Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 25

Yeni Kurtlar Vadisi Nickleri

Kurtlar Vadisi'nde son, ölümden önceki son çıkıştır.

Kurtlar Vadisi'nde duello, akle yelkovanın buluştukları andır.

Kurtlar Vadisi'nde bela, kişinin sevdiklerinden gelir.

Sadakat, Kurtlar Vadisi'nin en güçlü panzehiridir.

Herşeyin, zamanı var; yaşamanın, sevmenin, hatta ölmenin bile..

Beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır.

Kurtlar Vadisi'nde ölmek, en büyük maceradır!.

Kurtlar Vadisi'nde ölüm, yaşamdan daha gerçektir.

Kurtlar Vadisi'nde kimse canından emin olamaz.

Kurtlar Vadisi'nde sürek avı hiç bitmez.

Kuzey'in Rüzgarı Poyraz

1 yorum:

Adsız dedi ki...

şu an zevkten kuduruyorum. eski sevgilimle hala birbirimize olan hislerimizen bahsediyorduk ki ahaha sevmiyorum ama bir sözü öyle şüphelendirdi ki beni. sabah kalktım bir sürü şifre denemesi yaptım ve instagram hesabına daldım. arkadaş manita yapmış ve benimle beraber toplam 22 kızı hikayelerini görmesini falan engellemiş , kızla konuşmaları var. çok pis intikam ağlıcam ondan sevinçten ağlıcam. ahhahahahahahahhahahahaha durmadan gülüyorum.