Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 24

Ozlem Nickleri

» An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler bilrimisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış..
» Önceleri hasreti hiç tatmadım .Yarimden hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım.Zor geldi ayrılık alışamadım..
» Hep kalanlara gidenleri kattım.Bir gün yerine geçemediler.O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler..
» Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere….
» Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kırpımı kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı.

0 yorum: