Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 25

Yeni Msn Icin Komik Ileti Sozleri

poset_çay
shitlembik
çöp_kovasi
kavanozdaki_adam
Asiri_Yakisikli
Kedimi _7_m
Bal10cuk
Endoplazmikredikulum
yesil_ninca (nami diger= uçan depik)
Manyetik Karpuz
Digital Portakal
Kanatli Orkid Takmis Örgüçsüz Deve
Kumsalda_Koshan_Beyaz_Benekli_Kopek
küresellestirebildiklerimizdenmisiniz_yoksa_kürese llestiremediklerimizden_mi?
SeVisKeN_Chat_ManYaQi
bögüren_kertenkele
AmasYaLEE
Sonunda_Tezkereyi_Aldim
ZiçiRTmA
KerTeMEyeN_KeLe
KörtiK
Baymakli_Dondurma
debelenen hamam böcei
devlet _bize_yardim_etsin
üzüm_yerken_boguluyodum
ortaya_yanarli_dönerli_bisheyler
erkek_adam_nick_mick_anlamaz
anne_yemekte_ne var
istedigimiz_sorudan_baslayabilirmiyiz
sersem_kertenkele
karamurat_benim_hayir_benim
essek_gozlu_sevgilim
pilipis_marka_televizyon
incitmiycem
BokatasatmasicraR
kedi_yiyen_satanist_fare
arabenibensibel
HeY____KeL
koprudenoncekisoncikis
bisurusoruunlemi
evlenbenimle
OsurugaGuleninOsurukKadarAkliYoktur
Sev_Beni_Seveyim_Seni
Herbokolog
Nick_mick_yok
Nickimi_Kaybettim
Nicksiz
Hasnicktir
ZincirlemeIsimTamlamasi
Kafayi_yemis_dusler
bi de chuQ var.. kisayiz ya ondan
aysecigin_alpellaya_doydugu_an
hepööleolurzaten
ankaraliyim_disaridanda_kabul_23m
salatanin_icindeki_böcük
atla gel
inleyen beygir
oramakomaburamako
teyyarrrrrr
cenay1pettin...
zamazingo
fatrix....
suni tenefüs
en_harbi_erkek
yahavlevelaguvvetillabillaazim
Durbunsuz_Kemal
Mahmud_abey.
Kac_Lan_Kac
Eceline_Susamis_Cilgin_Counter
Biçagimi_Unuttum.
Gidikla_Beni
_Vuramadi_ki_Vuramadi_ki
Kil TüyYün Holding 2004.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bi ahir zaman var bu ahir zamanda gerçekleşecek savaş ve o savaş esnasında gelecek kişi. düşünsenize koskoca bir sistem bir kişinin üstüne kurulması kitaplar rivayetler hadisler gerçekleşen olaylar herşey senin üstüne acaba nasıl bi ruh hali içinde olursunuz merak ediyorum. valla diyecek bi şey bulamıyorum be sözlük. mecieköy de bi evdeyim 3 arkadaşım uyuyo ben net başında öyle geziniyorum. bi yandan gelecekte başıma gelecek olayları düşünüyorum bi yandan her bi gördüğüm olaydan sonra vay be diyip bi sıgara daha yakıyorum. ya herşey düşündüğüm gibi giderse. o zamanda geleceği görmüş gibi olursun. orada da şey diyo onda ledün ilmi olacaktır diyo. ledün ilmi bazı gaipten olaylardan haberdar oluyorsun anladığım kadarı ile. neyse beni anlamanızı beklemiyorum. sizden isteğim bi gün bu yazdıklarımı okursanız içinde bulunduğum olaylarda empati kurup ona göre hakkımda yazılar yazmanız. aile. arkadaş. çevre hiç birini düşünemeyecem ne yazzikki sadece yapmam gereken bi görev var. saygılar diceklerim bu kadar