim benden kalan tek şey sana...

Yangın yeri gözlerinden düşen kıvılcımlarla tutuştu yüreğim...

Ben miydim yüreğine seçtiğin oyuncak???

Sen sadece kendini anlattığın kadardın...Bir de Seni içimde büyüttüğüm kadar...

»»»ihtiyacı yok kalbimin aşka«««

Güller nasıl kuruyor susuz kalınca, umutlar nasıl tükeniyor çaresiz kalınca, insanlar nasıl ağlıyor yalnız kalınca, benimde dünyam kararıyor sen olmayınca

bir bn kaldım oda ben miyim değilmiyim belli değil artık...Arda kalan ne ki,daha ne kadar özleye bilirim seni...?

Zamanin Seni Degiştirmiyecegini Bilsem SaNa bEni uNutma Derdim

Kendime YeNi ßiR >ßen< LaZim!

Senden aYRiLiYoRum haßeRin oLSun, ßenim qißi ßiRini zoR ßuLuRsun!!

uYuSun büYüSün YüReqim ßoYundan ßüYük Sevdi Seni..

Seni, sende, sana rağmen yaşıyorum ben...

!!!!...Deniz DegiLki Yüregim..Öfkesini Kayalara Vursun...!!!!

Terk Etmenin Adı Ne Zamandan Beri Delikanlılık Olmuş

ніς віЯ аşк карıdaи ςıкмаІаЯІа вітміγоЯ...

υиυτѕυи вєиі dіγє навєЯ göиdєЯміŞsіи...віЯ Đüşüи вакаІıм натıЯІаимаγа dєĝєЯміѕіи

Đüиγаγа иєfЯєтіиі кυѕмак мı γаda ѕєѕіиі кıѕıр ѕυѕмак мı Şімdi кєиdiиє віЯ γоІ ѕєς γаda вυ důиγаdаи ωаzgєς...!


Gerçek buysa yaşıyorsak, Kader varda biz yazıyorsak, Ben seni kaderime yazdım. İster siler gidersin, ister kalır ömür boyu seversin....

Gideceğin yere beni de götür sewgili sorana başımın belası dersin!!!

Ya Sen Gidipte Uzaklara Bensizliğe Alışırsan...Ya Sen Sevgilim Ummadığım Kadar Beni Çabuk Unutursan...

Yerin kulağı var..benimde kulağım var.... ben yer miyim hayır yemeeem!!!

Yok, Bu Kez Bakmayacağım, Rahat Ol Sarılmayacağım Da Ama Ne Olur Cevabını Söyle Ve Git.. Senin Kadar Dayanıklı Olamayacağım Için Git..
Vazgeçeceksinki Vazgeçilmez Olasın

YoruLduğum sen değiLsin kendi yok oluşLarım ..

...bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak...

ağırıma gitti be sevdiğim,meğer hiç bir değerim yokmuş...ağırıma gitti sevdiğim,beni hiç tanımamışsın..


adının karşısında acı yazıyor...

AcImAsIzCa gEçIp gIdEn zAmAnDaN GeRiYe kAlAn sAdEcE YaNlIzLiKlArImIz..

BeNsE YaRiNa pEnCeReMdEn bAkMa gAfLeTiNdEyIm. GöZlErIm dOlU Ve eLlErIm tUtUkLu yÜzÜmE

KüLüStÜr bU RuHuN...ÖzRü yOkKi bEnDe....

Rayına koydum hayatımın tek vagonlu trenini, gitme gelme aleminde tek ve son seferdeyim...

bir YALAN olsaydın keşke...

Gittiğin o yerde söyle huzurda mısın?Geride kalanların söyle farkında mısın?

ÇeKiLiN GörMeM KörRüM ßn
Onun içn ßu DünYayı ßn eZeRM GeÇeRM
Bu YüzDN ßu DüNYaDa Bn SeviLiR SeVeRm.!

HAYATIMDA BİR BEN... BİR SEN... BİRDE KALBIM VARDI...

ruhumu gömdüm..geceme sövdüm..
yenildim üzüldüm ölümü öptüm...
geçmişe döndüm sensizliğe dayanamadım
ÖLDÜM...

• gülü öylesine sevmelisin ki; soranlara dikeni yok diyebilmelisin

• ÇÜNKÜ KISA BİR ÖYKÜDÜR HAYAT UĞRUNA UPUZUN ACILAR ÇEKTİĞİMİZ KISA BİR TÜRKÜDÜR BİR KEZ DAHA SÖYLEMEK İÇİN DELİRDİĞİMİZ...!

• Keşke dağlarda gelincik olsaydım da, okşamasını bilen avuçlarının için de solsaydım.

√ Unuttum DêMèk ßìLé Hà+îRLâMâK+îR

t€k $öY£eNec€k k€l!m€ ;..s€n!$izZ£!ğe h@z!r!M, $üPh€ €tM€ !!!


' Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '

Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim...

ﻛêήﻛîz Bêή ήêƒêﻛ a£àщáщ..

>>>ιηѕαηℓαя gєçιуσя нαуαтıм∂αη...¢αηıм ∂є∂ιgιм...вєş ραяα єтмєѕ ιηѕαηℓαя....!!!<<< <

ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!


Hayatı öyLe bir yaşaki,Hayat seni KISKANSIN.ÖyLe bir Sevki,öLüm Sana ACISIN.öyLe Bir doSt oLki, DoStun oLmayanLar UTANSIN...!!!


Siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı.. :'( Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..


Derdi Olanı Dinlerim Derde Yol açanı siler Geçerim..

SiLgimde SevdikLerimin ELinde..ßen YazarIm ßen SiLerim...

ßakMa ßaNa öYLe ! NefretLe DoluyuM..!

Geçer Demek İnan Zor Çünkü Aşk Senin Adın...-

AYRILIKTA AGLARMIS ....AYRILIGI YASASAYMIS......

•·.·´¯`·.·• єภ ๒üyüк คşкı๓ รєภรเภ•·.·´¯`·.·•

ßu KeNdı e$erım = Sevme ßeni Kızım Toz Toprak Kokarım, Sarkı Türkü ßiLmem Siir yazarım, Elini Uzatma Sakın Silah Diye Tutarım, Girme Rüyama Kızım Kafana Sıkarım, Cünkü ßen Allahına Kadar deLikanLiyim

Laf Sokmaya CaLisma Kapak olursun,Ugrasma Etiket olursun,yavsaama Köpek olursun,iNSaN oL ßeLKi Yanimda YER ßULURSUN

AqLadıqımı kımseye söyLeme anne onLar ßeni kRaL biLiyoR, OnLar ßeni kızdıqımda Dunyayı yakacak insan biLiyoR , ßen asLında Onun qozune ßakmaya ßiLe kıyamazken, OnLar ßenim ßir kız için aqLayacaqımı Tahmin ßiLe etmiyoRLaR..!!

. . . İ s t f a M ı v e R i y o R m H a y A t . . .

вєηι уıρяαтмα ¢αηıмıη ιçι вєηι αgℓαтмα...уıℓℓαя zαтєη вöуℓє gє¢єя вαяι ѕєη уıкмαααα
HaYaTıMdaKi O BüyüK BoŞluĞuN AdI <> OlSa GeReK

...!!![[Hangi Kalp Seni Benimki Kadar Sewdii...???]]

ıııııı::::::::::::::::::::ıııı Séni İçimé Çéktim ßir Néféste


*hiç onca kalabalığın içinde yanLız kaLdınmı

DuRaCaqıMı SanDıySaNıZ YanıLıYQrSunuZ !!!.....


ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!

yÜrEğİm IsLaKtIr BeNiM//kUyTuLaRdA aĞlAmAkTaN//vE hAfİf UçUkTuR rEnGi//KuRuSuN dİyE kAç KeZ//gÜnEşE aSıLmAkTaN

İlk d£gilseN ßile $on AşkıM olup kaL... $enden öncesin! ya$amadım $ayarıM...

Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin doğruysa neden geri dönmedin?

0 yorum: