Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 3

Msn Icin Nickler

<(*_*)>...:..Ⴣєт ηєƒяєт єттιм ѕєη∂єη ..:...<(*_*)>

|!¤*’~``~’*¤!|| WazGεÇŦįм GÖzℓεяįήDεή ||!¤*’~``~’*¤!|

,-*’^’~*-.,_,.-*~ ¢ạи¡м¡ ץoℓĐạ ьųℓĐųм ~*-.,_,.-*~’^’*-,

»»-(¯`•.•´¯)-> öℓüмє кυуυ кαz∂ıм...∂üşєям!ѕ!η вєη!мℓє <-(¯`•.•´¯)

ßiz Nerde Hata Yaptk?! ßi anLk sinrLe onca resmi yaktık! Yırttık attık onuru çoğu kez.. Göz mü değdi be 'aşkım' imrenirdi herkes..

Ta$ oLsan diLe geLirdin.! İ$te öLe sewmi$tm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmi$sin, Geç Fark ettim...

a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni
en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR

HaYaT YoLLaRDaN ÇiZiLMiŞ oLSa BiLe Bu YoLLaRDaN BiRiNi SeÇeCeKSiN! SeÇDiĞiN YoLDa öLüM oLSa BiLe SeLaM VeRiP GeÇeCeKSiN!!!

Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi

a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n...!:

YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar,İşte hep bu yüzden ısLak gözLerim.Sende çekip gitme dayanamam yar,Öle ta$ değilim sandığın kdr..

oLüm GéLdiği Zaman YaniMa GéLMé.. Bén AzRaiLLé'Dé HéSap KiTap Yaparim !!

Rekabet Etmem Rekabet YARATIRIM .. ona Buna DeğiL BenSadece DALGAMA Bakarım !!

bazeN soNLar başLaNqıçtıR kaçışLarsa kurtuLuş...geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN KöpeK oLan Buyursun KarışTırsın !

GöZlEriMdEn yÜzÜnÜ ÇıKaR Da aL Aşq yaLaNsA HeR MewSiM SoNbAhAr YaşNcAk dAhA BİR ÖmÜr wAr yIkIlCk kAlIn bR DvArR!

0 yorum: