Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ocak 4

Karizmatik

Gözlerimdeki pırıltıyı farkettiğin zaman,
Üşenme sarıl boynuma anlamışımdır mutlaka sevdiğini,
Zaten belli olur gözlerimden hemen,
Alışık değiller öyle parlamaya!


Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak,
Mutluluk ise gözbebeğin kadar yakın olsun,
Umutların gerçek gerçeklerin, mutlulukların sonsuz olsun..


Bugünde yarın da yüreğin kadar yanındayım ,
Kendini yanlız hissettiğinde elini yüreğine koy ben hep oradayım!!


Gecenin en karanlık ve en derin anında,
Kızıl bir ay karşımda karanlığa yükseliyor,
Ve bir yıldız bana göz kırpıyor.
EMİNİM Kİ SENSİN ! !


Senin için ağlarken gözümden düşen yaşlar denize dökülseydi eğer,
Karaya vuran dalgalar "seni seviyorum" yazardı.


İki damla gözyaşı düştü gülüme, sonra kurudu tuzu kaldı geriye,
Denizleri aşıp aşkıma yol aldı bir umutla yeşerip tekrar açacak diye.


Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret,
Ve sevgiline hasret kaldığın kadar yakınsın.
Unutma yağmurun yağdığı kadar ıslaksın,
Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak..


Yeşile inat ağaç hala yeşermekte,
Geceye inat gün hala ağarmakta,
Ben ise sana inat seni hala sevmekteyim
İnat bu ya seni hep seveceğim..


Aramazdık gece mehtabı yüzün parlarken,
Bir sönük yıldıza benzerdi güneş yanımda sen varken.


Bu gece bir yıldız tut,
Ben bu yıldız kadar uzağında olsam bile,
Sevgim heran yanıbaşında!..


Eğer bir gün o, sevdiğin yağmur insafsızca seni ıslatırsa, bilki ben sana ağlıyorum. Eğer bir gün aşkımızın şarkısı kulaklarını tırmalarsa bilki ben o şarkıyı sana söylüyorum. Eğer bir gün elinde bir demet gül mezarıma gelirsen bilki mutluyum mezarımda uyuyorum...


Her martı bir deniz, Her rüya bir uyku,
Her dağ bir duman Her nota bir şarkı bulur ama,
Ben başka " sen " bulamam...


Hep bir yıldız olmanı bekledim.
Gün gelir kayıp bana ulaşırsın diye,
Sonra vazgeçtim,
Yıldız olursan ben ulaşamam diye...


Hani sözler varya sözleri anlatır,
Hani sözler varya gözleri ağlatır,
Hani anlar varya değeri geç anlaşılır,
Birde aşk varya seni bana anlatır.


Ay yıldıza mutluluk fısıldarken,
Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken
Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum
İçindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye.


Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan,
Mavi denize dalardım geriye bakmadan,
Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni,
Ta ki beni sende bulana kadar.


Başını göğsüme yasladığımda tek bir düşmanım vardır; Geçip giden zaman.


Seni düşünür ,seni özlerim,
Sevgilerin özlemlerin derinliğinde ,
Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla,
Bir sonbahar serinliğinde.


Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur,
Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer,
Sen o suya yazı yazdın,
Şimdi güneşin doğmasını bekle!

ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla, buraya tikla. Erkek adam tiklamaz , BASAR ! Ne öyle tik tik.


Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !


Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. '

Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..

öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım..

İnsanLarın gözLeri öyLe keLimeLerLe konu$ur ki diL onLarı teLaffuz edemez. . !

Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!

qenc Ya$ımda kaLBimi a$k'a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!

Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. . .

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLiBim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın.
öℓüм кα∂αя zσя∂υ єℓℓєяιη, ηє ßєηιм σℓ∂υℓαя, ηє αкℓıм∂αη çıктıℓαя..

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!


üserinde isminin yasıLı øLduqu ßi mesAr ta$ıım ßen..!!

dostLarm wardı hayaLLerm qiBi..hayaLLerm wardı dostLarm qiBi..ikisi de yaLndı sefdiim qiBi..qosLern yaLndı nefretm qiBi..

уαηℓış вιя öукü∂єуιм вєηι уєηι∂єη уαz..

bi melek daha öldü..

eLLErimi aCtım dua EtMEk için
Ve TanRımA SoRu SORMak iiÇin EgiLDim
TAnRı'm Ben iYi biRİmiYim ??

ï¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü .!!

ölüm ċıqlıklärını dïnlëmëk käpıdän öbür täräfın ïnän ö kädär ëqlënċëlï bïr sëÿ dëqïl bëbëïm

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR.........

Bu dünya yalanci bir dünyadir, gözleri görmeyen asik olandir, gördüklerimizin hepsi yalandir, Allah'im bu yolcuyu uyandir...

Kimse Anlamasın beni.. ßen kendimi anlarımm ben böyle mutluyumm...
DumansıZ SigaranıN, KöpüksüZ ßiranıN, SensiZ ßu HayatıN Taa a*

SeN iMkansızsıN, SensizliK iMkansıZ, aŞK iMkansıZ..

ÇemberiN eN DışınDa, eN ÇıkmaZ SokaktayıM..

GeceniN eN SiyahınDa, uMuduN BittiĞi YerdeĞiM.. KöşeYi DönseM öLüM, DüZ GitseM HayaT.. GölgeleR iÇindeyiM..
herşey başlar biter,ben hep sende bittim..

yılansı dilim,kalbimin kötülük kuyusundan çektiğim zehir değil,zekamın kıvılcımı..

her tuzluğum var diyene hıyarla yetişmedim
Yeldeğirmenlerine karşı Don Kişot'çuluk oynamaya çalışan imitasyon kahraman..!!

Ağrı Dağı'na tek elle amuda kalkarak çıkmaya çalışan tek gözü kör dede..!!

Sigara içmek erken yaşta öldürür..!!

Sakalımı kesmedim kestirmem,5 ytl versen bile elletmem!! :unsure:
߀Ñï §€(v)M€K Gü(v)€Ñ ÕZ(v)€®ì ¯|¯€©Rü߀ 璘|¯€R
Kim istemez mutlu olmayı
ama mutsuzluğa da var mısın?
ben son günlerde bunu kullanıyorum

_Ben sana yanarken şimdi... sen kimbilir nerede üşüyorsun!

_Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

_Bakma kızınca sana gurur yaptığıma , aşk dolanır seni görünce ayaklarıma

_Her seven adsız bir kahramandır, unutma ki; insan sevebildiği kadar insandır.

_İnsanlara söz dinletemiyorsan taktik değiştir, onları tehdit et.

_Sokak arssı gezinti alanı değildir.

_Yıkılmadım, ayaktayım, dikine gömün beni

//forever darkness in my soul\\

_KimyasallaştırılmıŞ HüzüN Terapisi_

0 yorum: