Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Şubat 20

msn aşk yazıları

Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎo я


įگŧεмεм گε√ίℓмεЎį گε√įℓмεκ گεήگįzℓįκگε


Uўκuм Fįяαяį Gεcεм Fįяαяį ßεή Fįяαяį ßu گααŧŧε


ÇεκŦįЎگεή καhяįмį hεℓαℓ εŦ hακκįήį zoяℓu گε√dαм hoگcακαℓ



Hεя ℓįмαήα Uğяα αмα Dεмįя αŦмα ßu ßεήįм Ŧεκ hαŦαм



Įήگaή ßazεή Ўa doگttuя گaήa Ўada Düگмaή ;Ўa hįc Ўoκмuگگuή Gįßį uήuŦuℓuяگuή Ўa da ßįя aή ÇįκмaZگήή aκℓįήdaή įگtε ßεή ήε Ўazįκκį HεP UήutaмaЎaή

derinliğine
kimse
sevgili
olamadı...

aşk nick sözleri

...düsmemek icin elimden qeleni yaptım "sen tutunuslarımdan"... ellerimi kanattım sen tutunurken ve "düstüm"...sen "düs"tün....


''sen'' i ke$fettikçe ''ßen''i yitiriyorum.. . .
Sêvdíм âмâ dêgмêzsíи..!!!

нi¢ вiя yαlαи sєиiи καdαя καиdiямiyǿ..!!!

Śέйî KάІбíмέ Ŷάźмάđιм Śέйî Kάłбîмέ Kάźιđιм

sâNâ Bî íhÂnÊt bórcUm vÂr..!!!¿

Şέήί Ķăłėмŀė ĸăġίđά ďέġίł, Ķάήίмŀά ķάŀвίмέ ŷάżďίм
KayıtLaRa geçSindi
''ßu Sevda(!)'' ♥ .. .
.. ღ ..


benLi cumLeLere ıntıhar susu ver ..


Ey,iKi AdımLık YérKüré
Sénin ßütün aRka ßahçéLérini
Gördüm ßén .. .



Beni sabaha çıkarmayacak sözlerin kandırmayacak ve inanmış gibi yapmayacağım bu defa/ seninleydim…/ düşlerinde kör ebe oynayan çocukların telaşı var. Sobe!

нαƒιƒ α¢ιℓαя кσηυѕυя,αgιя α¢ιℓαя ∂ιℓѕιz∂ιя..!
мιℓℓєTιη нαναѕıηı αTTığı уєя∂є вєηιм кαѕıяgαм єѕєя gєçєя
ςǿκ کε√díκ طę ∂ط í ....
Canım yanıyor...
KaLsaydın diye söyLeyemedikLerim .. Gittikten sonra yüregime agır geLiyor..
Simdi ardından sesLendikLerim.... Yutkunurken bogazıma takıLıyor.
Bugünümde yanımda oLmayan yarınımda hiç oLmasın !


ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !



İnzivaya Çekilmiş Bir Çok Şehrin Ortasında Bıraktım SEni,Seni TERk EdeLi Çok OLdu.


YANGINLAR YAKMADI GÖZLERİN KADAR


msn aşk yazıları
Bir Sen Gelseydin Yanıma Ömrüme Bedeldi Bir Sen Sevseydin Beni Herşeye Değerdi Ve Keşke Bir Sen Dokunsaydın Bana Bi Senin Olsaydım Bu Dünyada Keşke Be Aşkım Keşke SENİ DELİ GİBİ SEVİYORUM HALAAA


βεήίм оŁλи βαиα қαŁıЯ , ĢєЯίуε καŁαи үоŁ αŁιЯ

BiTanee dHaAa bpEnNn YoKkİİ!eE€. . .

sonbaharda katil oldu rüzgarlar,
öldü tüm yapraklar,
yağmur aldı gözyaşı
ve rüzgar oldu ruhlar estiler yavaşça;
sen misali ağlamıştı her dünüm usulca .

~ ProféssionaL CindréLLa ~

uMutLar TuKéNDi GéNé iÇiYoRum aNNé. .

NEDEN YAPTIN Kİ BUNU?
KESKİN NEFESLER HER ZAMAN LAZIM.....
HALBUKİ CANIM-SIN SEN.....

ßεήį ßįя گεή aήℓadįή ; گεήdε Ўaήℓįگ Aήℓadįή


УàģмцгĻц ﮎǿκąκĽáгđà ΉàУátιмι Ąгιעøгцм


گaℓaκ κįz ήaگįℓ Ŧavℓaήįя



WazGεÇŦįм GÖzℓεяįήDεή

0 yorum: