Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 3

Guzel Msn Sozleri

καсιгdιqιи негsеч ісіи ріsмαиlικ duчαгѕи,ріsмαиlικ duчduquи ніс віг ѕеч ісіи ѕαиα αсιмαм...

ваиа daЯвє атаиı вєи наЯвє ѕокаЯıм...

кÖІє віІє оІѕам Яаzıγıм γаиıиda оІмаγа...

оIuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаI qűсϋиϋ ςаIışтıЯ γокuм аЯтıк...

вuqüиIєЯdє γєиі новім ѕєиі ϋzмєк кєиdіиі вuиа аIışтıЯ zоЯuм аЯтıк...

ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz..!

ніς віЯ аşк карıdaи ςıкмаІаЯІа вітміγоЯ...

υиυτѕυи вєиі dіγє навєЯ göиdєЯміŞsіи...віЯ Đüşüи вакаІıм натıЯІаимаγа dєĝєЯміѕіи

Đüиγаγа иєfЯєтіиі кυѕмак мı γаda ѕєѕіиі кıѕıр ѕυѕмак мı Şімdi кєиdiиє віЯ γоІ ѕєς γаda вυ důиγаdаи ωаzgєς...!

ѕєи аиса оиа вυиа Іаf γєті$тіЯ ‚ імај вОzυк віЯаѕ dєĝі$тіЯ ‚ нєЯ каdıиı аииєи мі ѕаиdıи Окυγυр каfаиı ваγа ві gєІі$тіЯ...

єℓєşтιямє вєηι,вєğєη∂ιуѕєη тαк∂ιя єт...нσşυηα gιтмιуσямυуυм кαƒαηα тαкмα ѕιктιя єт...

nasıl sensizliği ben yaratmadıysam,tadacagın bensizlikte benim eserim olmayacak...!!!

düηüη нαтαѕιηι вαηα ѕσямαуιη dσğяυ уαηℓιş dιує αкℓιηιzι уσямαуιη çαℓιşιη

кαяdєşιм gєяι dυямαуιη уαℓαηdα вєηιм dσğяυdα вєηιм

вєη ηє gιdєηє кαℓ dєяιм,ηєdє кαℓαηα gιт,gιdєη уσℓυηυ кαℓαη уєяιηι вєℓιяℓємιşтιя нαуαтıмdα...

Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun....

bırakıp giden bir gun dönmek ister !! bırak dönsün ne kaybettiğini görsün...

"Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsende Boş...Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsende Boş... "

Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!

Gerçek buysa yaşıyorsak, Kader varda biz yazıyorsak, Ben seni kaderime yazdım. İster siler gidersin, ister kalır ömür boyu seversin....

Gideceğin yere beni de götür sewgili sorana başımın belası dersin!!!

Ya Sen Gidipte Uzaklara Bensizliğe Alışırsan...Ya Sen Sevgilim Ummadığım Kadar Beni Çabuk Unutursan...

Yerin kulağı var..benimde kulağım var.... ben yer miyim hayır yemeeem!!!

Yok, Bu Kez Bakmayacağım, Rahat Ol Sarılmayacağım Da Ama Ne Olur Cevabını Söyle Ve Git.. Senin Kadar Dayanıklı Olamayacağım Için Git..
Vazgeçeceksinki Vazgeçilmez Olasın

YoruLduğum sen değiLsin kendi yok oluşLarım ..

...bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak...

ağırıma gitti be sevdiğim,meğer hiç bir değerim yokmuş...ağırıma gitti sevdiğim,beni hiç tanımamışsın..

Git zaten bana bir elvedayı çok görenin arkasından dur diyemem..

Vay be ! İçimizdeki çocuk da gayrı meşru çıktı

ıηѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя...вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя....

' Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık...Sustum..Oysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!

ßen Ciğer Olmaktan ßıktım..Siz Kedi Olmaktan ßıkmadınız mı

İnanmıyorum İnsanların Süslü Laflarına...Beni Sevdikleri Zaten Yalan..!!

кιмιℓєяι ναя∂ιя αşкιη єη уü¢єѕιηє ℓαуιктιя кιмιℓєяι∂є ναя∂ιя кι αşкιη єη уü¢єѕιηι νєяѕєη∂є αşşαℓιктιя...

' Göremezler... İzin Wermessem Üzemezler... Çözemezler... Benim Bir Düşüm War ki Asla Bilemezler...!!!

Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan!!....

nickini bile görmek istemiorum..oturum açmasan ii edersin,mailim sana agır mı geldiengelledim seni afedersin

Oyuncakları Bırakıp Yüreklerle Oynayalı Oyunların Adı Aşk Kaldı..

Kalbimi gökyuzune actım sevgilim Gözlerinin pırıltısını yıldızlarda aradım...

++Söz bizde,beste bizde,taklit yok bizde,mevzuda takmıyoruz geri vitese

+++suskunlugumuz korkumuzdan değil asaletimizdendir

+++Gülü öylesine sevmelisinki soranlara dikeni yok diyebilmelisin

ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!

вιя ∂ιℓєк αgα¢ı σℓѕαу∂ı єgєя ∂ιℓєğιмι кαℓємℓє ∂єğιℓ кαℓвιм∂єη αкαη кαηℓαяℓα αℓℓαнιм вιzι αуιямα уαzαя∂ιм...

Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar

KaderimSe ÇekeriM, ÇilemSe GüleR GeçeriM..!

Yoklugunda Seni Özlemem Gerekirken,VARLIĞINDA YOKLUGUNA HASRET BIRAKTIN.

GiDeN SewGiLideN Artıq VeFa BeKLeNMeZz(miş)!!BiR GüN GüCüM BiTeRdE İsYaN EdErSeM...BeNi O İsYaNKaR SeWDaLaRa GöMünnnnnnnnnn!!!

Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat...

aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN

ஐღღŞêŋiżĺiķ,Băŋaـ Cōķ Zōŗ ¤.Yąšąмăŋıň Fąŷđـšı Yōķღღஐ

çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım anıldığında tanımam dedi

*ben bir insanı sevme cesaretini gösterdim ama sen insan olma nezaketini gösteremiosun

Hani a$K Seni Yormu$tu...YoLun Sonuna Koymuu$tu..?

Artık Ben WaszGectim...YaLnıszLıqı Sectim..Hersey Bitti..AnLasana..

Bu Kesin ...Zaten inancımısz Olmasa war oLmanın anLamı anLamsızLıktan Baska Bir AnLama GeLirmiydi?

üSTü Sende KaLsın Hayat..Artık Benden aLacaın KaLmadı...

Anlamı Yok Doğan Hergüne Lanet Bu cocuk Sensiz Yapamadı AFFET

SiLDiKLERiM vardir bir de, !!!onlar YANLI$LARIM ve Pi$MANLIKLARIMdir Adlari anilmaz, hatirlari sorulmaz Sadece ""BEDDUALARIMDIR..

-αşк уσк σℓмυş αятıк ѕєνgι ιѕуαηℓαя∂α мυтℓυℓυк υzαкℓαя∂α кαℓıякєη нαιηℓιк νє уяıℓıкℓαя öη ρℓαη∂α

-zєкι çєνιк νє αнℓαкѕızıм вєηι вöуℓє ѕєνєη кızıη нαѕтαѕıуıм

нιçвιşєу ∂ιуєη вι ¢üмℓєηιη σятαѕıηα тєякє∂ιℓмιş вι кєℓιмєуιм...özηєѕιz,zαмαηѕız,zαяƒѕız,мєктυρѕυz,α∂я єѕѕιz....

'Kız MiLLeti Neyden Ho$LanIr ? Hem PiSkopaT OLcan Hem BiLqiLi. TaktInmI KoLuna YakI$acak. Kodunmu Duvara YapI$acak. Kız MiLLetinin Sözünü DinLeyecen AmA Yerine QetirmeyeCen. RomanTik OLcan Mum I$Inda TokaTLIyaCaN.!'

...Yine Bir Tek O KalacaK,Yaşanacak Yıllardan da Geriye...(L)Bir Tek Sevgi Olacak Bunca Telaştan Artakalan... ---ÖTeSi YaLaN---


Ben 'SeN SeN' die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!(H)

BiR_GüN_BeNiMDe_KaRŞıMa_CıKaCaK_iYi_BiR_SeVGiLi_(H aDi_LeN)

·$3gece(S)YORLMUS oturur BASUCUMDA, YLNIZLIKSA UYUYA kalmış yatağımda, GOZYASLARIM:'(BIR arkdştn ODUNC, aglayıp GERIVERCEGIM...

Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin.......

ѕυѕ ρυѕ ∂υямαм ѕαкιηℓιğιм∂єη,ιηѕαηıуєтℓє çözмєуı ѕєν∂ıgıм∂єη,ιℓℓє ∂є ѕαναşмαкѕα ηıуєтıη,¢єѕαяєтıη ναя мı уєηιк ∂üşмєує

нαуαт ∂α ƒιℓмℓєя gιвι σℓαмαz мıу∂ı؟ нєя şєу мαѕαℓѕı.. єкѕιкѕιz.. α¢ıѕı вιℓє ∂єğєяℓι..

A$k Yarı yoLda kaLdı N€yL€yim ?! Korkmuorum ߀n ßuyum, ßöyL€yiM !!!

Ooofff n yaptm bn sna, nicin boguosn Yalan A$kınla..Can yakmaksa, yaktin iste.. İntikamsa, aldin iste..Bitirmekse tükendim biLe

Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßen'de, €ttiğin T€K cümle ile..!

A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!

Ay deiL mewsim deiL '1 Ömür' Geçti Sensiz.. Keşke böyLe sewmeseydim, ağLıorum çaresiz..!

Başka ellere sımsıkı sarıl artık sildim seni
!Git ve bitir bu işkenceyi !Seni sana bıraktım ! YAĞMUR
DÜŞTÜ GÖZLERİME...! {YOKUM}

SENI TANIDIGIM GÜNE `LANET` OLSUN,SENSIZ YASAMAYIDA ELBET BIRGÜN ÖGRENIRIM "YALANCI SEVDAM"

Ãlëm Øyµñ Ølmµ§ §økâklâ® §âhñë

Kaç Taßut GömüLecek YeraLtına , ße ? Kaç Kişi Gidecek HaberSiz UzakLara ? ~ KaÇ YaLan YıKacak GüvenLeri , ~ KaÇ Satır YazıLacak Haßer Kitaßına , ~ ße ? KaÇ DuA EdecekSin ALLAHA ?

SenSiz`dè Dü$ermi$ Takvimden GünLer

DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini SeyRedîCem ~kIpIrtIsIz ~ SâKin Qîßi GôRünCem ~ KavGasIz ØLaCaK ~ ƒIrtInAsIz ØLaCaK ~ Sa¢ma Sapan ØLaCaK ~ ØrGanLârIm ~ ß!Rß!R!ne VµRacak ~ ÂRkanDan SêSsiz ßakICam ~ ßen Ÿine Sana ÄğLIcÄM..!


MiLLet KüLhan ßeyi Olmu$ , Etraf| ßo$ ßırakt|k ÇakaLLar Dolmu$, ßizim Yürüdüqümüz Gayri Meçhul YoLmu$ , aLem DedikLeri Şey Meğersem Buymu$. Harbiden HaLimiz DumAn OLmuŞh .

ßêñî Kã§mã ßøğmã ¥ø®mã KîtLêmê §ıKıñTı ¥ã®ãTmã ..! ¢øK §ø®µ §ø®mã Hã¥ãTıÕñêm ®zêdêñ ßî§ê¥ ¥øK§ã ®ãhãT$ız Êtmê ...! §µ§kµñkêñ ¢øk GûzêL§îñ ßµñµ ßøzmâ ...!

sen+ben=biziz
sen-ben=hiçiz
senxben=herseyiz
sen/ben=bölünemeyiz

eLLEriini biRak AvucLarimDa kaLsiN sen oL YaniimDa yiLlAr ómRúMú CaLsiin..


Kimİ aSkere gİder kİmİ Rast gehLe bİz aSkerden gehLdİk Şimdİ hayat terS geLe ^^ana^^ benİ aFFet hayat yaLLan dünya doLLan ^^baba^^benİ Üzme MekanIm yaLLan genÇLigim haram ^^abi^^benİ üzme arkadaŞım SathTE kIz arkadaŞım kahbEEE oLmuŞŞ

**кöşєує σтυямυş єѕяαя çєкєη,çαяşαƒ ραкєтι ¢євιη∂є gєzєη,¢αηı ѕıкıℓ∂ıмı α∂αм кєѕєη αşιк göяüяѕєη вєη! нαтιяℓα

**уαℓηızıм, уαℓηızℓığıм вєηι ∂ιηℓємєктє, уαℓαη∂α σℓѕα ηє ναякι вυ şαякıуı ѕöуℓємєктє, уαℓαη∂α σℓѕα ιçιм∂єη вιя вυℓυт αкıρ gєçιуσя, уαℓαη∂α σℓѕα мυтℓυуυм вυ вαηα уєтєя

** вιя çєяçєνє αѕтıм σ∂αмα ιçι вσş öηємι уσк, ηє∂єη ∂ιує ѕσямα ηєує вαкѕαм ѕєηι göяüуσяυм ηαѕıℓ σℓѕα…

**zєηgιηвιя α∂αм ∂αявιя ѕσкαgα gιямιѕ αуηι αη∂α уαη∂αη вιя ƒιℓσzσƒ gєℓмιѕ,zєηgιη α∂αм ∂ємιѕкι вєηвιя ѕєяѕєяι ιçιη уσℓ∂αη çєкιℓмєм ƒιℓσzσƒ∂α ∂ємιѕ вєη çєкιℓιяιм…

**нαуαттα є∂ιη∂ιğιм тє¢яüвєℓєя, ує∂ιğιм кαzıкℓαяıη тσρℓαмı∂ıя.

**¢єкмıѕ єѕяαяı gözℓєяı кαηℓı, уσℓ∂α уυяυуσя вıя ∂єℓıкαηℓı, вαкıѕℓαяı мαѕυм αмα вєℓαℓı, нαуαтα кυѕмυѕ ∂σѕтℓαяıηα ѕєν∂αℓı, уαяαℓı уυяєĞı, ∂ıкıѕℓı вє∂єηı, вσѕ gєzмєz вєℓıη∂є∂ıя ѕıℓαнı…

**öℓüмüм єѕяαя∂αη кєƒєηιм çαяѕαƒтαη мєzαя тαѕıм zιναηα∂αη мєzαя çιçєgιм 3 мєѕє ¢ιgαяα∂αη σℓѕυη..

**кαℓıη кαℓıη кıя∂ıℓαя , ιη¢є ιη¢є ѕαя∂ıℓαя , ∂єяιη ∂єяιη çєктιℓєя , вιя кöşє∂є öℓ∂üℓєя . єѕяαя'∂ıя ∂є∂ιкℓєяι , ∂υмαη∂ıя çєктιкℓєяι , çσк нσşυмα gι∂ιуσя уαρışтıя ∂є∂ιкℓєяι.

**ѕαтмα∂ιк ∂σѕтυмυzυ, ßιℓ∂ιк нαѕмıмızı..кαραтмα∂ιк єѕкιℓєя∂єη кαℓмış уαяαмızı. αкıтıяız кαя∂єѕ υqяυηα кαηıмızı..ßιℓѕιηℓєя кι : кяαℓℓαя öℓмє∂єη ßıяαкмαz тα¢ıηı...

**вιя zαмαηℓαя αя∂ıη∂αη ßαкαя αğℓαя∂ıм $ιм∂ι ∂öηüρ αя∂ıмα ßιℓє ßαкмαм вιя zαмαηℓя υğяυηα ∂üηуαℓαяı уαкαя∂м $ιм∂ι $єяєƒѕιzм кιвяιт ßιℓє çαкмαм

HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDı

- £ski Foto ' Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!

Bu HaYa† ßaNa HéR quN YaPıLaN Coq BayaT Wé K0tu ß!R EsPiri

K!m SéWD| $eNi ßénİm KaDr İsTeméM SeLamıNı Artıq YaLnızım aLdm Y0luMu AnLadın mı|¿?

bzeN soNLr başLNqıçtıR kaçışLrsa kurtuLş..geRide kaLaNLrı çöP die aTmışım bN köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN
ζάŁ!мѕіи aMa Laz|мSıй вaЙa hάίлѕїй aМά zάaFιМѕΊή ΆΝŁA

bu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde, beN yokum

' Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM..!

ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...ѕéη qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!!

maDemkı ermeNısın bır kere werméLısın madeMkı ruMsun bırak ıcınDe duRsun maDem kı TürKsun gosTer urKsun

olmuş ateş yanarmı buz tutmuş su akarmı bu gözler seni sevdi başkasına bakarmı

yaşamak buysa üstü kalsın

her sabah doğan güneş bu sabah doğmaz oldu ellerim ellerinden kayıp giden yıldız oldu görünce ışık saçan o gözler yaşla doldu ağlama duymaz artık bi varmış bir yok oldu

oturup anlat desen söyleyecek bir sözüm yok nerelerdeydin desen var olduğum bi yer yok

s£vméy! b!LmiYorsaN Ta$ımA 0 YüRéĞ!

ßєηι göяüρ кєη∂ιηι ѕıηαмα... ѕα∂є¢є göяєвιℓ∂ιğιη кα∂αяıм..нαуαт ßιя кυмαя ιѕє zαяℓαяı ßєη αтαяıм ...

"кєℓιмєℓєяιη gυ¢υηυ вιℓмιуσяѕαη ιηѕαηℓαяιη кυννєтιηι αѕℓα тαнмιη
вιℓє є∂ємєzѕιη...!"

"кυ¢υк ѕєуℓєяє gєяєgιη∂єη ¢σк σηєм νєяєηℓєя
єℓιη∂єη вυуυк ιѕ gєℓмєуєηℓєя∂ιя".

"gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм."

Senı Seven KaLbe Zulum Et Et Edebıldıgın KadaR butun yoLLar Senın Olsun Gıt gıde Bıldıgın KAdar


b£ni unuTsUn DéMiŞsİn HiÇ DüŞüNdÜn mÜ? HaTıRLaMaYa dEğEr MİsiN?

Gıttın vefaSız bıttım saNıyOrsun Kımın yUreyındeN..Kimİ koVuyoRsUn...?

kalbimde herkes engelli bitek sen onlinesin

0 yorum: