Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 11

Yeni Msn Sozleri ve Nickleri

GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerßiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek Bize YaKı$ıR

ﮓeniﺄ ﮕevﺂשׁﻩrﺙm

ஐ◄███▓▒░░ Forbidden Love ░░▒▓███►ஐ
«« ẰگЌĮм گéήì گèυêУǿŕµм »»

Уąģ쵴Ļµ کǿќêĶĻąŕđá HêЧąţĮмĮ λгıЧǿŗųм...


ஐ๑((-_-))๑ஐ๑Şeytanın avukatı๑ஐ๑((-_-))ஐ๑

ZǺLiмiή ZuLмu VǺґگǺ گẽvẽήiή Ǻllah'I VǺґ

»¦« ßoğaZımda DüğümLendi A$k Adına SitemLerin Hesap Mah$erdedir Dendi Gider Orada ßekLerim.»¦«

tEK BİR sOrUm OlCaK BuNlArı kİm dEğErLeNdİrEcEk??
BİZ Kİ USTASIYIZ VATAN SEVMENİN

BİZ BU VATANI KARŞILIKSIZDA SEVERİZ...

SENİ KENDİME SAKLADIM...

Her günün son günün olacakmış gibi yaşa.. Çünkü bu günlerden birisi son olacaktır..
ॐ๑ Ǻήήé Béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм ๑ॐ

N α ρ ѕ т є я - L é a D é R ²ººº « Séßéßim SénSin..! »CoSSécant ²


Ne SeNLe OLuYoR NeDe SeNSiZ


‹—•([ [`‘‚‘°•(Turkısh hacker By ZeH!R)•°‘‚‘´]])•—› VuRuCu-T!M ‹—•([ [`‘‚‘°•(C:/WINDOWS/system32/server.exe/cgi-bin-start)•°‘‚‘´]])•.)•0*٪:

İçimde Öyle Güzelsin Ki Onu Kirletmeyeceğim Seninle

Yağmurda yürümeyi seviyorum Çünkü kimse ağladığımı farketmiyor..

Aşk dudaktan cıkan bir kelime değil kalbin gözyaşıdır,maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünebilecek bir sevgili bulmaktır!

AşK YaNgın AşıkLar YanMaDan oLmaZ
KaLbin BenDe KaLdı OnDa ÇarpMaz...

Eskiden Karanlıktan Korkar Yağmurdan Ürperirdim Şimdi Karanlıklar Sırdaşım Yağmurlar Göz Yaşım OLDU!...

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!


● Beş PaRa eDeR mi VarLığın ?
Ki YokLuğun BeNi AcıtSın
ALem EğiLsin ÖnünDe, Ben EğiLmem...

Güzel olduğun kadar küstahsın aşkı bilmeyecek kadarda şapŞaLsın.!

вö¢єк σℓмαуι кαвυℓℓєηєηℓєя, єzιℓιη¢є ѕιкαуєт єтмємєℓι∂ιяℓєя

!...нαуαттα єη α¢ι ѕєу ;ιηѕαησgℓυηυη уαѕαм ѕυяє¢ιη∂єкι кα¢ιямιѕ
σℓ∂υgυ ƒιяѕαтℓαя∂ιя...!

| | уαραмαz,уαşαуαмαz вυ кαℓвιм ѕєηѕιz нєяşєуιм ∂υя gιтмє..! | |

GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerßiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek Bize YaKı$ıR

..!!öl๓üş кคгﻮค ﻮöz๓ü ๏אรยภ кเ ๒๏ş tüŦк שยгรยภ кเ รรยz ђשยz๔ค ๒๏ğlยא๓ кเ ๒๏zยк คгค๒ค çคгקรภ кเ şยคภ รภเ ๔üşüภא๏гยM..!!

°•уαğмυя мυтℓυℓυğмα göℓgє ∂üşüямєк ιçιη уαğıуσяѕυη вιℓιуσяυм ηιуєтιη вєηι αğℓαтмαкѕα вєη zαтєη αğℓıуσяυм•°

...кσηυѕмαк ιнтιуα¢ σℓαвιℓιя, αмα ѕυѕмαк вιя ѕαηαттιя...

؟؟мєуναѕι çαмυяα ∂üѕüуσя ∂ιує αgα¢α мι ℓαηєт є∂ιℓιя؟؟

ѕιℓgιηιz кαℓємιηιz∂єη öη¢є вιтιуσяѕα, уαηℓιѕιηιz çσк ∂ємєктιя

İŞTE BÖYLE SEVGİLİ BİZ ARTIK SENİNLE HARİTADA İKİ KÜÇÜK SU LEKESİ...HİÇBİR NEHİR KAVUŞTURAMAZ BİZİ...

Ben Sizi Seviyorsam Bundan Size Ne¿?

Anladım,ben her şeyi yoruyorum..Belki de Hep senden bekliyorum!Değişmedim sadece susuyorum,Mucizeler yaratan kahramanı özlüyorum!

İtiraf EttiM KendiMe; Seviyormuşum MeĞeR Diye..Sonra GüLdÜm HaliMe ÇoCuK MuSuN KıZıM DiE

ÖLÜM VER Allah'ıM VeRMEE AYRILIK

GiDeN SewGiLideN Artıq VeFa BeKLeNMeZz(miş)!!BiR GüN GüCüM BiTeRdE İsYaN EdErSeM...BeNi O İsYaNKaR SeWDaLaRa GöMünnnnnnnnnn!!!

SenLe BeN BaTI-DoĞu , AmA DüNYa YuVaRLaK

0 yorum: