Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Eylül 28

Sekilli Msn Nickleri

ZaR aTMaM $aNSa iNaNMaM. oRTaDa ßiR $aNs VaRSa oNuDa Ben yaraTıRıM...!

$ë¥tañ'Iñ tëk gûñahI MëLëk'ë øLañ a$k'I¥DI o¥$a acIMasI øLMa¥añ MëLëk'Iñ $ë¥tañ'Dañ FarkI ¥øktur..!

'Sanal Alem İşte daLqasIz denize herkes KAPTAN!

îlk gôrûstê a$kâ înânîrmîSìn yôksà di$arî cìkìp têkrârmî gîrêyîm ?

µmµtLârâ kânmâ µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr

YakLa$Ma¡UZakLa$¡DîDîk DîDîk ëDërîM ha¥atIñI,ßëñDëñ ßa$kasIña ¥a$atMaM sëñî,tarîhîñî VururuM,añILarIñI asarIM,¥ûrëgîñë saPLarIM këñDîMî

ßëDëñîñDë ¥atI¥a kaLIrIM,tëñîñDë ßëkLërîM gëLëcëgîMî..¥akLa$Ma Daha kû¢ûk a$kLara katLañaMaZsIñ BENÎMLE ÔLÛRSÛN

BiRGüN GuRuRuNu YeNiP BaNa GeRi DöNmEK İsTeRsEn SaKıN DöNmE....ÇüNkÜ; SeNiN GuRuRuNuN BiTTiĞi YeRDe BeNiM Nefretim BAsLAr

Ben Kubar Kadar Asil, Deligonca Kadar U¢uk, Afgan Gibi Komik, Papix Kadar Lüx & Cocaine Kadar Tehlikeliyim !

SözLerin Büyük Yüreqin Kûcûk YanLi$Larin Cok DoqruLarin Yok Kendine qöre $anSLisin Fakat Bana qöre ZavaLLisin !

Bir $iseden dókúLen SARAP ' in degiL, Bir tek kagitLa SariLan ESRAR ' in degiL, SødayLa patLayan HAP ' in degiL, Biz DELIKANLI adamin MUPTELA ' Siyiz !


ßugün Sen!n için ß!r Kurßan Kest!m ß!LekLer!m HaLa Kanıyor Ve Acıyor.

Kapat GozLérini Vé Bana Bak Bén! Diyé Né varsa Gordugun i$té O Sénin Yoklugun..

Fani Dunyanin Baki Padisahi Dégiliz Biz parcaLAnmis Gonul HirkaLarini Yamar Dikeriz Biz DostLarLA agLAr DostLarLa GuLEriz.
GozLérDé Yas Yoksa Ruh Gok KusagiNa SaHiP oLaMaz!.

ozun Aydin Artik Ozgursun . .Artik ßaGimsizzsin SabaHa Butun uCakLAr Vé KucakLAr Sénin.

Seni Hayatın Kurallarına Göre Değil Kafama Göre Yaşadim.
Hãsrêtîm'd!ñ $îmdî îsê Ñêfrêt!m'sîñ, duy bunlãrî; kãlbîñê î$lêsîñ, sêñ nãsîl bîrîsîñ?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ya çok güeller gerçekten