Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Şubat 6

Aşık msn nickleri

O ´ Bitmesin
Hiç !! ♥




Sözün SözümYeminin Yeminin
"Sadece" ´ Sen `..







Anne
Anne dur!
Aşk öyLe demedi
Dediği sadece iki yüreğin bir oLma telaşı... ~







' AnıLar birden bitince
DüşLer de kaLmıyor geriye.. ~







ÖLmek zor da .
Sensiz öLmek daha bir zor geliyor bana ..







His'setmek başkadır..
Anlamanı beklemiyorum ~







Her aşkta dönme dolaptayım
ve
kesiliyor elektrik
ben en tepedeyken..*







Ne ağlaması be,
Yalan kaçtı gözüme. ~~








~ Eğer benim olsan birgün gidecektin.
Ama şimdi hâlâ benim olmadığın için
hiç gidemeyeceksin..








~ Seviyor ' dum ! Durduran Sen oLdun ...










Saçmalıklara yalan dolana gerek varmı bize (: ?
Sen bensin..
Ben ise sen..




Aşık msn nickleri




Çaresiz çiLeLere;Bir umut buLamazsan
Kendime etmedigim;DuaLarım senindir. #








Karanlıktan korkmuyorum
Korktuğum karanlıkta seni görememek ~´´








" Sevdim Seni !
ćan verip yoLLara düşećek kadar
kimSenin güćü yetmeyećeği kadar Sevdim. "




yüreğim Senin yüreğinde tutSak.. ~ ¨







#Artık bεn чoкum inan ~

nε zaman farк εdεrsεn bεni sεvqimi
nε zaman özLεrsεn
ozaman gεL haчкır sεvgini
чada git birdaha geLmε.. ´´


Vazgεctim inan !

Sεndεn sεni sεvmεкdεn
çok чoruldum gücüm кalmadı
dεdim кεndimε dayan ~ #






Bεn sεninLε мutLuчuм.. x3









´´ Sεvεn kaLвi istεsεndε Susturaмazsın .. ´´ ! ! !







~` вu aşк havuz probLeмi

чeni farк ediyoruм ´´









´´ ŞαrkıLαrın Günαhı чoĶ αcıταn sensin içiмi
hαnqiмiz isτedi söчle bu Adαleτsiz Seçiмi .. ~
hαчalin ĶırıLıncα imĶαnsızı uмuncα
Ķorkulαn qerceĶ oluncα qözчαsıм Ķuruмuчor
bu чüreĶ ilk defα buqün ĶırıLmıчor
ben unuττum desemde чerin hαlα doLmuчor ~

0 yorum: