Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Şubat 3

ihtiyacım var sana sözleri

Hüzne bakan birciftMavigöz.


Gidişini öperek uyandırdım bu sabah ayrılığı.
Fırından yeni çıkan bekleyişler satın aldım.
Kırmızı mavi ekoseli yalnızlığımı serdim masaya.
Manzaraysa ayrılığa sıfır!
İşte herşey hazır .acılarımla iki lafın belini kırdık.
Yokluğunda bir kuş sütü eksik .
Yalnızlığım ve ben . seni çok bekledik .
ihtiyacım var sana sözleri
Bazısı sönmüş olacak.
Bazısı soLmuş..
Bazısı ise haLa aynı güzeLLiğinde güLümseyecek bana. .
Bense çok değişmiş oLacağım ya da hiç değişmemiş.




mutLuLuk toz pemBe buLutLarn arksnda sakLanan Gökkuşağındymış [: ...





Kalbimi kırmayın aynalar
Bir suçlu arar gibi
Yüzüme bakmayın aynalar...



Başkası gibi baktığınız şu yüzümde
Her acı bir çizgiye imza atmış
Hüzün gözlerimde yuva yapmış
Gümüş teller saçlarımda dolmuş tmış





ßénim hayata yénikLigim
ßiLdikLérinizdén dégiL.
hani varya anLatamadıkLarım
kéndimin biLé biLmédigi
ondan i$té tüm kayıpLarım.
ı$ıkLar sönük.
bén néyin nöbétindéyim.
rüzgar biLé kesti öfkésini.
ßen néyin isyanındayım ki
haLa...




►►►►►


ÇocukLuğumuözlüyorum. . .
Yara bere içindeki dizLerimi. . .
Pamuk heLvaya yapışmış suratımı. . . Elma şekerine bulanmış ağzımı. . .
YaramazLık yaptığımda annem göremesin diye . . .
sakLandığım kapı ağzını. . .
Oysa . . .
Çoktan sobeLedi hayat. . .

aLdigim her nefes nefesimLe tutsak haLa
kaLbin kaLbimde atiyor
GeLmicektin geLdin ve hic gitmemis gibi sessizLigime nasiLda karistin
"Hic gitmemis"oLmani diLerdim Yürekten ..

Yine yeniden seni çizdim
vücudumun her karesine!

___________________







Gec oLdu ama anLadım..


Kimse giderken götürmüyor sevgiLeri yanında


YanıLqıLarımı yüzüme vurmayın
İcimdeki cocuqun masaL saatine denk geLdi aşk
AnLadım dedim ya
Daha fazLa yormayın.. ...


____________________________

Aklımı kullanmayı ... " Beni takmayanı takmamayı ...
" Verdiğim Değeri Haketmeyen İnsanLarı SiLmeyi .. " Arkama dönüp bakmamayı...
İnsanları değiştiremeyeceğimi ...
" İnsanların dolduruşuna gelmemeyi ... " Çamura taş atmamayı ...
Hiç kimse için kendime saygımı yitirecek birşey yapmamayı...
" Gözyaşlarımın değerini bilmeyi .. " ve onları değmeyecek şeyler için harcamamayı...
Bir çift tatlı söze kanmamayı...
" Ben izin vermeden" kimsenin beni üzemeyeceğini...

0 yorum: