Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ocak 18

Karizmatik

ßu hazin "masal" sonunda
kim için kim feda edilecek..
$u an eskiyip dün olduğunda yarın,
Sağ kalan hangisi olacak ruhların..


kApIlAR nE kAdaR dAr cEZaM nE kADAr AğIR oLsAdA rUhuMun EfEnDisiDe BeNim KAPTANıda...


ßiLmediqinis keLimeLerin aLtını çizin derdi hocam ...
ßunca yıL/ßunca yoL/ßunca hayat ve kitaptan sonra ;
ßütün keLimeLerin aLtını çiziorum ... hocam artık izin istiorum...


$ah Damarımın Mat Rengi !


∂üηümé αL∂αηmα géÇmi$im ÿøHk 'ßéηim' ÿαrıηım béLirsiz kéη∂imi 'kαÿb醆im'. béηLiğim béη∂éη hαbérsiz ıssız vé kαrαηLik cα∂∂éLér∂éÿim '∂éηgésiz vé 'géLgi†Liÿim' güLü$ümé αL∂αηmα 2 sαηiÿéLik†ir ér†ési 'αcı' ér†ési 'ké∂ér' ér†ési 'hüzüη' ér†ési 'öLüm' ér†ési 'göz ÿα$ı∂ır' güLü$ümüη!


Aşkın cocuqu hép acı hép acı.


Sén yaLan SöyLédin anné
Hiç bir sévqiLi saçLarıma papatyaLardan taç takmadı...



SöyLé anné!
Bén uqurSuz yaŞamLardan aRta kaLan mıyım?
benı suclarken işaret parmagınla benı gösterıyosun.Ama dıkkat et dıger üç parmagında senı gösterıyor...!

Yagmur yagdı herkez kendı rengıne boyandı..

cehennemin dibine kadar senınım...!

ölecegımden deıl alemın bensız kalacagından korkuyorum...
Yüreğim bu ağırlığı kaldıramıyor sesim sana gelmiyor..beni duymuyorsun..anlamıyorsun..


H@yaTTa NeFreT EdİLeceK !nsaNçOk aMa sEn NeFreT ediLmeYi bIRak aDı AnılmaYa DeğmeYn İnsaNlarDan BiriSN...!!!

★Ya$Lanarak DeğiL Ya$ayarak Tecrüße KazanıLır ... Zaman İnsanLarı DeğiL ArmutLarı Olgunlastırır...

AdıMı duYmayıN kAÇ yaZaR...kaLbiM taNıdıĞıM €n iÇTeN yaZr

Aslnda bu kdr kötüLüğü sen üzülme die yaptıımı sana itiraf edemicek kdr kötüyüm işte

кiмѕєℓєя υмяυмdα dєiℓ !

Sevgim Büyüdükçe,
Ben Küçüldüm Çocuk Oldum. . .


KeLimeLerLe anLatıLıCak kaDar baSit biRi deGiLim '!!

ŞıMARıĞıM, UYsaLıM, İsTeYince LaF SoKarıM, cok HAssAs ve ALıNGaNıM ÇöZeMeZsiN BeNi, BeN ZoR oLanLarDaNıM.!!

ÖLüM SoRuN DeĞiL AmA KeFeN TarZım DeĞiL ...

LānētLiqim cēħēnnēmLiqim,Ruhsuzum āmā öLümLüyüm...

...simsiyah bakıyoR yüReğim tüm düNyaya...


Yakmak üzereydim Ki bu şehri, hatıraLarın içLi bir yaĞmur gibi boşandı üzerime.
kavuşursak biteriz bizz


çok su verilince ölür ya çiçekler,çok ağlarım çürür gözlerim gidersen eğer...


ßάиά ĸıѕмєτ đєíl đíźíиđє yάτмάĸ,đíźíиdє yάτıρτά yứźứиє ßάĸмάĸ

| Dünlerim yok yarınlarda !! Kör oldum ben aydınlıkta !! KARANLIKTA


Kirli bir savaş varmış, Midem bulanıyor,galiba dünya tuttu, Beni hep unuttu..


Dokunduqum tüm camLar kırıLıyor.
Né takSam qéRdanıma düŞüp daqıLıyor.
_Ben senin yalnız kalışlarında tek adresin olamam_


beni küçük bir çocuk sandıLar ,, kendiLerini WiLLiam TeLL...
kaLbimi eLma sandıLar ,, her defasında 12'den vurduLar !!!


Benİm AŞkim Susmayi Bİlecek Kadar Asİl Ancak İhanetİnİ Sİndİrecek Kadar Soysuz DeĞİldİr...

Ruhum Ruhunuzu Selamlar..


Benim söylemek için çırpındığım gecelerde siz yoktunuz !


´Ben her dem ebe,
sen kör
alabildiğine...´


Yok iŞté béni sévmé ihtimaLi faLan KahrétSin!...


belki bu son görüşüm dünyayı elveda demeden önce bir sözüm var ona...
benim gibi çok seven birine bundan sora daha iyi davran olurmu


YaLnızLıktan Midem BuLanır GeL desem GeLir Misin?

$iddeti sevmem ama kuLLanmayı iyi biLirim!


Demiş ki…
…markus aurelius;
Eğer bir dış etken seni üzerse, duyduğun acı o şeyin kendisi değil, senin ona verdiğin değerden geliyodur.Onu da her an ortadan kaldırma gücün vardır…



her yerde bırakıp gittin beNi gözLerinLe
dü$Lerin yüreğiyLe bırakıp gittin beNi
yazLa birLikte biten kısa biR tatiL
çekmeceDe bir kaRt qibi bırakıp gittiN

repLiqiM aqLama sesiYdi..bu roL baNa qöremiY di??


AynaLardan Kaçarken özLenmeyi bekLemek Ne kadar acı , Ne Kadar Komik Ve Bana ait deiLmi


AKLIM... KeNdine MezaR KazabiLceqin KadaR DeRin.. Herkes aynı fikirdeyse kimse fazla düşünmüyor demektir...

Sana Kurban oLurum eLveda dEme bAna


o guZel gOzlerinden aLamam gÖzLerimi


dUrma git Hiç bakMa gÖz yasLarima


aRa sIra bakIyorum GeçmiSime göRemiyOrum bir tÜrLü Kendimi bEn bEni ariyOrum

αℓιρ кιяѕαℓαя кαℓємιмι... кαиιмℓα уαzαяιм уιиє ѕєиι ѕєν∂ιgιмι..

Вιяâkмâk ỌkâDâя kоℓâỳмι Ŝєпι ŜєωDιkтєп Sọпяâ. گẵđέcέ ŝέňίň ίcίň ўẵşıўǿяuм Ъựňự ŝάķıň ựňựŧмẵ

.°•. °•. °•. °•.нзяیзұїм یэиیіи саиїм یэ√ģĩιім.•° .•° .•° .•°.

ѕєиι ѕєνєяєк ∂σgмα∂ιм αмα ѕєνєяєк öℓє¢єgιм.
sÖzlerin yALan Külle bezenip gülle kandırıldı tüm hayallerim

Anonim oldu haykırışlarım

Tahminimce aklın bilinmez kişiler tarafından kiralık

Sahip olamadıklarının peşine kaç kez takıldı düşüncen?

Patakla ruhumun karamsar çocuklarını.. Al elinden şekerli elmalarını..

sigaramın nefesi bitti .. yaşama soktum yenisini .. çektim içime

takma kendimden can sıkıntım .. önceden beridir bir ölüm takıntım ..

наγаτ іςіпє dϋѕтϋqϋм віг ѕанпє

çıkarıp satsana hatıraları ..

kavalyem olsa öpebilirmiyimmm ölümü

aSkim demeyi cOk ozLedim SaNa
тєѕтιηιη ιçιη∂є ηє ναяѕα ∂ιѕιηα ∂α σ ѕιzαя

υмυ∂υηυ уιтιямιѕ σℓαηιη, вαѕкα кαувє∂є¢єк вιяѕєуι уσктυя

υηυтмα кι αgzιη∂α вαℓ σℓαη αяιηιη кυуяυgυη∂α ∂α ιgηєѕι ναя∂ιя..

уαяιη вαмвαѕкα вιя ιηѕαη σℓα¢αgιм ∂ιуσяѕυη. ηιує вυgυη∂єη вαѕℓαмιуσяѕυη؟

уαѕαм gєяιує вαкαяαк αηℓαѕιℓιя, ιℓєяιує вαкαяαк уαѕαηιя
qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...
seNdeydi haTa !.. şeRefsizliqTi soN moDa !.. tamam dır şimdilik bu sözlerim
aşkım seni sonsuza kadar beklerim
gelmesende yanıma aglar bu gözlerim
unutamam seni her zman özlerim

...İçimdeki SavaşLara Rağmen Suskunum...

KopyaLa Tarzımı Yapı$tır Hayatına
Gözlerim yoluna düşmüş..hiç bir şey göremiyorum senden öte...

senden öte sözler duyamıyorum..aldığım nefes seninle sınırlı..$4 - fuLL time $erefsiz oLucaqına , part time insan oLL !!

ỉиαи ¢σκ ¢αℓıѕтıм вυ καℓρѕỉz ∂üиуαуı ѕєvєвỉℓмєκ ỉ¢ỉи.. °°

HayaTım qbİ NicKimde b0$. .Sahte sevgililer terkettiğinde benim yokluğumu anlayacaksın, beni başkasıyla her görüşünde kaybettiklerine ağlayacaksın.. Sabrım ekşitmiş yüzünü..aynı aşkı arıyorum uykusuz...

Bileklerime çizdiğim bayat bir intihar denemesi şimdi...

Susmak bilmeyen..köhnemiş ağrımın çağrısını duyuramadım ,nefes aldığın kente...
Neredesin sevgili? Adı konmuş ayrılıqın çok iyi biliyorum…seni hala seviyorum..

tükenmeden bitti eksik yaşadık biz bitmedik öylece kaldık titrek bir mum alevinin havaya bırakmış olduğu bir iz ve göz gözü görmez bir sis değildik ki biz......

Sevdik mi Allahına Kadar Vurduk mu Sallamayı Damarına Kadar Şimdi Diyeceksin Lan Piskopat Sen Sevmeyi Nerde Öğrendin Şunu Unutmaki Kahbelere Sevmeyi ßiz Öğrettik.

*Öyle zor ki düşüncelerimi söyleyememek öyle zor ki gece uyumadan hep seni düşünmek öyle zor ki gözlerine bakıpta seni seviyorum diyememek...


ben bu dünyada hala yaşıyorsam inan hayati çok sevdiğim den değil sırf birilerine inat olsun diye...hade qeL ßir oyun oynayaLım ? SeN ßNm hayLLeRimLe ßeN seNiN hayatınLa !. . vaRmısıN ?. .

TaM Her$eY GsL OLuYo DerqeNnN...Y.o.K Yaa Ya$aMaK isTemioRum BeNnN...!!!!...

biR güN oLacaqh biR güN kaLacaqh işte o qüN güNeş bNm içiN doğucaqh!..

SênînLê întîhâRîn e$îqîndê jîLêtLê dâmâr mêSâfêSindêyiz.

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta "Ödünçtün" !!

heRqese yaLan söLe qeNdine saqıN söLeme sefiosuN yinede !.

oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .

umudumda kaL umRumda oL !..

pLatoniqh oLma yasıq sana deqmes ona !..

qözün aLıoRsa Beny Hady Kendini SevdiR... aLmıoRsa Hady ...tir(YASAK KELİME) qit Kendini GezdiR...

süsLü aşqh KeLimLeRi yoqh bisDe baqışıMıs yeteR geRçeqteN sefeNe!....

Kimine KimiNe ßurda Yoqh! . .

kaLmak ağıR geLdiğiNde qitMeLi iNsan.

öLüoRum soN biR kez seNi sevioRum deseNe !

aRtıqh qiTme demiYcem iYice hazıRsıN bu seFeR.

yaqLaşabiLeceğini saNdıqıN kdR uzaqıMdasıN hass*qtiR..saNamı kaLdım ?

boş KoNuşaNa söLüceq sözüM boş iNsaNa haRcıycaqh zamaNım yoqhhh bNm.

yoqLuumLa eii qeçiNmeye baqh vaRLıım biR daHa asLa senLe oLmuyacaqhh..
beN seNsiz biR hiçseM seNde beNsiz biR pi*hsiN..

seNiN HawaNıN oLduqu yeRDe ßeNiM rüsqaRıM YeTeR SeNiN cıRPıNıP WaR oLmaYa caLıştıqıN yeRDe ßeNiM $eKLiM yeTeR.

ßu aşk bitti burda ARtık elveda..
beni merak edipte sakın kafana Taqma mutluum snden uzaqlarda
Adı VijdansıZ qerisini sorma...

uNutaMadıM sanMa - çoqtaN uNuttuM koRqMa.

mutluluq yürekli olana yakıŞır ben sewdiysem buna kiM karı$Ir...

SEN GİDERKEN BEN DÖNÜYODUM DİYENLERLE BERABER GİDELİM BAKALIM HANGIMIZ ÖNCE DÖnÜjEK ...

Ödünç aldm qeleceqımı qeçmişmden koparken ..

KoPtUğU yErDe BıRaK bU MaSaL bÖyLe BiTsİn BiR zAmAn HeR sEyİmDiN aRtIk UmUrUmDa GeĞiLsİn!!!

Bir kez olsun gelmez misin? Görmemezlikten...

Uyan! Uyumak için önünde sonsuzluk var...уαѕαмιмιz∂α ιѕℓє∂ιgιмιz нαтαℓαяιη ¢σgυ ∂υѕυηмємιz gєяєкєη уєя∂є. !!!+^+acı çekmek özgürlükse,özgürüz ikimizde...+^+!!
уєηι αякα∂αѕℓαя є∂ιη αмα єѕкιℓєяιη ∂є кιумєтιηι вιℓSana git Diyemem Ama KaL demeKde geLmiyOr içimDen
DaHa BoYuN bi karış Beyfendi OLmaYa çalışş..PeşiMde DoLaşma OtuR DeRsİNe Çalış ….!!!
SeviiyOrum Seni anLa..
Gözlerin konustugu dil her yerde aynidir..!
Senin SayenDe BiR inSana DegeR Verdiqce O inSan TaraFindaN KiriLip ParCaLanMayii ÖgreNdim.

Bana DarBe aTani ben HarBe sOkarim .

TanRim YagMur YagDir YeryüzUnde PisLik cOk !

a$kina KuL kÖle oLdum DüSmem eL diLinden

BeKLedim Birgun ararda BenDen HaLimi SoRarSin dIYe..

yOrgun Yüregim

YaLan ! UnUttum Seni

Yanlızlık;
......Dünyaya haykıracak kadar yoksun.
Sen;
......Beni yokluğunla sınayacak kadar acımasız.
ve ben;
......Kendimle kavgalı...
Ağrı Dağı'na tek elle amuda kalkarak çıkmaya çalışan tek gözü kör dede..!!
* кαℓвιм єℓℓєяιм кα∂αя кüçüк ∂єğιℓ

* DertLe anLaş deva buL,üzüntü kaLbi sömürür !

[ . . . DeLi GömLeği GiydirdiLer Dü$Lerime . . ! ]

αşк нєяşєуι Ⴣє∂єя мι ؟؟
Sigara içmek erken yaşta öldürür..!!

Sakalımı kesmedim kestirmem,5 ytl versen bile elletmem!! :unsure:
߀Ñï §€(v)M€K Gü(v)€Ñ ÕZ(v)€®ì ¯|¯€©Rü߀ 璘|¯€R
Kim istemez mutlu olmayı
ama mutsuzluğa da var mısın?
ben son günlerde bunu kullanıyorum

_Ben sana yanarken şimdi... sen kimbilir nerede üşüyorsun!

_Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

_Bakma kızınca sana gurur yaptığıma , aşk dolanır seni görünce ayaklarıma

_Her seven adsız bir kahramandır, unutma ki; insan sevebildiği kadar insandır.

_İnsanlara söz dinletemiyorsan taktik değiştir, onları tehdit et.

_Sokak arssı gezinti alanı değildir.

_Yıkılmadım, ayaktayım, dikine gömün beni

//forever darkness in my soul\\

_KimyasallaştırılmıŞ HüzüN Terapisi_
█►◄█ • •
Hér öpüşü ılık bir öLümdü sanki.
Şimdi bén zamanın béni kéndiné mıhladıqı yérdéyim.


Camdan/dı yüreğimin ayakkabısı zaten... Kırıldı(m)!...


HakédiLmiş hüzünLérim oLacak mı ßénim dé?


Her yanım ayrıLık,,Her yanım hüzün $imdi !
DépRém qibi qiRdin qönLümé Fay haTtı çizDin yüreqimé énKazLaR bıraKtın üzéRimdé, özLénméKtésin 8,4 şiddeTindé..

нα∂3 qüℓ3 qüℓє qιт ßαкαℓıм α∂αмıηı ßυℓα¢αız 3η нαѕıη∂αη,αℓ3м3∂3 нßя uçя∂υк ∂3∂ιккι;мαç0ℓαя ∂ü$ѕüη уαкαмıѕ∂αη!

AşKını SoK GöZüne GöZüne Bir Daha Gözükme GöZüMe...

ŞşşşTTttt!!! HayaT Seni Her ŞekiLde Yaşarım FaRK eTMez !!!!

bén né zamaN tahttAn indim Ki..?siZz kraL 0LdunuzZ...??

q*té qéLDi a$kıMızz..ikimiZde $a$kınıZz...

miLLétin DéRdi bén 0Lmu$um...démeéKKi Zzamanında FénA koymu$umm..

DünyaDa üÇ $éy biR daHa qéri dönméZ.. 1.söyLénén söZ 2.qéçen zaMan 3.ßénN...

déLicé sew...haincé téRKét ama asLa aLdaTma...

Bu qözLér séni qördü..Bu yüréK séni séwDi..Bu tén séni hissétti... Ömrüm isé askım uqruna ßitti...

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα...ѕєηι ѕєνмк вєηм уємιηм σℓѕη ѕєηѕz уαşαмк вαηα нαяαм σℓѕη güηℓєям ѕєηѕz gєçтğι ιçη ℓαηєт σℓѕη öℓмкѕє öℓüям уєтякι ѕєηη ιçιη σℓѕυη
ßen Senin gözLerinde öLüLerin ßiLe $ahit oLamayacagı Cenneti gördüm..


...//màdém'Kî $u hàуàTTà YéRi dσLduruLmàyàcàk îηSàn yσK σZmη éSkiLéгé sLm y£niLéяé ĐéVàmM(...)


Ve mutluluk yatak \\\ döşek


Her yeni gün içimde fırtına ...
Her nefesimde ADIN....
SEN ; İMKANSIZIMDIN.....


─┼─█─┼─•••İmkansızımdın•••─┼─█─┼─
Bütün YaprakLarım Açarsa Kork !
Çünkü YaLnızLığım ßen !..
Çünkü YoksuLLuğum ßen..
Tepeden...Tırnağa..


Unutmu$um Sıfırın SıfırLa TopLamının Sonucunu...
Unutmu$um ßen Sıfır, Sen Sıfırken iki biLe edemeyeceğimizi..

MasaLın Kötü Şirinesi...

Mis kokuLu чaLanLarın
duş vakti geLdi
ama
evde suLar kesik !

"BİRİSİYİM YADA HİÇ KİMSEYİM..."

ќiм üzєвiLiя вєиi вєиdєи вαşкα?

yediğim bir tokatla açtım gözümü,kimseden esirgemedim sözümü,yaşadığım onca zorluk karşısında yitirmedim özümü
4 NâLâ âméL péşNdé dôVûNr HâLdéÎm Vé oLdqM KoNuMLâ bâŞM dîK ôvûNr hâLdéîm,,KmNLé déRdm,kMnLé sOrUnM cVp véRn..!

sNi üsMk isTêmêDim en iisi iNthr êDim Ddm 10 dâqqLık yâSm mOLsı werDim sâNqi cnntê bir sRnLk koLâsı içTim wê iLk uçâkLâ chnnêmê iNdim..

qiT Ne duruosuN seNde qiT sNNde bi faRkıN yOkmuss...

heLaL oLsun sNa ßi kaLbi parçaLadın ßi yaşaMı ßiTirdN heLaL oLsunn...

çoK korkyOrdum sOnnda sNde qidersiN die qiTTin iştee qiTTin...

heRksiN kaLBimde ßi yeRi waRdı ßnm kaLBimdeki yeRi sN işqaL eTTin heRkes işqaLciLere kaRşı çıkaRkN ßn ise kndiMi sNa tesLim eTTimmm..
Bir Gün Anlayacaksın Neden Sessizce Gittiğimi

0 yorum: