Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 10

Seksi Msn Nickleri

Bugünde dün gibi
yarında bugün gbi olacak
Ne uzar ne kısalır bu hayat
Beni hep kadehler mi avutacak
Bugünde dün gibi dünde bir önceki gibi
İçtikçe içesim geliyor
Gelenler gidenlere benziyor
Ne çok insan
Ne çok yalnızlık
Ne çok ışık
Ne kadar karanlık
Ne çok söz
Ne çok sessizlik
Ölümüm bu benm çaresizlik
Ne olacaksa olsun
Olacaksa şimdi burda olsun
Ne gelicekse gelsin
Hazırım
Yeterki yarın başka olsun



Sen beni öyle bi duruma getirdin ki dostlarım bile güldü...Ben seni öyle bi duruma getiricem ki düşmanların bile ağlıcakkk!


Oyle şeyler yaşadım,oyle insanlar gordum ki, bazen yasadıklarımın agırlıgını tasıyamıcaımdan korktum.
Bu yuzden yasadıım her şeyi, herkesi hafife aldım..



bak taktik yaptırtma bana
Bilirsin ben alasını yaparım
Öyle saf geldim ben sana
İhtiyaç olursa raydan çıkarım
Karpuz kabuğunu getirtme aklıma
Çıkmaz yoldan yol yaratırım
Tavana vuran yeri dibe vurdururum
Haberin olmaz aranan olurum


Hayatımdan qidenlerr...
Bir daha qeri qelmeyi hayal bile etmyn!!!
Hayatıma yeni qirenler qitmeyi düşünürseniz...
Hiç beklemeyin!!!
Kalıp tanımaksa amacınız durup izleyin...
BAŞKALARINDAN değil beni benden öğrenin!!!



HaYaTıMa HeR GiReN Bi mUtLuLuk KaTtI. . KiMiLeRi gElİrKeN....kİmİlErİ GidErkEn!!
__


bIttI nOkTaLaDıM hIsLeRıMı hERsEy BıTTı aCtIm gOzLeRıMI
hERseY BıtTı UnUtTuM gECMıSı HerSEy bItTı sIlDıM sOzLeRı
HeRSeY bItTı mAzIyE GoMdUm SeNi ŞiMdİ MeYdaN BeNıM sImDı sOzLeR GoZlEr BeNıM sImDı
HaYaT bEnIm sAdeCe SuSaCaKsIn sAdECe BaKaCaKsIn FaRkINa vArDıGıNda aRknA BaKıP aGlAyAcAkSıN AyAkLaRıMa kApAnıP yAlVaRaCaKsIn
SeNi sEvMeK Mı BaNa uZaKKeLımE BuNdAn sOnRa kOyDuM sEnI kApInIn OnUNe DoNMeMeK UzErE sAkIn SeNı SeVıYoRuM deMe
LaNeT OlsUn seNıN GıBıLeRE



|^^^^^^^^^^^^ ||
| ALAYINA GİDER ___| ||'""|""\__,
| _____________ l | |__|__|___| )
(@!)!(@)"""""**|(@) (@)****|(@) _____


Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳSeNi iÇeReN MaSaLlArIm aNlAtIlAcAk kAdAr kIsA DeĞiLLer..ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ





AŞK NEDİR?

* Sesini duyduğunuz anda avuçlarınız terlemeye kalbiniz deli gibi çarpmaya başlıyorsa...
Bu aşk değil HOŞLANMAKTIR

* Ellerinizi ondan çekemiyor sürekli dokunmak sarılmak istiyorsanız ..
Bu aşk değil ARZULAMAKTIR

* Yanınızda bir tek o olduğu için onu istiyorsanız....
Bu aşk değil YALNIZLIKTIR

* Herkes onunla olmanızı beklediği için onunlaysanız...
Bu aşk değil SADAKATTİR

* Size sıcak , yakın davrandığı için onunlaysanız...
Bu aşk değil KENDİNE GÜVENSİZLİKTİR

* Üzülmesini istemediğiniz için onunlaysanız...
Bu aşk değil ACIMAKTIR

* Ona değer verdiğiniz için hatalarını hoş görüyorsanız..
Bu aşk değil ARKADAŞLIKTIR

* Bütün gün ondan başka hiçbir şey düşünmediğinizi söylüyorsanız..
Bu aşk değil KOCA BİR YALANDIR

* Onun iyiliği için kendinizden çok şey feda edebiliyorsanız...
Bu aşk değil YARDIMSEVERLİKTİR

*** O üzgünken sizin de kalbiniz acıyorsa ...
İşte bu AŞKTIR

*** Tarif edemediğiniz bir çekim yüzünden ondan bir tür lü kopamadığınızı düşünüyorsanız..
İşte bu AŞKTIR

*** O herkese güçlü görünmesine rağmen içindeki zayıflığı hissedebiliyorsanız..
İşte bu AŞKTIR

*** Başkalarını da çekici bulmanıza rağmen hiç pişmanlık duymadan onunla kalmaya devam edebiliyorsanız..
İşte bu AŞKTIR...


[sana hiç 1 şey söylemek istemiyorum..bütün sözcükler yetersiz..hiç 1 şey yazmak istemiyorum..
şimdi karanlık sularda boğuluyorum..neye dönsem yalan..gülüsler..bakıslar..insanlar..sevgiler..
ben seni mi sevdim? senin gözlerinle mi baktım dünyaya?seviçti,aşktı,göğsüme bastığım....
kocaman 1 yalanı seninle mi yaşadım? 1 aldatmacaymış,kötü 1 rüya..güzel 1 yüz kalırdı senden geriye,hoş 1 anı..
ama hiç 1 şey kalmadı..1 yokluğu varsaymışım ben...1 HİÇ'e sarılmısım..çölde serap bile değilsin,serabın ışığı vardır..
sen ışığı yutan karanlık,kör 1 kuyu...ben kör kuyularda kaynak suyu aramışım......sen hiç 1 şeyin değerini bilemedin..
kökün çürük..yaprağın kül..meyvan zehirmiş..ben seni aşkın yerine koymuş aldanmışım...
kabahat sende değil,ben insan tanımamışım..!!sana karşı öfke duymuyorum,kırgın değilim,kızgın değilim..çünkü sen zaten yokmuşşsun..senin ihanetin bana koymadı..beni kahreden,beni yok eden,beni bin pişman eden tek şey...
1 aşk yaratıp tek başıma yaşamam.."sen zaten yokmuşsun kii,senin neyine yanayım___!!





İnsanları ne kadar düşünürsen düşün,Onların seni okadar düşünmediklerini öğrendim..

-Her ne kadar O'nu çok düşünsn ve gitmesini istemesen de,yine gidebileceğini öğrendim..

-Dilin karşısındaki gözlere karşı söylemediği sözleri parmakların kolayca yazabildiğini öğrendim..

-En fzla önemsediğim kişilern bndenhep uzaklaştıklarını öğrendim..

-İyi insan olmanın hep iyi sonuçlar getirmemekte olduğunu öğrendim..

-Kalbin ne kadar kırılmış olursa olsun,Dünya'nın senin acılarından dolayı durmayacağını öğrendim..

-Ve kalbimi asıl acıtanın yine kendim olduğunu öğrendim..



0)Đan onunLa başlarsın hayata,
1)ßakmışsın giRivermiş Hayatına,
2)Đe bir düşüverir aklına
3)Günlük dünyada tk zvkindir aslnda
4)ĐörtLük geÇer zamanın onLa,
5)vakit namaza yoktur bu bağlılık,
6)üstü bi insan aslında,
7)Ĉihanda yoktur olan onda,
8)Köşe olursun konuşurken onunla,
9)Đoğurursn göremeyp konuşamayınca,
10)'u seversin çok hemde cooOoK
ŚЄШέR§!Ñ

0 yorum: